Adamootje schreef:Hé, Martine. Volgens mij kennen wij elkaar? Ben jij de eigenaresse van Vietje?
Hej Felicity, dat klopt inderdaad! Leuk dat ik je zo tegenkom, hoop dat je snel weer een leuk verzorgpaardje vindt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Linn_ schreef:@Wilma: Hallo welkom! Ik 'ken' jou ook al een beetje, inderdaad van de advertenties die ik wel eens voorbij zie komen. Ook heb ik heel even Boaz van Jisca gereden toen ze nog bij jullie op stal stonden. Ik wist echter niet dat het bij Galecop daar van jou is, loopt dat een beetje?
En wat spannend en mooi dat je zwanger bent! Verloopt het tot nu toe goed? Wat spannend dat je op 31 dec uitgerekend bent, wie weet krijg je wel het eerste kind van 2016 haha!
@Willemieke: Heej, jou ken ik uiteraard ook al!
Adamootje schreef:Wat is er met je paard, Bommeltje?
Hallo iedereen.
Hey Samantha!Hoe is het met jou en je paardje?
Heb jij trouwens die prachtige tattoo's ontworpen van Disney, Tessa? Ik zag dat je al het één en het ander had laten tattoëren. Heel mooi!
Ik reed een paar jaar geleden wel eens wedstrijden bij Groenraven. Mooie locatie vind ik het. En het is goed te bereiken met de auto.![]()
Wilma, ik ken jou van je advertenties op marktplaats.Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend?
Hé, Martine. Volgens mij kennen wij elkaar? Ben jij de eigenaresse van Vietje?
Ik heb geen paard of bijrijdpaard momenteel. Ik was behoorlijk verwend met Avera (paard dat ik een paar jaar geleden reed) en ik zoek eigenlijk net zoiets, maar dat is (uiteraard) erg moeilijk te vinden. En misschien komt er in de toekomst wel een eigen paardje.
Calanddra schreef:Hey! Mag ik mij ook hier melden?
Ik ben Jennifer, 27 jaar en wonende in Houten. Ik werk bij de Hornbach
Ben in t bezit van 2 knappe tinkers, eentje van 18 en eentje van 1
Wilma, vind het zó leuk dat Cesar van jullie aan een bekende van mij is verkochtmoest even 2 keer kijken toen ik de foto's zag, hij lijkt namelijk als 2 druppels water op mijn vorige pony, alleen zonder het stekelharige
Wist ook niet dat galecop van jou is ookik kom dinsdag eens een kijkje nemen, veel over gehoord en gelezen, maar heb er nog totaal geen beeld bij
Calanddra schreef:Heb ik niet ooit n keer foto's gemaakt bij jouw shetjes Bianca? Je naam komt me zo bekend voorwas ook in Odijk geloof k.
Wat leuk trouwens dat je bij een kattenhotel werktgaaf zeg!
Sunrise19 schreef:@Tessa: JA![]()
@Lisanne: JAIs wel leuker geworden nu hé daar? Ben echt al jaren niet meer geweest.
Sunrise19 schreef:Lisanne wij hebben ook eens gemeet heel lang geleden
En Samantha ken ik ookZij heeft mijn oude pony weleens gereden