Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Friesfanaat schreef:Haha, best wel ja
Ik ben wel voor iets simpels wat niet al te duur hoeft te zijn, iets als een spelletjes middag lijkt mij wel heel leuk! Heb je ook gewoon de gelegenheid bij te kunnen kletsen ed.
Friesfanaat schreef:Als het te bereiken is via het ov ben ik tevreden dus dat maakt me niet zoveel uit
Maureen95 schreef:Kan je gelijk een ritje op Zafira maken
APCIII schreef:Friesfanaat schreef:Als het te bereiken is via het ov ben ik tevreden dus dat maakt me niet zoveel uit
Alles is bereikbaar met OV, alleen moet je soms de laatste paar uur van de reis lopend doen...
Ik doe er vanaf huis een half uur over om met de auto het dichtstbijzijnde (bruikbare) station te bereiken. Met de bus duurt dat al een uur...
Friesfanaat schreef:[...]
Jaaaa!APCIII schreef:[...]
Alles is bereikbaar met OV, alleen moet je soms de laatste paar uur van de reis lopend doen...
Ik doe er vanaf huis een half uur over om met de auto het dichtstbijzijnde (bruikbare) station te bereiken. Met de bus duurt dat al een uur...
Ik hoop dat duidelijk is dat ik niet al te veel wil lopen
BarryPlopper schreef:Het maakt mij allemaal niks uit zolang et maar niet aan de andere kant van Nederland is want ga geen 3uur op de motor zitten