Alvast 3 foto's Het was voor mij de eerste keer en ik merk aan de eerste foto's dat ik eerst even moest wennen Daarnaast heb ik een nieuwe laptop met een beter scherm maar dat is even wennen met de kleuren. Maar ik vond het een hele leuke ervaring de rest van de foto's komen over de mail denk ik.
Ik heb ook al een paar foto's bewerkt: hier alvast een voorproefje.. ik heb ze geuploaded met tinypic en hier ook moeten verkleinen.. doet de kwaliteit helaas geen goed..
Zouden jullie mij ook een pb willen doen met jullie mail adressen? dan kan ik ze jullie sturen.
TCFotografie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-16 22:21
Na een bizar drukke week toch eindelijk al jullie foto's klaar
Hier van elk model een foto, de rest hebben jullie op de mail
En ik wil de fotografen en modellen bedanken voor de leuke middag die we hebben gehad!
Ik heb de foto's van Caitlin bijna af en ben tussendoor ook met die van Spirit bezig. Ik hoop vrijdag alles af te hebben. Af en toe plaats ik een voorproefje op mijn FB pagina (in mijn onderschrift). Voor de liefhebber, liken
Cleo_
Geplaatst: 15-08-16 21:17
Lieve mensen het gaat nog even duren voor jullie mijn foto's krijgen. Ik moet namelijk alles overnieuw doen. Heb een update van lightroom gehad waardoor hij de foto's onder een verkeerd kleurprofiel heeft opgeslagen. Zodra ik foto's ga versturen via email, wetranfser of iets anders zijn de kleur niet zoals ik ze bedoeld heb. Facebook is de enige die na uploaden de juiste kleuren weer geeft.
Ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen hebben. Er heeft namelijk behoorlijke wat tijd gezeten in het bewerken e.d. dus ik baal er zelf ook ontzettend van. Ik heb na deze week vakantie dus ik ga dan hard aan de slag om jullie alles zo snel mogelijk toe te sturen. Heb jullie emailadressen ontvangen