Boktmeeting Vlietlanden (Leidschendam)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:06

Myra1 schreef:
Nop, vlakbij fsoudan.

Wendy.....?

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:02

Haagsemeid schreef:
Maar waar spreken we nu af, want ik denk dat dat restaurant niet haalbaar is voor mij en voor michelle dan denk ik ook niet. Ik moet voor die parkeerplaats van Horseylover 3 kwartier rijden en dat is dan veel draven en galopperen.

Dat restaurant is denk ik iets minder dan anderhalf uur rijden en dat is al best veel als je bedenkt dat we dan nog samen gaan rijden en ik ook weer terug moet.

Sja mij maakt het niet zoveel uit,Buddy heeft een goede conditie dus als ik wat verder moet rijden maakt me dat niet uit.Maar ik weet niet hoe het met S miles,Guus en het paard van Flower zit?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 12:21

_Michelle_ schreef:
Als het allemaal te ver word dan ga ik heen ook wel met de trailer. Ik ben er 1 keer geweest en toen kwam ik zo over de brug die over de snelweg loopt en vlak daarna ben ik rechts het ruiterpad op gegaan, om daar te komen deed ik er al een uur over en dan had ik best redelijke stukken gedraafd. Als ik dan nog een stuk naar het afspreekpunt moet rijden en dan nog eens een rit met de groep ga maken word het wel wat veel.

Dat is bij mij dus ook zo, ben daar ook het ruiterpad op gegaan.
En wat je al zegt, das iets te ver voor ons.
Mer heeft een goede conditie, maar gewoon qua tijd red ik het anders ook niet.

Als jij met de trailer gaat moet je het maar even zeggen, want dan ga ik denk ik niet want dan moet ik een uur alleen rijden Scheve mond
Aangezien ik normaal bijna nooit alleen rijd, vind ik dat nogal saai en gewoon niet zo prettig

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 13:56

Haagsemeid"]
[quote="_Michelle_ schreef:
Als het allemaal te ver word dan ga ik heen ook wel met de trailer. Ik ben er 1 keer geweest en toen kwam ik zo over de brug die over de snelweg loopt en vlak daarna ben ik rechts het ruiterpad op gegaan, om daar te komen deed ik er al een uur over en dan had ik best redelijke stukken gedraafd. Als ik dan nog een stuk naar het afspreekpunt moet rijden en dan nog eens een rit met de groep ga maken word het wel wat veel.

Dat is bij mij dus ook zo, ben daar ook het ruiterpad op gegaan.
En wat je al zegt, das iets te ver voor ons.
Mer heeft een goede conditie, maar gewoon qua tijd red ik het anders ook niet.

Als jij met de trailer gaat moet je het maar even zeggen, want dan ga ik denk ik niet want dan moet ik een uur alleen rijden Scheve mond
Aangezien ik normaal bijna nooit alleen rijd, vind ik dat nogal saai en gewoon niet zo prettig
[/quote]

Ik wil er wel met jou heen gaan, maar zoals ik al zei, als het te ver is gaat het gewoon allemaal niet Scheve mond Voor de anderen is het zeker weer te ver om naar dat punt te komen wat wij bedoelen?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 14:46

Ja dat vroeg ik mij ook af, Cinzano gaat met de trailer en chantal maakte het niks uit.

Maakt het jullie wat uit, flower, fsoudan, lieke?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:40

Maakt mij niet uit, miles heeft een prima conditie.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:50

Voor mij is het 15 minuten stappen... Chantal komt met de trailer naar mij.... Myra1 staat 5 minuten verderop van mij (verderop richting vlietlanden) en Lieke voor jou is het ook te doen.

Ik ga wel vaker met Guus een rondje vlietlanden... alleen dan niet in stap Knipoog

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 14:08

Kan ik hieruit concluderen dat het jullie niks uitmaakt?
Marilyn heeft ook opzich wel een goede conditie, maar heb aankomende week pas in het weekend tijd en aantgezien ze in de wei staat zal die best snel achteruit gaan.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:28

fsoudan schreef:
Voor mij is het 15 minuten stappen... Chantal komt met de trailer naar mij.... Myra1 staat 5 minuten verderop van mij (verderop richting vlietlanden) en Lieke voor jou is het ook te doen.

Ik ga wel vaker met Guus een rondje vlietlanden... alleen dan niet in stap Knipoog

Ik sta sinds donderdag in Hazerswoude/Zoeterwoude, ben verhuisd Haha!

Maar dan loopt mn meisie maar een stukkie extra hoor, komt wel goed. Ik moet alleen effe dat nare toetsweek rooster checken...

