Tijdsplanning ben ik ook benieuwd naar, aangezien er twee geïnteresseerden zijn bij mij op stal maar zij ook nog andere dingen hebben die dag. Daar hangt het dus even van af.
Ik baal er echt van dat het voor mij nu niet lukt.. Ik zou nu wel zaterdag kunnen maatja dat is natuurlijk erg lastig om alles om te gooien. Mochten er fotografen in de buurt wonen en op een andere dag zin hebben.. Woensdag en zaterdag ben ik waarschijnlijk in het bos te vinden.
Als we gewoon om 10 uur verzamelen, kunne we max om half 11 beginnen. Kwartiertje per model.. en daarna die willen rijden, gaan dan rijden. Dan maken we op de dag zelf wel even groepjes qua fotograferen en dan komen we er dsn wel uit!
Is het handig om een groeps app te maken? Anders wil ik die wel openen.
Ik heb een hekel aan groep apps voor meetings.. je leest over het belangrijke heen als je het druk hebt want iedereen kletst uiteindelijk over van alles en nog wat
Kimley
Geplaatst: 31-10-16 11:14
Cynn schreef:
Ik heb een hekel aan groep apps voor meetings.. je leest over het belangrijke heen als je het druk hebt want iedereen kletst uiteindelijk over van alles en nog wat
True
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-10-16 11:15
Hmmm... 'mijn' modellen kunnen pas vanaf 14.00 uur...
Kimley
Geplaatst: 31-10-16 11:18
Rije schreef:
Hmmm... 'mijn' modellen kunnen pas vanaf 14.00 uur...
Dan word het voor mij al niks.. Moet wel een eindje rijden, rijd ook met mensen mee vanuit dit topic maar dat is voor mij gewoon niet te doen 14u..
Dan misschien nog even dit topic in de fb-groep van Bokt fotomeetings gooien? Wie weet levert dat nog iets op?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 31-10-16 11:57
Wat later beginnen kan ook.. Ik hou de hele dag vrij voor zijn meeting. Maar ik wil wel voor donker klaar zijn. Of er moeten idd gewoon meer modellen bij,dat we alsnog een ochtend groep en een middag groep kunnen maken.
Ja dat vind ik wel prima! Heb voor 8 modellen gewoon de tijd niet qua nabewerking enzo. Ik heb nog best wat foto's liggen van foto meetings, en kom er gewoon niet aan toe haha!