Gezellige mensen in en rondom Gouda

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:11

Mri schreef:
Gisteravond nog een keer duidelijk gemaakt wat mijn bedoelingen wel en niet zijn. Managing expectations zeg maar...

Etentje gaat dus niet door :')
Eerst was het nog een duidelijke ja. Het ging om het sociale aspect bla bla bla, maar een paar uur terug (lag te slapen) kwam het berichtje dat hij er geen goed gevoel bij heeft.
Citaat:
Ik denk dat t niet wijs is om morgen iets te gaan doen.... het klinkt misschien stom maar het voelt een beetje raar.. niet alleen omdat je al iemand ziet maar ook vanwege de opmerking van een kennis ben van je ex... t voelt alsof ik meedoe aan een loterij waar de hoofdprijs als is weggegeven en ik bij voorbaat al niks kon winnen omdat ik een familielid ben van een medewerker xd

:')
Dus doorgaan zoals we met elkaar omgingen toen hij nog contact had met mijn ex (aantal jaar geleden) is dus geen optie voor hem :')
Had gezegd dat er behalve eten en ouwehoeren niks zou gaan gebeuren. Nu niet, nooit niet. En dat met reden dat hij een kennis van mn ex is plus dat ik een leuke vent heb ontmoet.
Waarom ik er over begon weet ik niet eens :')
Heb denk de goede keuze gemaakt door het nog een keer heel duidelijk te zeggen :=

Oh pfff haha :')

Pff ik wil even klagen over mijn zware first world problem... Mijn band is al twee weken lek, en ik wordt er zo moe van om naar het station te lopen (20 min) -O- :') Ook naar de stad gaan is nu een hobbel, dus ik ga alleen naar de Lidl en de Plus op en neer _O-

ryukapple

Re: Gezellige mensen in en rondom Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:19

@compliment ja klopt een kleintje

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 10:21

Goed gedaan Mri!

Tessa, waar kom je vandaan? En kan je niet een goedkope fiets op de kop tikken via MP?
Iemand al naar de nieuwe James bond film geweest? Is dat wat?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:45

Mri, ach weet je wel meteen waar je aan toe bent :+

Tessa, er is zoiets als band plakken? Dat kan jij! Ik zou namelijk ook niet steeds willen lopen.

Compliment, ik hoor tot nu toe enkel dat die film niet heel erg speciaal is. Beetje langdradig (ja een vriend is echt in slaap gevallen...)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:07

Nee ik kan geen band plakken :') En ik wil het niet _O- En mijn vriend wil het me alleen leren maar niet voordoen :') Zucht, zwaar leven...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:13

Fietsenmaker? Buurman? :+

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:17

Tessa weet niet of je er al in zit, maar kijk anders even op facebook naar de groep. Ik geef weg Gouda. Daar komen regelmatig fietsen in voorbij.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:40

_Yasmine_ schreef:
Fietsenmaker? Buurman? :+

Nope, alleen Polen als buren of Marrokaanse mensen die geen Nederlands spreken :+

Nee ik heb een deal met m'n vriend, hij plakt de band als ik hem help met de voordeur *\o/*

Ricie schreef:
Tessa weet niet of je er al in zit, maar kijk anders even op facebook naar de groep. Ik geef weg Gouda. Daar komen regelmatig fietsen in voorbij.

Ja klopt haha, maar wordt een beetje gek van die groep :') Binnen 10 seconden zijn er 303473948 reacties met ja die wil ik :')

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 12:07

_Yasmine_ schreef:

Tessa, er is zoiets als band plakken? Dat kan jij! Ik zou namelijk ook niet steeds willen lopen.

Compliment, ik hoor tot nu toe enkel dat die film niet heel erg speciaal is. Beetje langdradig (ja een vriend is echt in slaap gevallen...)

Ah, dan ga ik het toch proberen!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:37

Haha, ik wist niet dat er zoveel Goudse bokkers waren :D Leuk om te lezen.

Ik heb mijn hele leven in Gouda gewoond. Ik ben inmiddels verhuisd naar Engeland maar ik ben natuurlijk nog relatief vaak in Gouda :j

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 13:03

Eulogy schreef:
Haha, ik wist niet dat er zoveel Goudse bokkers waren :D Leuk om te lezen.

