Snoopydogy en tofferuiter het zou fijn zijn als jullie in ieder geval even iets laten weten want het is al vrijdag. Als ik vanavond nog niks gehoord heb/en geen geld binnen heb dan kunnen jullie een telefoontje verwachten want ik vind deze onzekerheid niet fijn aangezien jullie ook niet meer in het topic hebben gereageerd... (maar wel de pb's hebben gelezen)
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-01-16 10:36
Ik hoop echt dat het door kan gaan. Verheug me er al lang op en het geld kwijt zijn zonder er iets voor terug te krijgen zou ik niet blij mee zijn. Zo breed heb ik het niet, kan dit nu doen omdat een eerdere poging winterefteling niet doorging ivm teveel afhakers.
En ik wil natuurlijk jullie allemaal gaan beschieten.
Karuna als het geannuleerd moet worden zal in ieder geval niet het hele bedrag betaald moeten worden maar hoeveel wel dat durf ik niet te zeggen dus de rest krijg je dan wel terug. Maar inderdaad ik hoop ook wel echt dat het doorgaat..
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-01-16 10:46
Maar zelfs dan ben ik geld kwijt waar ik niets voor terugkrijg. en dat is gewoon jammer en zonder van het geld.
Heb je de mogelijkheid voor te schieten en dat je zondag betaald wordt dan of red je dat financieel ook niet? Als ik heel zeker zonder het geld zou krijgen kan ik een deelname nu nog missen. Mits ik het ook echt terugkrijg,
Ik had pb gehad of ik ter vervanging van iemand mee wilde. Helaas, ik had er geen rekening meer mee gehouden en ik kan het me nu niet verantwoorden om beurs oid te zijn (die balletjes komen nog best hard aan soms..) en ik vond het stiekem nog best vroeg opstaan en heb mijn slaap hard nodig
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-16 17:01
snoopydogy schreef:
hey heb net ged overgemaakt
Top, heb het al binnen. Dan komt het nu op tofferuiter aan maar ik zal 'm vanavond even bellen dus dan horen jullie meer..
Es_ther
Geplaatst: 08-01-16 17:27
Top dat je hebt ontvangen!
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-16 20:33
Goed nieuws! Ik heb Tofferuiter even gebeld en hij maakt het vanavond over dus het het gaat door!
Dan heb ik nog een vraagje. Ik zou eigenlijk mee rijden met LoveBodin maar die gaat dus niet meer mee. Zou iemand me op kunnen pikken op station Zutphen? Want ik kan zondag ook geen auto mee nemen namelijk.
fijn dat het met vervoer geregeld is. Maar kom je op 6 of komt vriend van lovebodin toch nog? Saskiakefie, snoopydogy, tofferuiter, es-ramona, karuna, dan is vriend toch nummer 6? Of mis ik nu iemand?
Ben nu stijf van de spierpijn. Rug en schouders en knie au. Vandaag weipaal geworsteld om een onverwacht stuk gras af te zetten. Stalhouder had alleen een mega grondboor voor grote mensen. Hoop dat ik zondag wat soepel ben weer. Longontsteking is aardig weg dankzij de antibiotica dus niks houd me meer tegen. Behalve de spierpijn dan mogelijk.
Ok dan snap ik het maar je regelt van vervoer voor als een ander komt denk ik.
Es_ther
Geplaatst: 08-01-16 21:35
Ben flink verkouden, hoop dat ziek worden weg blijft tot maandag!
Es_ther
Geplaatst: 09-01-16 12:51
Ik moet helaas afmelden.. Verkoudheid is griep geworden incl. buikgriep..
Had gehoopt dat t alleen bij koutje bleef, maar dat was niet zo helaas.
Sorry!
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 17:16
Let op! Belangrijk!
Beste mensen,
Vanwege 3 afmeldingen en geen vervangers moet ik helaas melden dat de meeting morgen NIET door kan gaan aangezien het minimaal aantal deelnemers echt 6 is. Ik heb er even over nagedacht en besloten dat de mensen die zich af hebben gemeld, voor de annuleringskosten zullen moeten opdraaien. Ik vind het vervelend dat dit zo moet lopen, maar ik heb in het topic in dikgedrukte letters én via pb heel duidelijk gemaakt dat als iemand om wat voor reden dan ook zich afmeldt zelf voor een vervanger dient te zorgen. Dit is door niemand van de afmelders gerealiseerd, en dan zijn dit helaas de consequenties. Ik vind het namelijk van de zotte dat de mensen die wel kunnen komen morgen, de dag vrij gehouden hebben, geld kwijt zijn en er niks voor terug krijgen. Zij kunnen er namelijk echt niks aan doen. Jullie krijgen dan ook het volledige bedrag retour gestort. Mocht iemand toch nog iemand kunnen regelen dan kan dat nog tot 18:00 uur en dan zal ik contact opnemen met Paintballworld. Daarna is het dus definitief dat het niet doorgaat. Ik hoop voor de 3 mensen die zich af hebben gemeld de annuleringskosten meevallen. Ik hoop jullie begrip hiervoor.
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 19:05
Ik had niet verwacht dat de volledige kosten vergoedt moesten worden bij annulering maar helaas is dat wel zo.
Kosteloos annuleren kan via de mail tot 1 week voor aanvang, daarna zijn wij genoodzaakt de volledige kosten die vermeld staan in deze bevestiging in rekening te brengen.