Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Ohh ik wil zo verschrikkelijk graag een keer stormchasen!
Ben wel een keer met mn vriend achter een onweersbui aan gegaan, na 30km rijden hadden we m te pakken en konden we genieten van de beste lichtshow ever.
Maarree, mocht je nou een keer in Groningen of Drenthe chasen, dan hou ik me aanbevolen.
(oh en ik hou ook van de McDonald's)
Joolien schreef:Als het mogelijk is kunnen jullie altijd mee in de auto, als er plek isIk heb wel weer gemekrt dat met veel auto's rijden best lastig is, en zeker als je nog geen ervaring hebt. Nou verschilt dat ook per situatie, maar gisteren en afgelopen dinsdag waren echt geen dagen om er als nieuweling achteraan te rijden. Het is vooral heel veel chaos en je moet echt rustig kunnen blijven, maar toch door kunnen rijden en overzicht kunnen houden. En iemand naast je hebben zitten die je heel goed kan navigeren.
Maar goed, als zich weer een chase voor doet dat er mensen mee kunnen, laat ik het weer weten. Wie weet
Shiloh schreef:Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaanAl was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!
Shiloh schreef:Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaanAl was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!
Hiraeth schreef:Shiloh schreef:Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaanAl was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!
Ik denk dat dinsdag juist beter was voor jou hoor! We hebben namelijk nauwelijks flitsen gezien en echt fotomomenten zaten er ook niet tussen. Dinsdag was gewoon ideaal qua locatie en cellen om je camera te testen!
Joolien schreef:Edit En oh ja, vols mij had ik gewaarschuwd dat het verslavend was toch?![]()