Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Molfre schreef:Ik ga ook met de auto, vanuit Amstelveen, ik kan er sowieso 1 meenemen, evt. 2, maar mijn achterbank is niet zo ruim
Ik heb een familieverplichting waar ik niet onderuit kan, ook al had ik dit allang gepland staan. Maar ja familie is daar niet altijd begripvol voor...
Maar ik hoop dat ik dan iig iemand anders blij kan maken met mijn plek!Bellatrix schreef:1. Bellatrix - Marlies - ervaring
2. Nicolay - Gaby - ervaring
3. Selina - geen ervaring
4. MuSLi - Sharon - geen ervaring
5.
6. Jetty - geen ervaring
7. MarlonNaldo - Marlon - ervaring en neemt eigen paard mee
8. Emmaudb - Emma - ervaring
9. Memories (Alex) - geen ervaring
10. Gimme_Spurs - Susanne - ervaring
11. Cvos - Corrie - geen ervaring (heeft nog niet genoeg berichten om hier te posten)
12. Molfre - Heidi - Geen ervaring
[/quote]Citaat:Reservelijst:
1. xRaisin - Rebecca - geen ervaring
2. Linnnh - Lindy - geen ervaring
3. _Hedi - Hedi - ervaring
4. SayaJones - geen ervaring
Gimme_Spurs schreef:Molfre schreef:Ik ga ook met de auto, vanuit Amstelveen, ik kan er sowieso 1 meenemen, evt. 2, maar mijn achterbank is niet zo ruim
Amstelveen?! Waar in Amstelveen?! Ik heb daar 28 jaar gewoond! Mijn bijrijdpaard stond op Wennekers! Ik kan ook rijden dan, kom er toch langs, en ik rijd helemaal gratis!
Ik kom wel regelmatig bij Wennekers voor de dierenarts of het ruiterpad naar het bos. Wat grappig!! 
Bellatrix schreef:1. Bellatrix - Marlies - ervaring
2. Nicolay - Gaby - ervaring
3. Selina - geen ervaring
4. MuSLi - Sharon - geen ervaring
5. xRaisin - Rebecca - geen ervaring
6. Jetty - geen ervaring
7. MarlonNaldo - Marlon - ervaring en neemt eigen paard mee
8. Emmaudb - Emma - ervaring
9. Memories (Alex) - geen ervaring
10. Gimme_Spurs - Susanne - ervaring
11. Cvos - Corrie - geen ervaring (heeft nog niet genoeg berichten om hier te posten)
12. Molfre - Heidi - Geen ervaring
Citaat:Reservelijst:
1. Linnnh - Lindy - geen ervaring
2. _Hedi - Hedi - ervaring
3. SayaJones - geen ervaring
En voor mijn volgende keer beter
Bellatrix schreef:Molfre schreef:Kan je niet evt. je camera aan iemand geven terwijl jij lest of doe je dat liever niet?Bellatrix schreef:Onze fotograaf kan helaas niet dus ik maak foto's de 2 lessen dat ik niet rij. Het zou fijn zijn als iemand anders foto's maakt van de groep waar ik in rij.
Ik las het als in, iemand anders die een camera meeneemt
Excuses.