Mri schreef:Gisteravond nog een keer duidelijk gemaakt wat mijn bedoelingen wel en niet zijn. Managing expectations zeg maar...
Etentje gaat dus niet door
Eerst was het nog een duidelijke ja. Het ging om het sociale aspect bla bla bla, maar een paar uur terug (lag te slapen) kwam het berichtje dat hij er geen goed gevoel bij heeft.Citaat:Ik denk dat t niet wijs is om morgen iets te gaan doen.... het klinkt misschien stom maar het voelt een beetje raar.. niet alleen omdat je al iemand ziet maar ook vanwege de opmerking van een kennis ben van je ex... t voelt alsof ik meedoe aan een loterij waar de hoofdprijs als is weggegeven en ik bij voorbaat al niks kon winnen omdat ik een familielid ben van een medewerker xd
Dus doorgaan zoals we met elkaar omgingen toen hij nog contact had met mijn ex (aantal jaar geleden) is dus geen optie voor hem
Had gezegd dat er behalve eten en ouwehoeren niks zou gaan gebeuren. Nu niet, nooit niet. En dat met reden dat hij een kennis van mn ex is plus dat ik een leuke vent heb ontmoet.
Waarom ik er over begon weet ik niet eens
Heb denk de goede keuze gemaakt door het nog een keer heel duidelijk te zeggen
Oh pfff haha

Pff ik wil even klagen over mijn zware first world problem... Mijn band is al twee weken lek, en ik wordt er zo moe van om naar het station te lopen (20 min)