Foto's: IJslander Boktmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: Foto's: IJslander Boktmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:48

Riviles schreef:
Ehm de foto's van de poel waren toch van de tweeling Haha!

Die twee foto's van in de poel waren van mij. De tweeling (Caren en Yvette) hebben als het goed is een heleboel foto's!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:51

Summertje schreef:
Euhm wat gebeurde er nou... Iemand riep van achter uit de groep Ho ho, en jij ging HO Haha! Tot ineens iemand riep, Laat maar! en toen gingen we weer verder Haha!

Dat was ik Haha! Het paard van Marjolein (geloof ik) had ineens een tak in haar staart hangen en begon te bokken en gek te doen omdat die tak tegen haar achterbenen sloeg, dus ik dacht laten we even rustig aan doen zodat we die eruit kunnen vissen, maar dat gebeurde vanzelf al, vandaar dat het niet meer nodig was. Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:27

Riviles schreef:
horssie schreef:
*KNIP*

Vraag maar aan summertje Knipoog

Hahaha wij waren ook op het galoppad, hoorde ik ineens achter me'ho ho ho stop, rustiger' en ik hup rem derop en stond al stil, maar toen zag ik ineens 'ja je had me moeten zien, GROTE OGEN, de hele groep op mij af komen, wist niet hoesnel ik weer weg moest wezen, Dát was een stunt. hahahaha en nog weet ik niet waarom dat was Haha!, kan iemand zich dat nog herrinneren??? van groep 2.

haha! ik zie het al helemaal voor me,rilana die met paard en al bijna omver wordt gereden whaha! Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:31

Nienke schreef:
Whaha Rilana niet verklappen dat ik er express vandoor ging Clown
Neehoor dat was niet zo, ik kon er echt niets aan doen maar het was niet zozeer ervandoor gaan, hij wilde gewoon voorop lopen. Toen lineke tigla weer een stukje achter mij had ging ik gewoon in een rustig handgalopje verder. En maar niet door hebben dat de rest alweer aan het stappen was he Blond

Ik heb inderdaad nog niet op Tvistur gezeten, maar ik kan anders ook wel een keertje naar jou toekomen in meppel, zo ver is dat nou ook weer niet!

haha betrapt Tong uitsteken
haha nee hoor, Tigla wilde ook graag voorop hihi!
maar ik geloof dat ze zo iets had van nou daar kom ik toch niet voorbij haha! en toen was het goed nadat ze de rest wel had ingehaald hahaha! ik heb jou bokken ook helemaal gemist!
nou ja eigelijkd e bokken van je paard Clown
haha ik hoorde achter me wel STAPPEN!! haha maar tigla was net bezig jou achterna te crossen }>
haha! en volgens mij kwam later de rest achter ons aan galoperen.
vond het wel grappig Tong uitsteken

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:38

Riviles schreef:
Competitie verband, dat vinden ze super hoor, echt waar. Dat hebben Tvistur en Indian ook heel erg, wie kan het hardst voorop lopen, en je weet dat Tvistur heeeeeel hard kan stappen, kan glod overigens ook [van heleen, en superhard draven, want ik reed een middengalopje op vignir toen en glod ging nogsteeds draven, moet je nagaan]
en zolang je dat bij paarden incalculeert en daar wel mee om kan gaan is het helemaal geen probleem.

Vonden jullie trouwens ook niet Dux van saskia een supertje Lachen ik vind dat zooooooooo'n leuk beest. En ook die van Wilma, superrrrrrrrr wat een kleur en wat is ie groooooooot. Ik weet alleen niet hoe hij is met buitenrijden, maar ik denk vast heel leuk.

Dat zou ik super vinden, jaaaaaa kom langs, gezellig zeg. Wij krijgen straks ook veulens. Ehm Geartje, Afke, Amerens, Trude, Jelly en Jane-Pauline, dus 6 merries. De eerste komen begin April en wij [summertje en ik] zijn al een beetje voorbereiding bezig met de 3-jarige. [sssssssst we hebben al op ze gezeten hoor, gewoon los aan een halster op blote rug] maar gisteren voor het eerst gelongeerd.

