En ik kijk net hoelang Amore rijden is en dat is precies 30 min.

Alleen kan ik toevallig 28 juli niet...bruiloftsfeest.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Helaas ben ik na de verhuizing niet veel meer uit eten geweest, en als (bijna chronisch) single heb ik er een hekel aan om alleen uit eten te gaan. Dus helaas, weinig tips van mijn kant uit.Sure_lee schreef:Ah wat jammer. Nou hopelijk komt er een voorstel van iemand waar je bij aan wilt sluiten. En als dat lang duurt dan verzin ik wel iets. Een keer wat meer richting het zuiden vind ik geen probleem.
Siamsmeesje schreef:Siamsmeesje schreef:Helaas ben ik na de verhuizing niet veel meer uit eten geweest, en als (bijna chronisch) single heb ik er een hekel aan om alleen uit eten te gaan. Dus helaas, weinig tips van mijn kant uit.
Jammer zeker (single niet vrijwillig), maar ik vermaak me wel. Ik zal anders eens rondvragen hier, al denk ik dat voor de meesten Zeeuws-Vlaanderen te ver weg is, West-Brabant zou dan nog een optie zijn. En verder lees ik gewoon graag mee wat anderen leuk vinden.
En Eindhoven/Lutz aardig klinkt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen trek heb om de Eindhovense binnenstad te verkennen![]()
![]()
Na mijn verhuizing vanuit de directe omgeving van Rotterdam, ben ik lichtelijk allergisch geworden voor de binnensteden van grote steden
Net als Femke_Tweety liever iets ergens buitenaf. Epe klonk ook leuk, maar voor nu net iets te ver qua benzinekosten
Amber_anne schreef:Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.
Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben
Amber_anne schreef:Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.
Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben
gaucho schreef:Amber_anne schreef:Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.
Kaart ziet er goed uit, ik sluit graag aan
Sure_lee schreef:Lijstje voor Amore Harderwijk donderdag 28 juli 19.00 uur
Sure_Lee
Silly1972
Maureen95
Goof
Mer1980
Gaucho
Davinci2412
SnoopyDoggy
Citaat:Lijstje voor Amore Harderwijk zondag 7 augustus 19.00 uur
Sure_lee
Ania
Janderegelaar
DearDarling
Bellatrix
Sure_lee schreef:Sure_lee schreef:Lijstje voor Amore Harderwijk donderdag 28 juli 19.00 uur
Sure_Lee
Silly1972
Maureen95
Goof
Mer1980
Gaucho
SnoopyDoggyCitaat:Lijstje voor Amore Harderwijk zondag 7 augustus 19.00 uur
Sure_lee
Ania
Janderegelaar
DearDarling
Bellatrix
Davinci2412
Volgens mij klopt ie zo. Zo niet dan gewoon wijzigen!
mvdende schreef:Siamsmeesje schreef:Jammer zeker (single niet vrijwillig), maar ik vermaak me wel. Ik zal anders eens rondvragen hier, al denk ik dat voor de meesten Zeeuws-Vlaanderen te ver weg is, West-Brabant zou dan nog een optie zijn. En verder lees ik gewoon graag mee wat anderen leuk vinden.
En Eindhoven/Lutz aardig klinkt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen trek heb om de Eindhovense binnenstad te verkennen![]()
![]()
Na mijn verhuizing vanuit de directe omgeving van Rotterdam, ben ik lichtelijk allergisch geworden voor de binnensteden van grote steden
Net als Femke_Tweety liever iets ergens buitenaf. Epe klonk ook leuk, maar voor nu net iets te ver qua benzinekosten
West Brabant kont mij goed uit. Ik woon in de omgeving van Bergen op Zoom. 30 minuten rijden vind ik alleen wel de max nu met de benzineprijs.
Hier happy single trouwens.
N_B_N schreef:Ineke2 schreef:Het idee vind ik echt heel erg leuk, maar alles tot nu toe is wel vrij ver rijden voor mij tot nu toe.
Is er ook interesse voor de omgeving Spijkenisse / Rotterdam / Hellevoetsluis / Rockanje?
Misschien is tapas dan wel leuk, dan kan iedereen kiezen wat hij/zij lekker vind
Ik zou daar graag eens bij aansluiten!
Wij eten graag bij suki yaki in Hoogvliet eventueel? Verder weet ik er niet zoveel meer in de buurt
Ineke2 schreef:N_B_N schreef:
Ik zou daar graag eens bij aansluiten!
Wij eten graag bij suki yaki in Hoogvliet eventueel? Verder weet ik er niet zoveel meer in de buurt
Dat klinkt op zich goed, al hou ik niet zo van sushi. Ik ben 1 van de weinige gezien het aantal sushi restaurants van de laatste jaren![]()
Restaurant Limani in Hellevoetsluis is heel goed.
Dat is overigens geen all you can eat restaurant.