Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:07

Adamootje schreef:
Hé, Martine. Volgens mij kennen wij elkaar? Ben jij de eigenaresse van Vietje?

Hej Felicity, dat klopt inderdaad! Leuk dat ik je zo tegenkom, hoop dat je snel weer een leuk verzorgpaardje vindt!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:09

_Linn_ schreef:
@Wilma: Hallo welkom! Ik 'ken' jou ook al een beetje, inderdaad van de advertenties die ik wel eens voorbij zie komen. Ook heb ik heel even Boaz van Jisca gereden toen ze nog bij jullie op stal stonden. Ik wist echter niet dat het bij Galecop daar van jou is, loopt dat een beetje?
En wat spannend en mooi dat je zwanger bent! Verloopt het tot nu toe goed? Wat spannend dat je op 31 dec uitgerekend bent, wie weet krijg je wel het eerste kind van 2016 haha!

@Willemieke: Heej, jou ken ik uiteraard ook al!

pff boaz heeft maar een maandje bij ons gestaan.. kan jou daarbij niet voorhalen...

Ponypark galecop loopt heel wisselend.
supper veel vraag naar maar onze accomodatie schrikt wat af..
geen stallen, slechte bak.. we moeten echt nog heel veel verbeteren.

de zwangerschap verloopt voor de kleine super, groeit goed, geen rare dingen alles volgends verwachting.
maar voor mezelf wat meer drama.
Eerst maanden misselijk en overgeven.
En nu val ik zo nu en dan flauw uit het niets..
Maar verder gaat het gelukkig super :)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:21

Adamootje schreef:
Wat is er met je paard, Bommeltje?

Hallo iedereen. :)

Hey Samantha! :D Hoe is het met jou en je paardje?

Heb jij trouwens die prachtige tattoo's ontworpen van Disney, Tessa? Ik zag dat je al het één en het ander had laten tattoëren. Heel mooi!

Ik reed een paar jaar geleden wel eens wedstrijden bij Groenraven. Mooie locatie vind ik het. En het is goed te bereiken met de auto. :j

Wilma, ik ken jou van je advertenties op marktplaats. :P Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend?

Hé, Martine. Volgens mij kennen wij elkaar? Ben jij de eigenaresse van Vietje?

Ik heb geen paard of bijrijdpaard momenteel. Ik was behoorlijk verwend met Avera (paard dat ik een paar jaar geleden reed) en ik zoek eigenlijk net zoiets, maar dat is (uiteraard) erg moeilijk te vinden. En misschien komt er in de toekomst wel een eigen paardje. :D

Haha klopt!

En leuk dat er al zoveel mensen zijn! Ik hou het alleen niet meer zo goed bij :')
Ik ben ook in voor een enge film! Vooral in houten, die bioscoop is zo leuk :D

Sunrise19

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:23

Tessa maak jij foto's? Kan het zijn dat jij ooit mijn pony op de foto gezet hebt?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 23:23

Ja ik heb Boaz denk ook maar 4x gereden ofzo, was toch niet het paardje voor mij.

Wel fijn dat er zoveel vraag naar je ponypark! Die accommodatie komt dan ook stukje bij beetje wel goed!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:24

Leuk! Ik wil me ook graag melden!

Daphne, 22 jaar kom uit Baambrugge, en paardje staat in Abcoude!

Studeer in Houten dus dagelijks wel in Utrecht te vinden :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:42

Hey! Mag ik mij ook hier melden? :D

Ik ben Jennifer, 27 jaar en wonende in Houten. Ik werk bij de Hornbach :D

Ben in t bezit van 2 knappe tinkers, eentje van 18 en eentje van 1 :D

Wilma, vind het zó leuk dat Cesar van jullie aan een bekende van mij is verkocht :D moest even 2 keer kijken toen ik de foto's zag, hij lijkt namelijk als 2 druppels water op mijn vorige pony, alleen zonder het stekelharige :P
Wist ook niet dat galecop van jou is ook :oo ik kom dinsdag eens een kijkje nemen, veel over gehoord en gelezen, maar heb er nog totaal geen beeld bij :)

