Promessa schreef:mm ff denken hoor staat je paard ook in alblasserdam
Jah, maar ik kan ook vanaf ergens in Ridderkerk meerijden ofzo of vanaf t begin van dat park ofzo, want dan komk dr gewoon met de trailer heen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Promessa schreef:mm ff denken hoor staat je paard ook in alblasserdam
jockeygirl schreef:vorig jaar was het missgegaan omdat er werd begonnen over galoperen. en iemand die enthousiast was die zij. lekker crossen etc. en sommige vonden dat niet goed voor hun paard enzo en toen is het allemaal een beetje uit de hand gelopen.
Kratoow schreef:Promessa schreef:mm ff denken hoor staat je paard ook in alblasserdam
Jah, maar ik kan ook vanaf ergens in Ridderkerk meerijden ofzo of vanaf t begin van dat park ofzo, want dan komk dr gewoon met de trailer heen!
Promessa schreef:
ja je zou naar mij kunnen komen...
ik sta vlakbij het park
Kratoow schreef:Promessa schreef:
ja je zou naar mij kunnen komen...
ik sta vlakbij het park
Jah dat vind k wel een goed idee!
Promessa schreef:weet je de lagendijk in ridderkerk
(dat is de dijk die vanaf het centrum richting rijsoord loop..
bij de begraaf plaats)
jockeygirl schreef:wij komen misschien is nog niet helemaal zeker of er dan iets anders tussen zit. dan komen we op 1 van 1.10 en 1 van 1.05 cm.
die regeling is wel goed als iemand niet wil gaan we allemaal niet.
ook een lagendijker zie ik. wij staan op de lagendijk, ik zie weleens paarden daar staan. maar weet niet welke nou de jouwe is
Rakkertje_ schreef:ik ga ook mee met steph maar stephanie ik bel je nog wel hoe we het beste kunnen doen want jij gaat eerst de paarden voeren en daarna gaan we naar rijsoort naar de shetjes
naar tobi en bruin
GROETJES DAANBOY
This_is_me schreef:Ja ik heb eindelijk Daaboy gemeet hahaha (en dat terwijl we maar een stal verder staan haha)
@ primessa: Maris is rond de 1,48. En ik vind het een heel goed idee om alleen te gaan galopperen als iedereen dat wil. Zodra iemand het eng vind of niet wil dan gaat er niemand. Zo blijft de groep tenminste bij elkaar en houden we het leuk voor iedereen. Het is in stap net zo gezellig want zo leer je elkaar gelijk een beetje kenne!! (op de heen weg, of de terug weg kan er toch gekrost worden, zodra iedereen zn eigen pad weer gaat vervolgen???)
jockeygirl schreef:Hoelaat word er eigenlijk afgesproken?
Ik hoop een beetje vroeg 's middags ga ik met 2span namelijk.