Riviles schreef:Ehm de foto's van de poel waren toch van de tweeling![]()
Die twee foto's van in de poel waren van mij. De tweeling (Caren en Yvette) hebben als het goed is een heleboel foto's!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Riviles schreef:Ehm de foto's van de poel waren toch van de tweeling![]()
Summertje schreef:Euhm wat gebeurde er nou... Iemand riep van achter uit de groep Ho ho, en jij ging HOTot ineens iemand riep, Laat maar! en toen gingen we weer verder
Riviles schreef:horssie schreef:*KNIP*
Vraag maar aan summertje![]()
Hahaha wij waren ook op het galoppad, hoorde ik ineens achter me'ho ho ho stop, rustiger' en ik hup rem derop en stond al stil, maar toen zag ik ineens 'ja je had me moeten zien, GROTE OGEN, de hele groep op mij af komen, wist niet hoesnel ik weer weg moest wezen, Dát was een stunt. hahahaha en nog weet ik niet waarom dat was, kan iemand zich dat nog herrinneren??? van groep 2.
Nienke schreef:Whaha Rilana niet verklappen dat ik er express vandoor ging
Neehoor dat was niet zo, ik kon er echt niets aan doen maar het was niet zozeer ervandoor gaan, hij wilde gewoon voorop lopen. Toen lineke tigla weer een stukje achter mij had ging ik gewoon in een rustig handgalopje verder. En maar niet door hebben dat de rest alweer aan het stappen was he![]()
Ik heb inderdaad nog niet op Tvistur gezeten, maar ik kan anders ook wel een keertje naar jou toekomen in meppel, zo ver is dat nou ook weer niet!
Riviles schreef:Competitie verband, dat vinden ze super hoor, echt waar. Dat hebben Tvistur en Indian ook heel erg, wie kan het hardst voorop lopen, en je weet dat Tvistur heeeeeel hard kan stappen, kan glod overigens ook [van heleen, en superhard draven, want ik reed een middengalopje op vignir toen en glod ging nogsteeds draven, moet je nagaan]
en zolang je dat bij paarden incalculeert en daar wel mee om kan gaan is het helemaal geen probleem.
Vonden jullie trouwens ook niet Dux van saskia een supertjeik vind dat zooooooooo'n leuk beest. En ook die van Wilma, superrrrrrrrr wat een kleur en wat is ie groooooooot. Ik weet alleen niet hoe hij is met buitenrijden, maar ik denk vast heel leuk.
Dat zou ik super vinden, jaaaaaa kom langs, gezellig zeg. Wij krijgen straks ook veulens. Ehm Geartje, Afke, Amerens, Trude, Jelly en Jane-Pauline, dus 6 merries. De eerste komen begin April en wij [summertje en ik] zijn al een beetje voorbereiding bezig met de 3-jarige. [sssssssst we hebben al op ze gezeten hoor, gewoon los aan een halster op blote rug] maar gisteren voor het eerst gelongeerd.
Misschien leuk als er meerdere eens willen komen kijken hierzo. Wij hebben alleen geen rijpaarden te huur, maar ik vind het super als je komt nienke. We gaan het gezellig maken, lekker buitenritje, zijn hier paarden zat voor mij, ehm Foppe
of gewoon mijn stalen ros
horssie schreef:
ik wil best eens langs komen hoor als jij dat goed vindt![]()
![]()
kan dan alleen niet mee op de buitenrit![]()
tenzij Heleen dan toevallig vrij is en mee wil/kan.
dan zou ik kunnen vragen of ik dan op Gloð zou mogen
Riviles schreef:horssie schreef:
ik wil best eens langs komen hoor als jij dat goed vindt![]()
![]()
kan dan alleen niet mee op de buitenrit![]()
tenzij Heleen dan toevallig vrij is en mee wil/kan.
dan zou ik kunnen vragen of ik dan op Gloð zou mogen
Ik denk dat het heel leuk is als heleen ook meekomt, spreek maar eens wat af met heleen, weekenden is altijd oke, anders zit ik met kinderen he, schoolgaand en geen oppas of cheches.
Ik zit op msn overigens, is wat makkelijker denk ik.
wie wil, mag me toevoegen vien-les@home.nl
Allegra schreef:Wat een gedoe zeg, over groep 2!
Ik ben er vanaf de zijlijn bij geweest (misschien heeft iemand mij nog wel zien uitmesten) en de organisatie was prima!
