[M/P/H] Around the World: Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: [M/P/H] Around the World: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:14

Ok ik ben straks weg helaas en aanomende week erg druk maar zaterdag weer tijd. Dan zou ik mee kunnen helpen? Ik heb alleen niet dagelijks tijd helaas.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 10:15

Zou fijn zijn! Ik zal je een pb sturen oké?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:16

Doe maar even concreet met alles wat je hebt en wat nog moet dan probeer ik het zaterdag op te pakken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 10:20

Is goed! Ga ik vanmiddag even inventariseren. Staan nu op het punt om weg te gaan :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 18:16

Citaat:
Around the World: Canada
Datum: 22.10.2016

Aanmeldingen
Alle nieuwe aanmeldingen komen onderaan de reservelijst
Fotografen:
Naam || Boktnaam || Website & Social Media

Reservefotografen

Modellen:
Naam || Boktnaam || Leeftijd || Foto's

Reservemodellen:
  • ...

Citaat:
Zeisterbos, Zeist (Utrecht) || Website || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:57

Hoe laat gaan we ongeveer afspreken?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 14:05

Dat staat in de PB die je al hebt gehad...

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:05

Geen pb gehad helaas

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:34

Zijn er nog mensen met leuke aankleed ideeen? Ik zit midden in een verhuizing nog steeds tot iig aankomend weekend.. En ook nog eens fulltime werk aankomende 2 weken. Dus een beetje inspiratie van iemand anders, zou heel welkom zijn :D

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:40

Ik wil even zeggen dat ik er vet veel zin in heb????

Moet er nog wat geregeld worden? Ik wil best helpen maar t is voor mij voor het eerst

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:47

Marjoow schreef:

Naast die van de organisatie, waar ik morgen mee bezig ga, hen ik ook geen pb gehad.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 14:33

magda_90 schreef:
Marjoow schreef:

Naast die van de organisatie, waar ik morgen mee bezig ga, hen ik ook geen pb gehad.

Huh ik zou zweren dat ik je een pb heb gestuurd...

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:33

ik wel
Laatst bijgewerkt door baroeg op 14-10-16 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:03

Klopt sorry had hem in een andere map dan de bedoeling was geplaatst!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:07

Hoi allemaal, tot mijn grote spijt moet ik mij afmelden voor deze meeting :\ het had mij ontzettend gaaf geleken om mee te doen, maar er is helaas iets met hoge prioriteit tussen gekomen.. heel veel succes met de organisatie en natuurlijk veel plezier zondag!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 09:11

Citaat:
Around the World: Canada
Datum: 22.10.2016

Aanmeldingen
Alle nieuwe aanmeldingen komen onderaan de reservelijst
Fotografen:
Naam || Boktnaam || Website & Social Media

Reservefotografen

Modellen:
Naam || Boktnaam || Leeftijd || Foto's

Reservemodellen:
  • ...

Citaat:
Zeisterbos, Zeist (Utrecht) || Website || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]

Mager lijstje zo... Hebben we er nog wel zin in?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 09:13

Met maar 2 modellen zijn 4 fotografen genoeg. Dus ik ga geen reservefotografen invullen.
Wel zeg ik bij deze: Als er nog een afmelding komt, fotograaf of model, blaas ik de boel af.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:44

Is het anders misschien een idee om het te verplaatsen naar bijv midden november (meer herfstkleuren, doet me denken aan maple leaf idee enzo) of december (kans op sneeuw - spreekt voor zich denk ik. maar is misschien lastiger plannen).

Ook omdat er (nog) weinig idee is over outfits en dergelijke.. Snap dat verplaatsen niet ideaal is.. en ik moet bekennen dat ik zelf ook weinig tijd heb gehad om mij er echt in te verdiepen..dus ben zeer zeker schuldig aan te weinig meedenken..maar misschien hebben we dan iets meer tijd om het echte Canadeese gevoel vast te leggen. Ik zou het persoonlijk nml. jammer vinden als het meer basic indian/cowboy meeting gaat worden omdat de tijd dringt.

Ik vind het namelijk echt een ontzettend gaaf idee. :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 09:51

Sicayes schreef:
Is het anders misschien een idee om het te verplaatsen naar bijv midden november (meer herfstkleuren, doet me denken aan maple leaf idee enzo) of december (kans op sneeuw - spreekt voor zich denk ik. maar is misschien lastiger plannen).