Misschien leuk als er meerdere eens willen komen kijken hierzo. Wij hebben alleen geen rijpaarden te huur Verdrietig , maar ik vind het super als je komt nienke. We gaan het gezellig maken, lekker buitenritje, zijn hier paarden zat voor mij, ehm Foppe Lachen of gewoon mijn stalen ros Clown

haha! bij mij Tölt gloð liever dan dat ze draaft!
en lyngvi draaft geloof ik liever dan dat hij draaft.
ik verzorgde een shetlander die Lyngvi in zijn sneltempo tölt in kei harde draf nog bij kon houden ook!

ik wil best eens langs komen hoor als jij dat goed vindt Bloos Haha!
kan dan alleen niet mee op de buitenrit Tong uitsteken
tenzij Heleen dan toevallig vrij is en mee wil/kan.
dan zou ik kunnen vragen of ik dan op Gloð zou mogen Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:54

Er werd achteraan trouwens niet gestapt maar op flink tempo getolt. En toen Thule haar voorganger voorbij geschoten was ging zij ook in galop. (En een heuse sprong over het boomstammetje. Uitslover Tong uitsteken )

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:00

horssie schreef:

Ik denk dat het heel leuk is als heleen ook meekomt, spreek maar eens wat af met heleen, weekenden is altijd oke, anders zit ik met kinderen he, schoolgaand en geen oppas of cheches.

Ik zit op msn overigens, is wat makkelijker denk ik.
wie wil, mag me toevoegen vien-les@home.nl

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:44

Riviles schreef:
horssie schreef:

Ik denk dat het heel leuk is als heleen ook meekomt, spreek maar eens wat af met heleen, weekenden is altijd oke, anders zit ik met kinderen he, schoolgaand en geen oppas of cheches.

Ik zit op msn overigens, is wat makkelijker denk ik.
wie wil, mag me toevoegen vien-les@home.nl

Rilana troost je ik moet ook nog elke dag naar school toe *jugh!* dus doordeweeks kan ik toch niet. Knipoog
ik zal het haar weleens vragen Knipoog

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 02:03

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 02:09

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 13:56

oké nog een poging
mijn filmpje van stal foxan,op de hoop dat ie het doet:
http://rapidshare.de/files-en/581351/stal_foxan_ijslanderfreaks.wmv.html
op de link klikken,naar beneden scrollen en op Free drukken.
als het goed is komt dan het filmpje te voorschijn
nadat je op free gedrukt hebt zie je hoeveel seconden je nog moet wachten en dan kun je erop klikken om op te slaan

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:44

Wat een gedoe zeg, over groep 2!

Ik ben er vanaf de zijlijn bij geweest (misschien heeft iemand mij nog wel zien uitmesten Tong uitsteken ) en de organisatie was prima!
Dat de begeleiding (Ilse) ineens ziek word kan niemand iets aan doen. Vervolgens word er iemand in vertrouwen genomen die hier al vaker gereden heeft, de routes aardig kent, en er word een kaartje meegegeven. Wat kan je nog meer doen?! Dat iemand zich vervolgens niet aan de regels houd, door naar de poel te gaan enzo, kun je niet echt iets aan doen als je er niet bij bent!
Vervolgens word er 'geklaagd' over niet goed töltende paarden. Maar zoals ik zelf wel heb ondervonden, ligt er een heleboel aan de ruiter. Als je een makkelijk töltend paard gewend bent kan ik me voorstellen dat je het lastig vind een minder makkelijk paard te tölten, maar ga dan eerst bij jezelf na, en geef niet meteen het paard of de organisatie de schuld.
Ik heb zelf wel gemerkt dat het prima paarden op stal Foxan! Er is voor iedereen wel een geschikt en leuk paardje te vinden.
Ik ben er een week op werkvakantie geweest en heb het erg naar m'n zin gehad! En ik ben niet een van de makkelijkste om tevreden te stellen, en ook wel kieskeurig wat paarden betreft.

