Maar natuurlijk eerst zuidlaardernacht!!
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 . Ik kwam er elk jaar en dan vooral de nacht natuurlijk, maar heb er nou niet zo veel zin meer in. Vind het trouwens ook niet meer leuk om er rond te lopen met al die ziellige beesten die daar de hele nacht staan zonder water. Ik vind het eigenlijk niet meer kunnen 
 . 
 raar mens 
 koop ik zeker zo'n prul, mag mn ma er mee over de markt lopen en knap ik 'm wel op                                                         
 Haha.
  En dan niet gewoon een bultje, nee, echt enorm! Gewoon een heel misvormde rug. Beetje in de buurt van de lendenen...                                                         

!!

Maar ik vond er ook niet veel moois bij zitten. Heb 2 leuke friezen gezien, verder niet echt veel soeps eigenlijk. Zag wel een hele oude doorgezakte fries, platvoeten, diaree, bleghk dat dier zag er echt niet uit. Dat mensen zo'n dier nog mee durven te nemen! Ik ben 4 jaar (geloof ik) geleden geweest, en toen was er echt niet zoveel klein spul als nu.. misschien dat het vorig jaar en de jaren ervoor anders was? Ik had juist het idee dat ze nog even snel van die shetjes enzo af wilden, vanwege dat chippen. Maar heb me wel vermaakt, heb nog ff een beetje rondgedwaald vannacht.. en ben nu echt moe  

r00z schreef:wij zijn ook weer terug (ik en faniek), het was wel leuk, maar zo druk enzo.. maargoed.. de shets waren trouwens wel snel verkocht
.. en er stond ook niet echt een shet waarbij we dachten van ooooww wat zielig
enzo, dus dat is wel beter