Ow das snel... Ehm in Rotterdam he... HHHmmmm wil er iemand mee rijden? Ik ben zo'n schijterd want ik durf niet zover alleen.. nou valt rotterdam nog mee! Misschien neem ik de kids mee...
Ik had er echt ook al veel zin in, maar ik moet toch afhaken. Vindt het banketstaaf om dat nu nog te doen, maar het gaat hem gewoon even niet worden. Ik zie het niet zitten om om half acht de trein vanuit Groningen te pakken (dat betekent voor zeven uur vanaf huis weg) en mijn hubbie mij te laten brengen. Ik kan het niet combineren met een half weekendje Gouda/Rotterdam bij familie, dus dat werkt ook al niet mee. Mijn moeder komt misschien wel even deze kant op, dus dat vind ik ook wel erg leuk.
Ik wens jullie natuurlijk veel plezier en ik hoop dat er nog eens iets georganiseerd wordt (ben ik zelf bij natuurlijk, dat dat gebeurt) en dan iets centraler in het land.
maar ik ben van plan om deze zomer iedereen uit te nodigen met kids (of buik of weet ik veel) aan het vakantiehuis/zwembad hier!! Kunnen die kindjes en de mammies heerlijk van het weer en water genieten en kunnen we bbq'en!
nee, het is wel een groot weekendhuis eraan, dus slapen is geen probleem, en voor wie het ver is, die kunne er toch een weekendje of dagje België van maken?
Lief aangeboden Paulien, maar ik heb die avond daarvoor een feest van de rijvereniging waarbij we moeten strijden tegen drie andere rijverenigingen hier uit de buurt en dat wil ik natuurlijk niet missen... daarnaast heb ik aangeboden om te rijden (mag toch niet drinken...) dus dat kan ik niet afzeggen...
Ik vind niet gauw iets te vroeg hoor, vind het alleen zo saai om zo lang alleen in de trein te zitten..