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:43

Hallo allemaal, ik kom mij ook even melden :)

Ook ik kom uit de buurt.. ik ben Bianca 26 jaar en woon sinds een jaar in Lopik, daarvoor altijd in Odijk gewoond. Ik ken dus zo goed als niemand hier in de buurt op mijn collega na.. en wilma hier uit het topic ken ik ook ;)
Ik heb 4 eigen paardjes (2 fuchsen en 2 shetlanders) en heb nog 4 shetlanders in pension staan. 2 van mijn merries zijn drachtig :)
Ik werk momenteel bij een Kattenhotel en een honden uitlaatservice, heb hiervoor op een dressuurstal gewerkt.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 23:48

Heb ik niet ooit n keer foto's gemaakt bij jouw shetjes Bianca? Je naam komt me zo bekend voor :P was ook in Odijk geloof k.

Wat leuk trouwens dat je bij een kattenhotel werkt :D gaaf zeg!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 08:31

Calanddra schreef:
Hey! Mag ik mij ook hier melden? :D

Ik ben Jennifer, 27 jaar en wonende in Houten. Ik werk bij de Hornbach :D

Ben in t bezit van 2 knappe tinkers, eentje van 18 en eentje van 1 :D

Wilma, vind het zó leuk dat Cesar van jullie aan een bekende van mij is verkocht :D moest even 2 keer kijken toen ik de foto's zag, hij lijkt namelijk als 2 druppels water op mijn vorige pony, alleen zonder het stekelharige :P
Wist ook niet dat galecop van jou is ook :oo ik kom dinsdag eens een kijkje nemen, veel over gehoord en gelezen, maar heb er nog totaal geen beeld bij :)

oh en cesar doet het zo goed bij zijn nieuwe eigenaar!! Echt een super pony.

haha je bent dinsdag welkom hoor! Hou je verwachtingen maar even laag, de regen en de shets hebben flink hun best gedaan om alles te vernagelen :'(

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 08:36

Sunrise19 schreef:
Tessa maak jij foto's? Kan het zijn dat jij ooit mijn pony op de foto gezet hebt?

Oh waaaaaah nu je het zegt haha! In Houten was dat toch? :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 08:48

Wat een drukte, leuk! :D Ik zal mezelf vanmiddag/vanavond even beter voorstellen dan ik tot nu toe gedaan heb. Ik zie een hoop bekende namen.

Marinde, jij bent zo'n beetje m'n buurvrouw zo te horen :P Ik woon dicht bij Lombok.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 08:51

zo wat druk weer ff bij gelezen mis keer leuk inderdaat een meeting
ben altijd voor een fimpje in en ergens wat eten of iets anders

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:46

Sunrise19 schreef:
ik denk dat je mij bedoeld met Lisanne? ben ik dan gek? :P want ik heb geen idee..

Ja op klein scheveningen long time ago :P[/quote]
Hahah met mijn "feestje" toen? :P ik woon nog steeds op klein scheveningen..

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:49

Jans schreef:
Ik ga niet mee hoor naar een enge film _O- ik wacht wel buiten de Cinelounge :')
buiten Cinelounge zit ook een sushi :P verdelen we de boel gewoon. de die hards Horror kijken en de lekkerbekken Eten ;)

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:50

haha slim

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:52

_Linn_ schreef:
Lisanne: ja zal leuk zijn! Ik vind het altijd zo mooi als mensen van die mooie foto's kunnen maken...ik krijg dat niet voor elkaar hoor...

Gaan we doen, Leuk!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 10:23

Calanddra schreef:
Heb ik niet ooit n keer foto's gemaakt bij jouw shetjes Bianca? Je naam komt me zo bekend voor :P was ook in Odijk geloof k.

Wat leuk trouwens dat je bij een kattenhotel werkt :D gaaf zeg!

