Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Around the World: Canada
Datum: 22.10.2016
Aanmeldingen
Alle nieuwe aanmeldingen komen onderaan de reservelijst
Fotografen:
Naam || Boktnaam || Website & Social Media
- Marjolijn || Marjoow || Website & Facebook & Instagram
- Yessica || Sicayes || Website & Facebook
- Sylvana || hamsterfan || Facebook
- Magda || magda90 || Website
- Stephanie || Stephanie86 || Website
Reservefotografen
Modellen:
Naam || Boktnaam || Leeftijd || Foto's
- Wendy || wendy1987 || 29 || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Feraya || Baroeg || 18 || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Amarens || UMayDream || 19 || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
Reservemodellen:
- ...
Citaat:
Citaat:Around the World: Canada
Datum: 22.10.2016
Aanmeldingen
Alle nieuwe aanmeldingen komen onderaan de reservelijst
Fotografen:
Naam || Boktnaam || Website & Social Media
- Marjolijn || Marjoow || Website & Facebook & Instagram
- Yessica || Sicayes || Website & Facebook
- Magda || magda90 || Website
- Stephanie || Stephanie86 || Website
Reservefotografen
Modellen:
Naam || Boktnaam || Leeftijd || Foto's
- Wendy || wendy1987 || 29 || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Feraya || Baroeg || 18 || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
Reservemodellen:
- ...
Citaat:
Sicayes schreef:Is het anders misschien een idee om het te verplaatsen naar bijv midden november (meer herfstkleuren, doet me denken aan maple leaf idee enzo) of december (kans op sneeuw - spreekt voor zich denk ik. maar is misschien lastiger plannen).
Ook omdat er (nog) weinig idee is over outfits en dergelijke.. Snap dat verplaatsen niet ideaal is.. en ik moet bekennen dat ik zelf ook weinig tijd heb gehad om mij er echt in te verdiepen..dus ben zeer zeker schuldig aan te weinig meedenken..maar misschien hebben we dan iets meer tijd om het echte Canadeese gevoel vast te leggen. Ik zou het persoonlijk nml. jammer vinden als het meer basic indian/cowboy meeting gaat worden omdat de tijd dringt.
Ik vind het namelijk echt een ontzettend gaaf idee.
Citaat:Uiteraard wil ik hiermee de culturen, religies en landen met respect "behandelen", het is dus de bedoeling dat er niet zomaar klakkeloos wat gedaan word maar dat we zeker ook achtergrondinformatie gaan opzoeken en vooral: het verhaal achter de foto weergeven.
Sicayes schreef:Ja ik had ook verwacht het rustiger te hebben, maar zovel privé als in werksfeer blijkt 2016 niet mijn jaar te zijn![]()
Wat je nu benoemt lijkt mij een goed (beter) plan. Thema voor de fotografen eerst goed rond, wellicht ook met de fotografen alvast een datum plannen en daaruit de modellen aanvraag doen (binnen en buiten bokt?). Dat het voor de modellen ook duidelijk is aan welke sfeer en kledingstijl ze moeten voldoen.
Het blijft natuurlijk altijd een crime met eventuele afmeldingen.. maar dat is iets wat je niet in de hand hebtmaar misschien dat het met een duidelijk gestructureerd thema in ieder geval de twijfel bij een hoop wegneemt.