Westernrit in het noorden: nog plek zat!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 00:38

ik wil nog steeds graag mee, maar moet dus met het openbaar vervoer, is er iemand die ons (LiSSy en mij, en volgens mij nog een paar anderen) bij het station op kan komen halen? of is er een andere manier???

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 10:47

haihai marije, als iemand ons op kan halen dan is dat mooi meegenomen, anders gaan we gewoon met de treintaxi, is niet zo vreselijk duur...

kussies liselot

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:16

Helaas.. ik kan dus echt niet mee..
Heb een scheur in mn lever na een trap in mijn maag, en mag dus een tijdje niet rijden (en niet drinken Knipoog )

Had me er vreselijk op verheugd, dus geef vooral een gil als er een nieuwe westernmeeting komt! Lachen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 21:13

Oh jeetje. Nou heel veel beterschap dan maar...
Er komt vast een nieuwe noorderlijke boktmeeting, of dat western zal zijn, geen idee maar we gaan vast nog wel eens meeten.
Sterkte!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:31

ik baal ook vreselij erg...ik heb net een behoorlijk fikse grip gehad, en ben nog heel erg slap. en ik denk dus dat ik niet op tijd beter zal zijn....als ik bijvoorbeeld een trap oploop voel ik me alsof ik net 3 kilometer heb hardgelopen, snap ie?
als ik me woensdag goed voel dan zet ik dat hier wel neer en dan ga ik natuurlijk wel mee....

kussies liselot

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 11:15

Hoi allemaal!
Zoals het er nu uitziet, gaat de rit van morgen gewoon door. Mocht het nou erg nat zijn, dan wordt het meer een "wegparcours", maar we gaan gewoon naar buiten. Piet P. heeft gezegd dat het morgen droog is. En als Piet dat zegt, dan is het echt waar. Toch.....? Haha! Heeft iedereen inmiddels ook vervoer?

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 11:27

Hoeveel Euro kost de rit? Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 11:54

22,68901 Euro om precies te zijn Haha!

Dus we gaan wel rijden morgen gelukkig.
Over het vervoer gesproken: ik denk dat degenen die vanaf het station komen dat onderling even moeten regelen met de mensen die met de auto naar Zeyen gaan via PB.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 12:28

Tja, als iemand vervoer nodig heeft, rijdt ik via het station van Assen. Als dit niet hoeft, rijdt ik rechtstreeks naar Zeijen. Dus laat het maar weten.
Wat betreft mijn telefoonnummer... als je dat nodig hebt.. pb me danmaar even

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 12:31

Mensen die via het station van Haren komen (jaaa wij hebben een station Knipoog Haha! ) kunnen wel met mij meerijden, ik geloof alleen dat er geen mensen zijn die daar langskomen...

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 14:19

ik heb gisteren te horen gekregen via MSN van LiSSy dat zij ook niet meer mee gaat omdat ze laatst erg ziek was geweest en nog niet weer helemaal hersteld was.
haar vriendin Daphne gaat ook niet meer, dit omdat ze er geen geld voor over had afzo.

Dimmelin? jij ging ook met de trein?
misschien zitten we dan op een gegeven moment wel bij elkaar in de trein, moeten we ff mobiele nummers uitwisselen.
als ik dus zeker weet dat ik op de juiste plek kom (en dan gaat het mij vooral om het laatste stuk, vanaf station assen dus) dan ga ik nog steeds mee, kwil het wel graag zeker weten want reis in mn eentje.

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 14:38

jammer dat er zo veel mensen afhaken, maar IKKE ben nog steeds van de partij!

ik heb er heel veel zin in.....tot morgen

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 17:42

ik ben uiteraard ook gewoon van de partij, kdoe gewoon een paar extra kleren een handschoenen aan, deze bokt-meeting zal doorgaan!

is er al iets afgesproken over hoe we elkaar kunnen herkennen?

ik heb een zwarte broek aan en een korte, rode winterjas (UITERAARD!!!) van BR (staat voorop, grinnik, vrij herkenbaar)

en ik denk dat je me kunt herkennen aan mijn rode neus en wangen!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:47

mm mij kun je herkennen aan een blauwe broek en jas met groot op de achterkant JOY (hihihi )
Verder doe ik als amateur mijn chaps en bergschoenen aan.(zal ze eerst eens stof-vrij maken)
en ook ik zal behoorlijke rode wangen hebben, en mijn vriend is er ook bij

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:59

Helaas kan ik ineens niet meer mee Huilen Ik ben pas 's middags vrij (heb ik net vanmiddag gehoord, anders had ik het echt wel eerder laten weten!). Misschien kom ik nog even langs om een kopje koffie mee te drinken, als het lukt. Baal d'r wel van, in ieder geval jullie heel veel plezier gewenst!

PatriciaB

goede herinneringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 17:26

Wat leuk dat jullie op Rossworld gaan meeten...
Ik ben daar op mijn 17e (ben nu 30) 2weken op ruiterkamp geweest en vond het daar helemaal te gek...
De foto van die paint die voorbij kwam lijkt op refund die daar toen was ,als ik mijn kast even doorspit zal ik nog wel foto,s van hem hebben.
Zou best eens terug willen ,ga zo even teruglezen wanneer die meeting nu precies is ,gaat er nog iemand uit DenHaag met het openbaar vervoer??
Groetjes van Patricia

PatriciaB

te laat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:24

Lees ik net ,volgende keer beter !!