Spirit schreef:Met wie ga je dan naar Orlando?
Met kennissen, die hebben me meegevraagd en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spirit schreef:Met wie ga je dan naar Orlando?
liza van loon schreef:Ilkkah schreef:Liza dus, of ze het nou wil of niet
lizaaa
Jaa ik vraag het morgen wel, vader is op dit moment half in slaap dus heeft niet veel zin.
Dus de 13e dat jullie komen en dan de 14e naar six flags en jullie rotten weer op. Zoiets toch?
Ilkkah schreef:Ik zou opzich wel kunnen die datum,
hm, heb dan wel 4 weekeinden achter elkaar meetingsarm hw
Uh tja, ik kan wel dus
Ilkkah schreef:lekker rustig toch
Ilkkah schreef:ja maar dan kon er iemand toch niet?
liza van loon schreef:Niemand heeft nog gezegd dat ie met pinksteren niet kan, heb het topic na gelezen. alleen Skip kan begin zomervakantie niet en Marrepar kan niet in de meivakantie. Heb het net gevraagd aan mn pa of het mag, dat sowieso wel, datum heb ik nog niet gemeld.En rijden naar six flags wil ie ook wel, met zn alle in de station car, en nee nu ga ik niet in het honden gedeelte.
(WHAHAHAA )
Helaas hebben we alleen een mac aan de overkant, dus moet je ben de pont.Kunnen ook gewoon thuis eten of bij de snackbar ofzo.
liza van loon schreef:Owja ik ging het gisteren nog vragwn of het mocht met pinksteren, hij vond het best. Hij gaat dan wel zeilen, maar dan laat ie de grote auto thuis, kan mn moeder ons brengen ofzo.Of we moeten met OV. En slapen kunnen we op mn kamer doen, of in de woonkamer of whatever.
Marwsz, denk je dat er zoveel mensen in mijn kamer passen?
Als jullie dan vrijdag komen, kunnen jullie hier eten. Misschien ff leuke video of voetbalbeelden meenemen. Of lost kijken.
Ilkkah schreef:En dus?! pinksterweekeind bij liza?!
1 probleem alleen, mijn papa is dat weekeind op wielercourse, dus moet dan wel met het ov
Marwszjeuh schreef:* Damned*
waarom kun je niet editten
En heenweg wilk ook wel met de trein, was makkelijk te doen, toen ik in mn eentje daarheen ging.
Als liza ons dan maar ophaalt in dat mini station[liz weet wat ik bedoel
]
Dan kunnen we heen met de trein en terug met mijn pap.
Ilkkah schreef:ja is ook goed, maakt mij niet uit?
liza van loon schreef:Of lost kijken.
liza van loon schreef:Owja ik ging het gisteren nog vragwn of het mocht met pinksteren, hij vond het best. Hij gaat dan wel zeilen, maar dan laat ie de grote auto thuis, kan mn moeder ons brengen ofzo.Of we moeten met OV. En slapen kunnen we op mn kamer doen, of in de woonkamer of whatever.
Marwsz, denk je dat er zoveel mensen in mijn kamer passen?
Als jullie dan vrijdag komen, kunnen jullie hier eten. Misschien ff leuke video of voetbalbeelden meenemen. Of lost kijken.
Ilkkah schreef:is prima
dus het staat nu vast dat het het pinksterweekeind is?! bij liza?
wat gaan we doen?!
Marwszjeuh schreef:Ilkkah schreef:is prima
dus het staat nu vast dat het het pinksterweekeind is?! bij liza?
wat gaan we doen?!
vrijdag niks
en zaterdag dan walibiiii, misschien??