[P/M] fotoshoot thema Robin Hood Gilze/Chaam (mei/juni)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:07

Is het dan eventueel mogelijk dat ik 1 locatie doe? Door omstandigheden wordt de hele dag te lang en veel voor mij.. anders moet ik mijn plekje helaas afstaan :(

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:00

Beste allemaal!

Wij rijden dit jaar mee met de Eper paardenvierdaagse. Wij dachten dat het defile smiddags zou zijn, dit is echter pas in de avond.
Wij zijn waarschijnlijk pas tegen een uur of 1 in de nacht thuis. Dan nog uitlaten etc...
wij (dayanaera en ik) hebben dus besloten om helaas de shoot af te moeten zeggen.

Ik zag dat t voor meer mensen lastig werd, misschien is verzetten een idee ? Zo niet ook prima, dan wensen wij jullie heel veel plezier!

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 20:53

Ik ga de planning dan opnieuw herzien. Zijn nu 2 fotografen die door omstandigheden alleen een dag deel en 3 modellen af hebben gezegd. Wordt het wel een kleine club en ga ik een visagist afbellen....

Verzetten doe ik niet, heb net alles geregeld met visagist etc. Daar kunnen we naar fluiten om 1,5 dag van tevoren af te zeggen. Verder was iedereen goed vol rest van juni en de vakanties beginnen weer dus dan moet ik weer opnieuw gaan zoeken naar modellen en fotografen.

Ik zet het door met de mensen die wel kunnen. Zelfde recept nog een keer doen of opzetten is op eigen iniatief. Ik heb het hier even druk genoeg mee gehad

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:00

kingbilly schreef:
Ik ga de planning dan opnieuw herzien. Zijn nu 2 fotografen die door omstandigheden alleen een dag deel en 3 modellen af hebben gezegd. Wordt het wel een kleine club en ga ik een visagist afbellen....

Verzetten doe ik niet, heb net alles geregeld met visagist etc. Daar kunnen we naar fluiten om 1,5 dag van tevoren af te zeggen. Verder was iedereen goed vol rest van juni en de vakanties beginnen weer dus dan moet ik weer opnieuw gaan zoeken naar modellen en fotografen.

Ik zet het door met de mensen die wel kunnen. Zelfde recept nog een keer doen of opzetten is op eigen iniatief. Ik heb het hier even druk genoeg mee gehad

Ik snap het heel goed.
Wij hadden verwacht dat het vroeger zou zijn.
Veel plezier! Delen jullie de foto's met ons ?!

leonie87

Re: [P/M] fotoshoot thema Robin Hood Gilze/Chaam (mei/juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:54

Vind het erg jammer dat er nu zoveel mensen last minute afzeggen. TS heeft er veel tijd in gestoken.

Eventueel een oproepje doen voor reserve fotograaf/modellen?

Persoonlijk zou ik gaan voor het eerste schema (iets of wat aangepast als we met minder zijn) zodat er genoeg tijd is voor iedereen om wat ideeën uit te werken.

Waar moeten we precies parkeren?

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:58

leonie87 schreef:
Vind het erg jammer dat er nu zoveel mensen last minute afzeggen. TS heeft er veel tijd in gestoken.

Eventueel een oproepje doen voor reserve fotograaf/modellen?

Persoonlijk zou ik gaan voor het eerste schema (iets of wat aangepast als we met minder zijn) zodat er genoeg tijd is voor iedereen om wat ideeën uit te werken.

Waar moeten we precies parkeren?

Snap dat ze er veel tijd in heeft gestoken. Wij ook qua outfits. Maar het is in ons geval overmacht.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 23:20

Zo nieuwe planning is er!

@Leonie87 in een van mijn vorige reacties heb ik beschreven waar je kan parkeren.
Zal morgenochtend vroeg nog een oproepje op fb plaatsen voor een fotograaf en model

Afbeelding
Afbeelding

En was er nog iemand die een visagist kon oppikken ergens op de route vanuit Sprang-Capelle?
Laatste verzoek er werd door de visagisten gevraagd om ook eigen make-up mee te nemen

miepmier26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 07:55

Hoi Kingbilly,
Ik je op 10-6 een pb verstuurd dat ik helaas ziek ben en morgen niet mee kan gaan.
Ik wens jullie heel veel plezier!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:34

Ik zag via Facebook de oproep voor fotografen. Ik zou evt kunnen hoewel het een stukje uit de buurt is

Hoeveel en welke modellen zijn er nu :o ?

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 14:37

@Miepmier excuses vergeten eraf te halen. Je afmelding idd gelezen! En dank je wel :)

@ Suuszels momenteel nu 4 fotografen en 5 modellen en 2 visagisten. Je bent van harte welkom aan te sluiten. Zal ik je op de lijst zetten?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:46

kingbilly schreef:
@Miepmier excuses vergeten eraf te halen. Je afmelding idd gelezen! En dank je wel :)

@ Suuszels momenteel nu 4 fotografen en 5 modellen en 2 visagisten. Je bent van harte welkom aan te sluiten. Zal ik je op de lijst zetten?

Ik twijfel nog een beetje, het is best even een investering voor mezelf qua tijd etc := zal straks even proberen het topic door te spitten om te kijken welke modellen er zijn en qua outfits. Wel tof dat er visagisten bij zijn! En moet sowieso even met mijn vriend overleggen :j laat het je hopelijk rond een uur of 5 weten!