Ik heb mijn hele leven in Gouda gewoond. Ik ben inmiddels verhuisd naar Engeland maar ik ben natuurlijk nog relatief vaak in Gouda :j

Wat leuk!
Ik ben gek op Londen en de cultuur! De mensen zijn daar zo ontzettend vriendelijk!
Wat is de reden dat je naar Engeland bent verhuisd?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:05

Haha de mensen in de rest van Engeland zijn een stuk vriendelijker dan in Londen :D Ik wilde hier al heel lang heen, en toen kon ik hier werk krijgen dus ja... Toen heb ik redelijk impulsief de sprong gewaagd. Bovendien is mijn vriend Brits en hij woonde in Bristol :)

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 13:07

Eulogy schreef:
Haha de mensen in de rest van Engeland zijn een stuk vriendelijker dan in Londen :D Ik wilde hier al heel lang heen, en toen kon ik hier werk krijgen dus ja... Toen heb ik redelijk impulsief de sprong gewaagd. Bovendien is mijn vriend Brits en hij woonde in Bristol :)

wat gaaf dat je die stap hebt genomen!

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:14

Eulogy schreef:

Zo gaaf yanou! Bevalt het nog een beetje daar?

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:19

Ricie schreef:

Ja klopt haha, maar wordt een beetje gek van die groep :') Binnen 10 seconden zijn er 303473948 reacties met ja die wil ik :')[/quote]

Jaaa dat is zeker wel zo, zeker met datsoort dingen vaak wel

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 13:20

Compliment schreef:
_Yasmine_ schreef:

Ah, dan ga ik het toch proberen!

hmm.. niet goed gelezen.. ahah.. Niet zo speciaal had je getypt. 8)7

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:27

Ja hoor, nu ik niet meer in Gouda woon is er ineens een topic voor Goudse bokkers :')
Ik ben geboren in Den Haag, opgegroeid in Gouda. Eerst in de binnenstad, toen in Korte Akkeren, toen mijn ouders gingen scheiden is moeders naar Den Haag terug gegaan, mijn vader naar Achterwillens en inmiddels heeft hij zich al een aantal jaar gevestigd in Bloemendaal. :+ ik heb dus heel Gouda wel zo'n beetje gezien.

Ik reed op manege de Dijk in Haastrecht/Goverwelle, toen die ermee stopte ben ik op Reigersburgh gaan rijden in Waddinxveen (om de een of andere reden sprak de Goudse Hout mij destijds totaal niet aan? Terwijl mijn vader daar heeft gereden). Toen ben ik een tijdje gestopt door andere prioriteiten in mijn leven.

Inmiddels woon ik samen in Delft en rij ik in Wassenaar bij Country Stables. Maar ik ben nog regelmatig in Gouda en werk in Waddinxveen :D zal hier vast wel stiekem meelezen :o

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:32

Haha! leuk nog meer mensen in de groep!
Wie had het ook alweer over een wijntje bij haar thuis? Hoe groot is die kamer :(:)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:37

He anina! Ja het bevalt heel goed eigenlijk, had in het begin best vaak een beetje last van heimwee maar daar ben ik nu wel overheen, gelukkig. Ik zit hier prima op m'n plek eigenlijk :) Hoe is het met jou en Brum?

Ik ben trouwens begonnen met rijden op de Ruiterclub (Lisa, ik ken jou ook nog wel, maar denk niet dat je mij kent haha), toen naar de Goudse Hout gegaan en daar na een paar jaar m'n eerste pony gekocht, die na een tijdje naar de Veerstalhoeve is verhuisd en nu met m'n ouders in Hoenderloo woont :+ Ik ben dus ook overal wel zo'n beetje geweest haha

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 14:01

_Yasmine_ schreef:
Haha! leuk nog meer mensen in de groep!
Wie had het ook alweer over een wijntje bij haar thuis? Hoe groot is die kamer :(:)

Haha en anders maar een wijntje in de stad!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 15:03

Hey leuk, nog meer Gouwenaars!

Haha wijntje in de stad vind ik een puik plan! :D

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 15:14

@Mri Toch niet duidelijk genoeg geweest voor de beste man hahaha. Wild uiteindelijk toch meer dan dat er op de planning stond. Maaaarr moet wel zeggen dat hij het origineel geformuleerd had haha :')

Ik zag iets met een lekke band zag ik voorbij komen, ik kan je daarbij ook niet helpen. Paps doet het na 22 jaar nog steeds voor me :Y)

Hey Janou! Jup, jou ken ik nog wel hoor haha! Wat gaaf dat je die stap hebt durven te maken zeg, jaloersmakend baba. Doe je daar ook nog wat met paarden?

Wijn ben ik altijd voor, gezellig! Daar ben ik altijd voor in! :)

Ik duik de boeken nog maar weer in -:) , vraag me toch of ik wel de de juiste heb gekozen zo aan het einde hahaha

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 15:16

Datum prikken dan maar?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 15:27

Ja leuk!

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 15:35

Lijkt me leuk ook van de partij te zijn dan als de datum me schikt!