Ook omdat er (nog) weinig idee is over outfits en dergelijke.. Snap dat verplaatsen niet ideaal is.. en ik moet bekennen dat ik zelf ook weinig tijd heb gehad om mij er echt in te verdiepen..dus ben zeer zeker schuldig aan te weinig meedenken..maar misschien hebben we dan iets meer tijd om het echte Canadeese gevoel vast te leggen. Ik zou het persoonlijk nml. jammer vinden als het meer basic indian/cowboy meeting gaat worden omdat de tijd dringt.

Ik vind het namelijk echt een ontzettend gaaf idee. :j

Dat is zeker wel een (goed) idee, maar ik zit al vrij vol in November...

Enige datum dat ik in principe kan is 6 november.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:13

Ahja, ik heb nog geen herfstshoots gepland staan en heb alleen mijn eigen verjaardag :+

Hmm, ik twijfel. Ik zou het jammer vinden om een half-idee neer te zetten als je begrijpt wat ik bedoel - omdat Texas ook een idee was en dan kom je misschien op dit moment een beetje in dezelfde stijl.

In dat opzicht zou ik anders nog er voor kiezen om een ander onderwerp voor het voorjaar te gaan plannen en deze naar achteren te schuiven :j Of dat je doorgaat voor poolgebied richting december/januari (alleen dan is de datum pas kort van tevoren te plannen vanwege de sneeuw)

Omdat je zelf in je OP van de overkoepelende post zegt:

Citaat:
Uiteraard wil ik hiermee de culturen, religies en landen met respect "behandelen", het is dus de bedoeling dat er niet zomaar klakkeloos wat gedaan word maar dat we zeker ook achtergrondinformatie gaan opzoeken en vooral: het verhaal achter de foto weergeven.

Is het imo gewoon belangrijk dat er echt iets concreets gepland word en er een goed thema word neergezet en niet maar word afgeweken omdat we er te kort op zitten. Dan laat ik het liever overwaaien - misschien is het een idee om met een aantal fotografen vanuit het topic een groepsapp te hebben voor brainstorming per thema?

En echt hoor, ik ben ook schuldig aan te weinig meedenken. Dus het is geen kritiek naar jou toe en ik geef mijzelf ook even een schop onder m'n kont :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 10:59

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik ben alleen wat drukker met stage dan verwacht en als iedereen zo druk is, is het lastig om een volledig thema in te vullen.

Dan word het ofwel op de lange termijn plannen dus eerst het thema rond en dan de datum bv...

Maar ik heb echt van iedereen meer input nodig. Ik snap dat iedereen druk is maar op een andere manier kunnen we het thema niet de invulling geven die we zouden willen

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:08

Ja ik had ook verwacht het rustiger te hebben, maar zovel privé als in werksfeer blijkt 2016 niet mijn jaar te zijn :=

Wat je nu benoemt lijkt mij een goed (beter) plan. Thema voor de fotografen eerst goed rond, wellicht ook met de fotografen alvast een datum plannen en daaruit de modellen aanvraag doen (binnen en buiten bokt?). Dat het voor de modellen ook duidelijk is aan welke sfeer en kledingstijl ze moeten voldoen.

Het blijft natuurlijk altijd een crime met eventuele afmeldingen.. maar dat is iets wat je niet in de hand hebt :( maar misschien dat het met een duidelijk gestructureerd thema in ieder geval de twijfel bij een hoop wegneemt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 11:10

Sicayes schreef:
Ja ik had ook verwacht het rustiger te hebben, maar zovel privé als in werksfeer blijkt 2016 niet mijn jaar te zijn :=

Wat je nu benoemt lijkt mij een goed (beter) plan. Thema voor de fotografen eerst goed rond, wellicht ook met de fotografen alvast een datum plannen en daaruit de modellen aanvraag doen (binnen en buiten bokt?). Dat het voor de modellen ook duidelijk is aan welke sfeer en kledingstijl ze moeten voldoen.

Het blijft natuurlijk altijd een crime met eventuele afmeldingen.. maar dat is iets wat je niet in de hand hebt :( maar misschien dat het met een duidelijk gestructureerd thema in ieder geval de twijfel bij een hoop wegneemt.

Zou jij het leuk vinden om met mij de organisatie van het thema in ieder geval op te pakken? :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:18

Uiteraard :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 11:21

Oke top. Ik ga even een PB sturen naar iedereen op de lijst. Dan ga ik je even contacten hoe we alles gaan verdelen etc :)