Gelukkig is het een beetje opgelost, de woordenwisselingen, en heeft iedereen het naar zijn zin gehad.
Ik wou alleen dat mensen eens iets meer naar zichzelf gingen kijken, en het niet meteen op de organisatie gooiden of op de paarden.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:13

Allegra schreef:

Ik ben er vanaf de zijlijn bij geweest (misschien heeft iemand mij nog wel zien uitmesten Tong uitsteken ) en de organisatie was prima!
*knip*
Vervolgens word er 'geklaagd' over niet goed töltende paarden. Maar zoals ik zelf wel heb ondervonden, ligt er een heleboel aan de ruiter. Als je een makkelijk töltend paard gewend bent kan ik me voorstellen dat je het lastig vind een minder makkelijk paard te tölten, maar ga dan eerst bij jezelf na, en geef niet meteen het paard of de organisatie de schuld.
*knip*
Gelukkig is het een beetje opgelost, de woordenwisselingen, en heeft iedereen het naar zijn zin gehad.
Ik wou alleen dat mensen eens iets meer naar zichzelf gingen kijken, en het niet meteen op de organisatie gooiden of op de paarden.

Nou zeg Allegra, ik vind dat je nogal vreemd uit de hoek komt.
Ik was een van de mensen die klaagde over een niet goed toltend paard. Ik vraag me af hoe jij zo kunt beoordelen of dat aan mijn vaardigheden als ruiter heeft gelegen, je hebt mij niet zien rijden en weet niet wat voor (moeilijk toltend) paard ik anders rijd. Bovendien werd mij van te voren verteld dat ze een goede draf had, maar bijna niet tolte (met moeite aantal passen uit gekregen). Ik was daar wel een beetje teleurgesteld over en ben daar ook eerlijk in.
OK, ik vind het netjes en goed om te zien dat je opkomt voor het bedrijf waar je je voor inspant, maar dit soort uitingen stuiten mij wel enigszins tegen de borst.
Bovendien zijn de misverstanden de wereld uit en rui je de boel eigenlijk weer een beetje op door zo'n post als bovenstaande te plaatsen...

Kon het echt niet laten om toch even op je te reageren, maar no hard feelings verder.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:31

Allegra schreef:

Dat de begeleiding (Ilse) ineens ziek word kan niemand iets aan doen. Vervolgens word er iemand in vertrouwen genomen die hier al vaker gereden heeft, de routes aardig kent, en er word een kaartje meegegeven. Wat kan je nog meer doen?!
Dat iemand zich vervolgens niet aan de regels houd, door naar de poel te gaan enzo
, kun je niet echt iets aan doen als je er niet bij bent!
Ik heb zelf wel gemerkt dat het prima paarden op stal Foxan! Er is voor iedereen wel een geschikt en leuk paardje te vinden.
Ik ben er een week op werkvakantie geweest en heb het erg naar m'n zin gehad! En ik ben niet een van de makkelijkste om tevreden te stellen, en ook wel kieskeurig wat paarden betreft.

Dat was zeker wel overlegd dat we langs de poel zouden rijden...
En degene die volgens jou zich zogenaamd niet aan "de regels" hield, zou dan Riviles zijn, en zij heeft van tevoren besproken waar ze langs moest rijden Dromen

We hadden dit trouwens al besproken met elkaar, dus weer tijd om ontopic te blijven.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:14

Summertje schreef:
Allegra schreef:

Dat de begeleiding (Ilse) ineens ziek word kan niemand iets aan doen. Vervolgens word er iemand in vertrouwen genomen die hier al vaker gereden heeft, de routes aardig kent, en er word een kaartje meegegeven. Wat kan je nog meer doen?!
Dat iemand zich vervolgens niet aan de regels houd, door naar de poel te gaan enzo

, kun je niet echt iets aan doen als je er niet bij bent!

Dat was zeker wel overlegd dat we langs de poel zouden rijden...
En degene die volgens jou zich zogenaamd niet aan "de regels" hield, zou dan Riviles zijn, en zij heeft van tevoren besproken waar ze langs moest rijden Dromen

We hadden dit trouwens al besproken met elkaar, dus weer tijd om ontopic te blijven.

Dat was niet zo'n slimme zet vond ik Haha!
Hahahahahahahahaha zo zie je maar weer dat een verhaal weer een eigen leven kan leiden. Ik was degene met de kaart, die er vaker kwam, diegene met de westernhoed en fleece-jas, weet je nog allegra. Ik heb je wel een paar keer voorbij zien lopen, maar verder ken ik je ook niet, ik hoop dat je je even vergist hebt in dit mailtje wat je verstuurd hebt, voor de volgende keer, eerst even alles lezen vóórdat je weer iets post, of PB iemand persoonlijk even.

Wat summertje zegt, is mij wel degelijk een route uitgestippeld langs de paardenpoel, maargoed ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin om nu weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer daarop in te gaan.