Als ik 3 vette toetsen heb voor de volgende dag dan gaat t voor mij dus niet door. (Nou ja, toetsen leren kan je ook 's nachts)

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 06:15

Joh! Toch weg bij lagerberg Is niets daar... heb geen normale bak enz. Plus een griet met merrie veulen jaarling die er geen geld voor heeft

Zij is bij ons weggetrapt omdat ze van iedereen voer jatte en ook spullen...

Maar je kan dan via de andere kant naar de vlietlanden... das dan sneller als via de vlietweg als je van Zoeterwoude afkomt!

Veel plezier op je nieuwe stal!! Waar sta je dan ongeveer?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:27

Heb niet alle pagina's gelezen, maar wat is de bedoeling?? Met paard? Die heb ik namelijk sowieso niet Knipoog. Maar anders wil ik misschien ook mee. Maar dat kan alleen als ik dan toevallig thuis (bij mijn ouders) ben. Dus prik maar gewoon een datum en dan kijk ik wel of ik wel of niet kan Lachen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:11

Het wordt als de datum nog steeds staat woensdag 9 juni om 19:00 uur

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:59

Ow dan kan ik zeker niet......ben doordeweeks nooit thuis (en zit nu ook nog eens met tentamens Scheve mond ). Mocht er nog een meeting komen hoor ik het graag!!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:40

Ik sta nu langs de Hazerswoude-rijndijk. Dus is een lekker stukkie extra lopen ( Scheve mond ), gelukkig heeft ze een topconditie.

Ik heb wel wiskunde en nederlands toets op donderdag en beide is helaas veel leerwerk.

De tijden weet ik nog niet, maar als ik woensdag een beetje vroeg klaar ben en donderdag niet al te vroeg hoef te beginnen ga ik gewoon mee. (En 's nachts leren blijft een optie Haha! )

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 09:41

Ja maar je hebt ook je nachtrust nodig he Haha!
Ik zit nu in me examens en eergister ben ik van 1 tot half 3 wakker geweest, kon niet slapen.
Nou je merkt het gelijk en ook nog eens de hele dag.

Maar is de plaats om af te spreken nou verschoven of niet?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:40

Jammer dat het net te ver is, anders had het me wel wat geleken.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:55

Ik ga wel ff kijken of ik misschien een extra paard kan regelen.... dan kan iemand op Guus Knipoog
Als we nou niet de ruiterpaden op gaan dan gaat omar met wagentje daar kan dan nog iemand bij.... En dan kijk ik of ik misschien ook een paard met wagen kan regelen... dan kunnen er veel meer mee Knipoog

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:56

Fsoudan Benny Benny Benny........!!!!!!!!
Kandar heeft erge last van mok hoop dat het dan beter gaat!!!
Hij heeft namelijk veel pijn Verdrietig

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:14

fsoudan schreef:
Ik ga wel ff kijken of ik misschien een extra paard kan regelen.... dan kan iemand op Guus Knipoog
Als we nou niet de ruiterpaden op gaan dan gaat omar met wagentje daar kan dan nog iemand bij.... En dan kijk ik of ik misschien ook een paard met wagen kan regelen... dan kunnen er veel meer mee Knipoog

Nou ik weet niet of het heel slim is, ik hoorde laatst dat er weer bekeuringen waren uitgedeelt omdat ze niet over het ruiterpad gingen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:14

Ik rijd anders ook nooit op het ruiterpad Lieke, ga zelfs
het strandje op!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 16:29

Ik reed ook niet de hele tijd op het ruiterpad, reed op het grasstrookje langs het pad....Je kan op sommige stukken ruiterpad amper draven laat staan galopperen

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:00

Mijn Guusje draaft en Galopeerd door alles.... Wij hebben zo'n zware bak... die is niet anders gewend Knipoog

Kan even informeren of paard met wagen is toegestaan Knipoog

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:27

Mijn tank gaat ook gewoon overal dwars door heen hoor...
Of het fijn loopt geen flauw idee, maar zo niet, dan zou ze vast wel iets normaler doen.. Knipoog

Maar goed, ik blijk dinsdag vrij te zijn dus kan ik misschien dinsdag al voor donderdag leren. Dus ik ga morgen even checken wat ik dan voor woensdag heb (volgen jullie t nog Knipoog ??)

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:35

Oh leuk een wagentje,daar word Buddy lekker opgewonden van Haha!
Ik vind het trouwens best als maartje meegaat,maar ik ben dus wel een van die mensen die even een cross wil trekken op het ruiterpad. Knipoog Tis alweer een jaar geleden dat ik er geweest ben,dus ik zal het uitbuiten ook.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 10:14

Leuk idee voor de mensen zonder paard om aangespannen te komen... maar ik ga dus niet buiten de ruiterpaden rijden.
Ten eerste kan je dan dus zeker geen galop doen en ten tweede net wat hierboven al gezegd is... het mag gewoon niet en ik heb geen zin in een boete of een boze boswachter