Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kingbilly schreef:Ik ga de planning dan opnieuw herzien. Zijn nu 2 fotografen die door omstandigheden alleen een dag deel en 3 modellen af hebben gezegd. Wordt het wel een kleine club en ga ik een visagist afbellen....
Verzetten doe ik niet, heb net alles geregeld met visagist etc. Daar kunnen we naar fluiten om 1,5 dag van tevoren af te zeggen. Verder was iedereen goed vol rest van juni en de vakanties beginnen weer dus dan moet ik weer opnieuw gaan zoeken naar modellen en fotografen.
Ik zet het door met de mensen die wel kunnen. Zelfde recept nog een keer doen of opzetten is op eigen iniatief. Ik heb het hier even druk genoeg mee gehad
leonie87 schreef:Vind het erg jammer dat er nu zoveel mensen last minute afzeggen. TS heeft er veel tijd in gestoken.
Eventueel een oproepje doen voor reserve fotograaf/modellen?
Persoonlijk zou ik gaan voor het eerste schema (iets of wat aangepast als we met minder zijn) zodat er genoeg tijd is voor iedereen om wat ideeën uit te werken.
Waar moeten we precies parkeren?
kingbilly schreef:@Miepmier excuses vergeten eraf te halen. Je afmelding idd gelezen! En dank je wel![]()
@ Suuszels momenteel nu 4 fotografen en 5 modellen en 2 visagisten. Je bent van harte welkom aan te sluiten. Zal ik je op de lijst zetten?
Kimmie1995 schreef:In principe wel!Ik zag een oproepje staan op facebook dat jullie nog fotografen zochten? Is dit nog steeds zo?
Want anders wil ik mij wel melden als fotograaf
kingbilly schreef:Bij deze ik heb ook geen bevestiging van een ander model. Dus Leonie als het tegenzit zijn we met zn 3'en (ik heb dan nog een 4de persoon) en 4 fotografen.
Bij deze GECANCELD!!!
Ik kan de gok niet nemen en ga de fotografen die ik nog had benaderd annuleren. Ik heb voorlopig geen behoefte opnieuw te plannen, iemand mag het oppakken, maar dit is voor mij geen motivatie om verder te gaan met deze shoot.
@Leonie87 echt heel jammer!!! Volgens mij ben je nog de enige die enthousiast is
UPDATE: en inmiddels meerdere die wel konden. Ik ga kijken voor de mensen die nog wel konden iets te regelen voor een volgende meeting