Aangezien meer dan de helft toch zal gaan afzeggen heb ik voor de zekerheid toch maar voor mn wedstrijdje ingeschreven.
orionneke schreef:Aangezien meer dan de helft toch zal gaan afzeggen heb ik voor de zekerheid toch maar voor mn wedstrijdje ingeschreven.Ja...zo schiet het ook niet op he!
Hoezo niet?? Ik hoef geen startgeld te betalen is eigen wedstrijd Maar rond 1 december wil ik definitief weten wie er mee gaan zodat ik kan reserveren!
vonneke schreef:dat is goed ik zal maar eens richting esbeek gaan om jou je koffie te geven heb ik die gehad ?
Franske schreef:heb ik die gehad ? nee maar wel een broodje kroket en broodje kaas van ons saampjes vanavond weer knallen hè snarf
Franske schreef:Ja die waren wel lekker Ja ik wil eigenlijk nog wel wat meer prijzengeld winnen moet te doen zijn
orionneke schreef:Ik heb ad zn pacific vandaag gezien in Son!! Waren jullie weer afwezig...ja het was in esbeek te doen
orionneke schreef:Ik heb ad zn pacific vandaag gezien in Son!! Waren jullie weer afwezig...Maar niet gekocht, matig hoor marieke
zeg frans, als je dan toch moet rijden, dan kun je ons ook wel ff ophalen! Ik ga iig zeker mee, marieke! En iedereen toch wel?
misschien zouden von en ik apart rijden toch? omdat vonneke eerst nog wedstrijd heeft, of heb ik het weer eens helemaal verkeerd begrepen ?
Fransje zal het tegen die tijd weleens bekijken aangezien ik ook misschien eerst ga rijden zaterdagavond
Concurreren kan niet, mag alleen HC in de B he Maar ik verwacht eigenlijk dat jij dan wel in het L zit.....
oh mooi, dus jullie gaan beide hun overwinning vieren daar en de dag erop wordt frans ook nog eens kringkampioen