Het was leuk en gezellig en daaaaaaar gaat het om, dat er soms eens iets tekort schoot, ach, kijk der toch doorheen. Ik heb het liever gezellig met iedereen en een hele fijne dag en dat er iets misgaat, of een perfecte dag maar iedereen is snot-sjacherijnig of trekt geen bek los [bij wijze dan]

Nu weer on-topic!

Waaaaaaaaaaaaar zijn de foto's van flyghur? Haha! Haha! heb ik nou alle foto's wel gezien nu, ik vind het zooooooooooooooooo weinig, hahahahaha

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:10

Riviles schreef:
Nu weer on-topic!

Waaaaaaaaaaaaar zijn de foto's van flyghur? Haha! Haha! heb ik nou alle foto's wel gezien nu, ik vind het zooooooooooooooooo weinig, hahahahaha

jaaa Haha! foto's! zij heeft geloof ik nog foto's van groep 1 Haha!

joeygurll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:45

leuke pics!!
en wat gezellig zeg zo'n buitenrit!!! en die bok op die ene site vink ook erg mooi uitzien }>

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 01:12

Jessie: in het najaar wil ik nog wel een keer met alle IJscobokkers in galop over het Vliestrand racen hoor... *LOL*

Het lijkt me super om nog eens terug te komen!! Aangezien er zoveel misverstanden waren (o.a. over snelheid, ik hou best van een lekkere galop zolang mijn paard maar controleerbaar blijft Lachen ), misschien kan Ilse de volgende keer met ons mee? Het was heel gezellig met jou hoor Sandra, maar het lijkt me wel leuk om ook een keer een lekkere galop te houden. Lachen (alhoewel, zoals ik al heb gezegd, ik de tölt ook heerlijk vond Haha!)

De scheiding van de groepen was denk ik in eerste instantie een misverstand dus idd, de volgende keer maar gewoon 1 wat grotere groep als we weer een boktrit hebben. Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 01:13

Ik lachte me trouwens helemaal te pletter toen ik las dat het ÉCHT een fjord was....!! *LOL*

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 10:37

Ja die boktmeeting op Vlie moet zeker doorgaan.

En een Noordelingen bokt meeting komt die nog????Marieke??Alet ??? Wind??? Wanneer kunnen jullie? Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:29

Roskur schreef:
De scheiding van de groepen was denk ik in eerste instantie een misverstand

Nee, volgens mij niet. De groepen waren in eerste instantie groter. (10 om 10 dacht ik - en dan geen eigen maar Foxan-paarden) Toen moest er dus wel gesplitst worden.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 13:49

Virkinu schreef:
Ja die boktmeeting op Vlie moet zeker doorgaan.

En een Noordelingen bokt meeting komt die nog????Marieke??Alet ??? Wind??? Wanneer kunnen jullie? Haha!

Heel goed plan! Ja
Hoe wat en waar gaan we t doen?

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:37

buhu Huilen ik kom niet uit noord Clown

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:43

Volgens mij was de bedoeling om dit bij Marieke te doen, maar bij mij mag het ook. Rijden is natuurlijk het leukst, maar dan moeten er wel genoeg paarden zijn Haha! Wanneer ? Zeg het maar!
Iris

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:02

Waarom is het op de HK en RP topics zo stil? Verdrietig Daar moeten jullie natuurlijk ook wel blijven posten hoor... *zielige oogjes* Anders wordt dit het DERDE ijslander-topic hihi.... *LOL*

Ik vind het ook wel jammer dat we niet allemaal wat dichter bij elkaar wonen, snif. Verdrietig (toch verhuizen Clown) Maar jullie zijn nog steeds op mijn verjaardagsfeestje uitgenodigd hoor Tong uitsteken

shadow0 schreef:
Roskur schreef:
De scheiding van de groepen was denk ik in eerste instantie een misverstand

Nee, volgens mij niet. De groepen waren in eerste instantie groter. (10 om 10 dacht ik - en dan geen eigen maar Foxan-paarden) Toen moest er dus wel gesplitst worden.

Ik bedoelde meer dat het een misverstand was qua snelheid. Aangezien volgens mij uiteindelijk niemand het echt wat uitmaakte, het ging meer om het paard waar ze opzaten Knipoog.