Jaa ik ben er ook nog steeds bij hoor! Kan wel zijn dat ik ietsje later ben, we gaan die middag nog even bij een paar hengsten kijken voor onze merrie, en heb nog geen idee hoe lang dat gaat duren. Zal me ook toch maar even opfrissen als ik daar vandaan kom
Skessa_
Geplaatst: 14-04-16 09:56
Ooooh leuk!!! Waar ga je kijken?? En wel foto's maken!!
Nou meiden, sorry, maar ik heb mijn besluit genomen en ik ga niet. Is me teveel kostbare tijd wat ik gewoon echt aan mn oefenexamens moet besteden, moet en zál dat ding gewoon in 1x halen. Veel plezier en alvast eet smakelijk!! Snel maar een nieuwe date doen, dan ben ik uiteraard wel gewoon van de partij!
Jammer Yv! Met hoeveel zijn we nu totaal? Ik vind het wel zo netjes om even het aantal door te geven aan Goya ik heb toen rekening gehouden met 11 a 10 man
Volgende keer absoluut beter! Dat stuuterige leven is ook helemaal niks voor mij, had het daarstraks nog met iemand erover dat ik vaker aanwezig was in deze lessen dan de hele 4 jaar op school
Als het goed is alleen Anc en ik niet toch, verder ging toch iedereen?
Nogmaals, have fun en eet smakelijk! Neem maar een paar heeeeeeerlijke tonijnsashimi's voor mij