Maar tegenwoordig hebben we er dus een echte auto bij die ook wat harder gaat, dus het duurt geen 3,5 uur meer voordat we in Groningen zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
Ohw daar

Maar ze willen om 9:00 uur zondags met de auto het park in dus dan moet ik er weer wezen. Aangezien we net aan genoeg auto's hebben. Als het parkeerterrein van de camping 24 uur per dag open zijn dan ga ik in de avond weer terug anders smorgens vroeg. We proberen het wel om er voor te zorgen dat ik er snachts op kom Maar je weet het maar nooit
Faniek schreef:alleen is het nog niet 100% zeker of ik kan komen.

FennekeR schreef:Voor degene die niet in het stro kunnen/willen slapen zijn er enkele slaapplaatsen.
Roel en Rinske jullie kunnen bij mij in huis slapen op de kamer waar jullie al eerder hebben geslapen. (2 pers. bed)
Dan heb ik nog over een kamer met 2 éénpersoonsbedden en ik kan een strecher zetten op een kantoor.
Als mensen een luchtbed mee nemen kunnen er in de woonkamer bij Marije ook nog wel wat mensen liggen.
Annetje schreef:Ik weet nog steeds niet zeker of ik ook kom.
Wanneer moet ik dit ongeveer zeker weten?
Met het OV kun je er niet komen toch?
MarijeR schreef:Faniek schreef:alleen is het nog niet 100% zeker of ik kan komen.
Hoezo? Bang dat je dan nog aan het waken bent bij Misty?![]()
![]()
Faniek

Alleen niet terug brengen
. En zondagochtend terug gaat ook, mits ik maar om half twee in Driebergen ben
.

MarijeR schreef:Faniek schreef:alleen is het nog niet 100% zeker of ik kan komen.
Hoezo? Bang dat je dan nog aan het waken bent bij Misty?![]()
![]()
Faniek