*knip*
Vervolgens word er 'geklaagd' over niet goed töltende paarden. Maar zoals ik zelf wel heb ondervonden, ligt er een heleboel aan de ruiter. Als je een makkelijk töltend paard gewend bent kan ik me voorstellen dat je het lastig vind een minder makkelijk paard te tölten, maar ga dan eerst bij jezelf na, en geef niet meteen het paard of de organisatie de schuld.
*knip*
Gelukkig is het een beetje opgelost, de woordenwisselingen, en heeft iedereen het naar zijn zin gehad.
Ik wou alleen dat mensen eens iets meer naar zichzelf gingen kijken, en het niet meteen op de organisatie gooiden of op de paarden.
Allegra schreef:Wat een gedoe zeg, over groep 2!
Ik ben er vanaf de zijlijn bij geweest (misschien heeft iemand mij nog wel zien uitmesten) en de organisatie was prima!
Dat de begeleiding (Ilse) ineens ziek word kan niemand iets aan doen. Vervolgens word er iemand in vertrouwen genomen die hier al vaker gereden heeft, de routes aardig kent, en er word een kaartje meegegeven. Wat kan je nog meer doen?!
Dat iemand zich vervolgens niet aan de regels houd, door naar de poel te gaan enzo, kun je niet echt iets aan doen als je er niet bij bent!
Vervolgens word er 'geklaagd' over niet goed töltende paarden. Maar zoals ik zelf wel heb ondervonden, ligt er een heleboel aan de ruiter. Als je een makkelijk töltend paard gewend bent kan ik me voorstellen dat je het lastig vind een minder makkelijk paard te tölten, maar ga dan eerst bij jezelf na, en geef niet meteen het paard of de organisatie de schuld.
Ik heb zelf wel gemerkt dat het prima paarden op stal Foxan! Er is voor iedereen wel een geschikt en leuk paardje te vinden.
Ik ben er een week op werkvakantie geweest en heb het erg naar m'n zin gehad! En ik ben niet een van de makkelijkste om tevreden te stellen, en ook wel kieskeurig wat paarden betreft.
Gelukkig is het een beetje opgelost, de woordenwisselingen, en heeft iedereen het naar zijn zin gehad.
Ik wou alleen dat mensen eens iets meer naar zichzelf gingen kijken, en het niet meteen op de organisatie gooiden of op de paarden.
Summertje schreef:Allegra schreef:Wat een gedoe zeg, over groep 2!
Dat de begeleiding (Ilse) ineens ziek word kan niemand iets aan doen. Vervolgens word er iemand in vertrouwen genomen die hier al vaker gereden heeft, de routes aardig kent, en er word een kaartje meegegeven. Wat kan je nog meer doen?!
Dat iemand zich vervolgens niet aan de regels houd, door naar de poel te gaan enzo
, kun je niet echt iets aan doen als je er niet bij bent!
Ik heb zelf wel gemerkt dat het prima paarden op stal Foxan! Er is voor iedereen wel een geschikt en leuk paardje te vinden.
Ik ben er een week op werkvakantie geweest en heb het erg naar m'n zin gehad! En ik ben niet een van de makkelijkste om tevreden te stellen, en ook wel kieskeurig wat paarden betreft.
Dat was zeker wel overlegd dat we langs de poel zouden rijden...
En degene die volgens jou zich zogenaamd niet aan "de regels" hield, zou dan Riviles zijn, en zij heeft van tevoren besproken waar ze langs moest rijden![]()
We hadden dit trouwens al besproken met elkaar, dus weer tijd om ontopic te blijven.
Riviles schreef:Nu weer on-topic!
Waaaaaaaaaaaaar zijn de foto's van flyghur?![]()
heb ik nou alle foto's wel gezien nu, ik vind het zooooooooooooooooo weinig, hahahahaha
Roskur schreef:De scheiding van de groepen was denk ik in eerste instantie een misverstand
Virkinu schreef:Ja die boktmeeting op Vlie moet zeker doorgaan.
En een Noordelingen bokt meeting komt die nog????Marieke??Alet ??? Wind??? Wanneer kunnen jullie?
shadow0 schreef:Roskur schreef:De scheiding van de groepen was denk ik in eerste instantie een misverstand
Nee, volgens mij niet. De groepen waren in eerste instantie groter. (10 om 10 dacht ik - en dan geen eigen maar Foxan-paarden) Toen moest er dus wel gesplitst worden.