Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tanja_ schreef:Ik ben benieuwd naar het antwoord van ulleke of ik met haar mee kan rijden en daar een paardje van kan lenen.
Jammer dat je niet mee kunt Yorghos
ulleke schreef:_Tanja_ schreef:Ik ben benieuwd naar het antwoord van ulleke of ik met haar mee kan rijden en daar een paardje van kan lenen.
Jammer dat je niet mee kunt Yorghos
zo gauw als ik het weet laat ik het je horen tanja..

wanneer gaan we
marjonrebel schreef:Nou als ik een nieuwe stalling in tilburg voor die tijd heb gevonden dan wil ik ook wel mee...misschien iemand suggestie waar ik weidegang kan vinden voor een haflinger in omg. tilburg?...
Groetjes marjon
als het mooi weer is ben ik er in iedergeval zelf 
fabske schreef:@kimmiegirl en tanja als ik nog een paardje weet ergens laat ik het weten maar dat durf ik zo niet te zeggen.
groetjes
fabske schreef:@tiene hej hej welk paardje ga je rijden? ik neem aan dat je er al een gevonden hebt? en vanaf welke kant kom je? anders kan je misschien ook wel met ons meerijden.

Heb er zin in.. IK kan niet mee op het paardje van me vriendin die hebben ze van de week met een draadwond aan zijn been in de wei gevonden.. misschien dat we allebei elke keer een stukje fietsten.. dus mischien maar als jullie een oplossing weten kom maar op en anders kijk of iemand van jullie uit de buurt van haghorst komen dan ga ik te paard met een paard van me werk. ik zie wel

Mijn paardje staat al bekant 5 weken stil, dus een lekkere buitenrit zal haar goed doen
ntl. ik zal mn ogen en oren openhouden. 
Heb er vandaag voor het eerst weer opgezete.. ging kei goed