Suzanne F. schreef:Beauty26 schreef:Wij zitten in een bestaande woonwijk.. Batau, meeting lijkt me leuk in/om Nieuwegein als deze toch ietswat vreemde tijd voorbij is...

Leuk! Daar woonde ik ook. Vlakbij de Nedereindse plas. Vroeger de Put van Weber.
Idd... Daar vlakbij wonen wij ook...
Seni schreef:Oeh meeting lijkt me ook leuk!
Ik ben in Leerdam komen wonen 6 jaar geleden. Opgegroeid in Brabant en daarna 2 jaar onder Rotterdam gewoond.
Kende dus eigenlijk niemand (al kwam ik tijdens de bouw van het huis erachter dat er een bokker schuin achter ons kwam wonen)
Maar ik leerde de buurt al gauw kennen omdat het inderdaad allemaal mensen waren die hier tegelijk zijn komen wonen.
Maar wat voelt voor jou als thuis? Wanneer vind je dat je gesetteld bent in je woonplaats? Wat zijn je definities daarvoor?
Mijn ouderlijk huis is voor mij eigenlijk altijd wel thuis, daar waar ik ben opgegroeid. Maar mijn huidige huis voelt ook als thuis. Maar is toch wel echt anders
Tja wat voelt als thuis... Ik denk dat wanneer we helemaal klaar zijn en ik tot rust kom in t huis, en t aangekleed is, en ik thuis kom en kan zeggen he ik ben thuis! Nu voelt t niet als eigen...