Kimmie1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:04

Ik zag een oproepje staan op facebook dat jullie nog fotografen zochten? Is dit nog steeds zo?
Want anders wil ik mij wel melden als fotograaf :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:38

Ik haak helaas toch af, kom anders zelf te veel in tijdsnood. Heel veel plezier!

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:12

Ik moet helaas ook afzeggen, ben gevraagd voor een evenement te fotograferen last minute, en zoals jullie hopelijk begrijpen gaat dat voor :(:) ben benieuwd naar jullie foto's!!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:46

Misschien toch maar verzetten? Keek er erg naar uit maar met maar 3 fotograven waarvan 1 ziek en nog slechts 4 modellen is het eigenlijk wel erg jammer... kost iedereen veel tijd om te gaan.

Kimmie1995 schreef:
Ik zag een oproepje staan op facebook dat jullie nog fotografen zochten? Is dit nog steeds zo?
Want anders wil ik mij wel melden als fotograaf :)
In principe wel!

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 23:26

Bij deze ik heb ook geen bevestiging van een ander model. Dus Leonie als het tegenzit zijn we met zn 3'en (ik heb dan nog een 4de persoon) en 4 fotografen.

Bij deze GECANCELD!!!

Ik kan de gok niet nemen en ga de fotografen die ik nog had benaderd annuleren. Ik heb voorlopig geen behoefte opnieuw te plannen, iemand mag het oppakken, maar dit is voor mij geen motivatie om verder te gaan met deze shoot.

@Leonie87 echt heel jammer!!! Volgens mij ben je nog de enige die enthousiast is

UPDATE: en inmiddels meerdere die wel konden. Ik ga kijken voor de mensen die nog wel konden iets te regelen voor een volgende meeting

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 00:22

kingbilly schreef:
Bij deze ik heb ook geen bevestiging van een ander model. Dus Leonie als het tegenzit zijn we met zn 3'en (ik heb dan nog een 4de persoon) en 4 fotografen.

Bij deze GECANCELD!!!

Ik kan de gok niet nemen en ga de fotografen die ik nog had benaderd annuleren. Ik heb voorlopig geen behoefte opnieuw te plannen, iemand mag het oppakken, maar dit is voor mij geen motivatie om verder te gaan met deze shoot.

@Leonie87 echt heel jammer!!! Volgens mij ben je nog de enige die enthousiast is

UPDATE: en inmiddels meerdere die wel konden. Ik ga kijken voor de mensen die nog wel konden iets te regelen voor een volgende meeting

Wij zouden erg graag mee doen op een andere datum jasmijn! We zijn nu nog niet thuis vanuit Epe *paardenvierdaagse* ivm defile wat later was dan wij dachten. Hebben beide al een outfit en veel zin!

Wij zijn altijd enthousiast geweest...

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:01

Daarbij weet ik ook dat model 3 geen 25 geplaatst heeft en niet kan “enthousiast” kan reageren en kan een ander niet vanaf een beeldscherm inschatten hoe enthousiast iemand is.

j_vdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 10:26

Wauw zeg.
Ik ben inmiddels helemaal bijgelezen.
Sorry dat ik niks meer heb laten horen.
Ik ben niet zo actief op bokt en heb hier verder geen meldingen van gekregen waardoor ik dus de rest van het topic helemaal gemist had.
Ik ga mijn meldingen aan zetten!
Mocht er nog eens iets georganiseerd worden en ik ben welkom, dan ben ik er zeker bij!

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-18 01:37

Oke dan zijn er meer enthousiaste, maar ik heb geen zin om nog een keer zoveel effort erin te stekem. In de avonden planningen maken, iedereen te regelen. Visagisten etc. te regelen om vervolgens teleurgesteld te worden. Dit is eerder gebeurd met een fotoshoot en ik heb het gehad met last minute afmeldingen en geen reacties. Ik ga niet nog een keer mn nek uit steken voor anderen, ik heb het druk zat en leg de prioriteit liever ergens anders en doe een shoot met mezelf en de paardjes en betrek anderen er niet meer bij. Kies nu voor wat anders, feel free om het op te pakken. Ik heb er geen behoefte aan opnieuw te moeten opstarten

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:15

Ik wil hem gerust oppakken maar dan wordt de datum pas v.a 1 Oktober en verplaats ik de locatie naar de Galderse meren in breda.

Mocht daar interesse voor zijn hoor ik het en ga ik een nieuw topic aanmaken

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 11:10

Dayanaera schreef:
Ik wil hem gerust oppakken maar dan wordt de datum pas v.a 1 Oktober en verplaats ik de locatie naar de Galderse meren in breda.

Mocht daar interesse voor zijn hoor ik het en ga ik een nieuw topic aanmaken

Ik ben erbij

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:07

Dat is nog dichterbij mij *\o/*

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:26

Dan zal ik asap een topic aanmaken :j

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:17

Ik las stiekem mee omdat ik benieuwd was naar de foto's en dit topic veel te laat zag. Maar als er een nieuwe komt doe ik ook graag mee :) Ik ben namelijk altijd veel te laat met dit soort topic's te ontdekken :P