Haha dat klopt dat waren toen mijn verzorgshetten ;)
Had je toen ook een zwarte shet op de foto gezet? Die staat nu bij mij deze winter in pension, hij is inmiddels 40 jaar :)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:29

@Tessa: JA *D

@Lisanne: JA :P Is wel leuker geworden nu hé daar? Ben echt al jaren niet meer geweest.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:37

Sunrise19 schreef:
@Tessa: JA *D

@Lisanne: JA :P Is wel leuker geworden nu hé daar? Ben echt al jaren niet meer geweest.

Ik woon in dat zelfde huis als in het feestje toen, mn moeder is verhuist en verhuurt het nu aan mij . Heerlijk wonen! En zeker, het ziet er allemaal prachtig uit nu.
Hoe was jij daar destijds verzeilt ook alweer?

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:44

Lekker hoor! Daar zit je echt prima! Wij hebben er zo'n 16 jaar een caravan gehad. Mijn opa en oma hebben uiteindelijk onze caravan overgenomen. Maar toen ze moesten gaan kopen zijn ze ook weggegaan. Stonden aan de lek, dus gelijk de duurste plekken haha.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:48

Sunrise19 schreef:
Lisanne wij hebben ook eens gemeet heel lang geleden :P

En Samantha ken ik ook :) Zij heeft mijn oude pony weleens gereden :P

Nu je het zegt!!! Kijk even in je profiel En bekend koppie idd haha! hoe is het met jou dan?

Hoi adamootjeeee/Felicity!!! (Heb nog steeds de walibi filmpjes wahahahahaa krijsert)

Met Zya gaat het goed!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:53

Goed! Met jou ook? :D Haha valt nog mee dat er een foto in staat nog :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:25

Haha met mij ook goed :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:39

Felicity, wat gaaf dat je dan een 'eigen' winkel hebt! Ben je ondertussen wel verder aan het zoeken naar iets in de kunst richting?

Lisanne, wat vervelend dat dan alle rotdingen zo tegelijk komen :( Groot pluspunt dat je van sushi houdt! :D Welke series kijk je zoal op netflix?

Martine, waar kom je oorspronkelijk vandaan? Bevalt 't wel in Utrecht?

Wilma, jeetje klinkt heftig. Zwanger en zoveel paarden om voor te zorgen. En rond 31 december uitgerekend tja. Daar doe je verder weinig aan :P

Tessa, jij bent van die hele gave tattoo! Waarom wil je vriend dat je een kamer gaat zoeken? Lastig idd om iets te vinden in Utrecht -O- Mocht ik iets weten, zal ik 't doorgeven :)

Hilde, hey! Waarom moet je Fries naar de kliniek? :oo Je hebt 'm nog maar net...

Amber, met jou heb ik al eerder in een topic gezeten volgens mij. Ik doe met jou mee met die fles wijn na de enge film! Of voor de enge film. Of gewoon zonder enge film. Kan allemaal.

Hannah, ik heb niet zo veel met fotografie maar naar de bios vind ik altijd wel gezellig. Enge films zijn niet mijn sterkste punt maar net als Marlinde loop ik ook zonder problemen hier 's nachts door de stad dus dan moet een enge film ook gewoon kunnen :P

Hopen dat ik de namen allemaal een beetje kan onthouden := Zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben Emma, 26 jaar alweer en sinds 8 jaar woon ik in Utrecht. Oorspronkelijk kom ik uit Zuidlimburg en dat hoor je nog steeds :P Verder werk ik op kantoor, sport ik een beetje, eet ik iets te veel sushi, drink ik soms iets te veel wijn en ga ik graag naar de bios, uit eten, drankje doen of stappen. Dat laatste doe ik eigenlijk wel veel te weinig dus mocht iemand een keer samen willen gaan hou ik mij aanbevolen :D

Paardrijden doe ik eigenlijk al zo'n 3 jaar niet meer. Heb in een ver verleden wel een eigen paard gehad en hier en daar wat verzorgpony's. Aan de ene kant mis ik 't wel maar aan de andere kant gaat er in een verzorgpony al veel tijd zitten. Ik heb geen auto ofzo, woon redelijk in 't centrum van Utrecht en dan is 't al snel zo'n 8 km fietsen naar een stal. Zeker met regen enzo... Tja.