Myra1 schreef:Nop, vlakbij fsoudan.
Wendy.....?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haagsemeid schreef:Maar waar spreken we nu af, want ik denk dat dat restaurant niet haalbaar is voor mij en voor michelle dan denk ik ook niet. Ik moet voor die parkeerplaats van Horseylover 3 kwartier rijden en dat is dan veel draven en galopperen.
Dat restaurant is denk ik iets minder dan anderhalf uur rijden en dat is al best veel als je bedenkt dat we dan nog samen gaan rijden en ik ook weer terug moet.
_Michelle_ schreef:Als het allemaal te ver word dan ga ik heen ook wel met de trailer. Ik ben er 1 keer geweest en toen kwam ik zo over de brug die over de snelweg loopt en vlak daarna ben ik rechts het ruiterpad op gegaan, om daar te komen deed ik er al een uur over en dan had ik best redelijke stukken gedraafd. Als ik dan nog een stuk naar het afspreekpunt moet rijden en dan nog eens een rit met de groep ga maken word het wel wat veel.
Haagsemeid"]
[quote="_Michelle_ schreef:Als het allemaal te ver word dan ga ik heen ook wel met de trailer. Ik ben er 1 keer geweest en toen kwam ik zo over de brug die over de snelweg loopt en vlak daarna ben ik rechts het ruiterpad op gegaan, om daar te komen deed ik er al een uur over en dan had ik best redelijke stukken gedraafd. Als ik dan nog een stuk naar het afspreekpunt moet rijden en dan nog eens een rit met de groep ga maken word het wel wat veel.
fsoudan schreef:Voor mij is het 15 minuten stappen... Chantal komt met de trailer naar mij.... Myra1 staat 5 minuten verderop van mij (verderop richting vlietlanden) en Lieke voor jou is het ook te doen.
Ik ga wel vaker met Guus een rondje vlietlanden... alleen dan niet in stap
fsoudan schreef:Ik ga wel ff kijken of ik misschien een extra paard kan regelen.... dan kan iemand op Guus![]()
Als we nou niet de ruiterpaden op gaan dan gaat omar met wagentje daar kan dan nog iemand bij.... En dan kijk ik of ik misschien ook een paard met wagen kan regelen... dan kunnen er veel meer mee