als er iemand vanuit Overijssel gaat met wie ik mee kan rijden, wil ik wel mee! dus ik lees stiekem even mee
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-11-15 21:16
Heb je een rijbewijs? Ik heb een auto maar red het hele eind niet met rijden en een dag plezier hebben. Een stuk werkt wel. Als je bv een stukje met de trein naar bv dieren, zutphen oid kan kunnen we vanaf daar met de auto als jij kunt rijden.
Eeh nee jammer ik red het wel heen maar niet meer terug na een lange dag. Enige wat ik nog zou kunnen doen is heen rijden hotel voor twee dagen en dan weer terug. Mm misschien een idee.
Colien
Geplaatst: 19-11-15 21:29
Eey ik zie dit topic nu pas! Zijn er toevallig kortingskaartjes voor de efteling in de omloop? Anders wil ik misschien wel mee (werkeloze student dus heb niet erg veel geld te besteden haha), is dichtbij mijn huis maar toch ook weer ver weg (voor wie het nog snapt).
Shari_B
Geplaatst: 19-11-15 23:40
Ik heb die dag flextaak dus weet pas de dag ervoor of ik wel of niet moet werken
Maar zodra ik het weet laat ik het weten! Aan meerijden hebben jullie verder aan mij toch niks aangezien ik 10 minuten van de Efteling vandaan woon xD
Alleen kunnen er als ik meega wel max 4 mensen naar mijn woonplaats komen, daar auto neerzetten en met mij meerijden want ik kan gratis uitrijden dus scheelt weer €10,- Parkeergeld
Ik heb zitten broeden op een ideetje. Ik red het niet heen en weer op een dag, maar wel heen en weer terug. Gekeken naar kempervennen, 60 km vanaf kaatsheuvel. Vrijdag aankomen maandag weg 249 euro voor een 6 persoons huisje. Drie kamers dus. Als de kosten gedeelt worden is het wel op te hoesten. En 60 km red ik wel heen en weer terug met een dagje lol hebben.
Kunnen we niet beter de datum opschuiven naar iets later. Mijn idee van altijd kunnen is alleen ivm een knieoperatie anders. Tot 10 januari kan ik gewoon, daarna wordt zeker een paar weken niks maar hoe lang hangt af van wat ze vinden in de knie.
Omdat er zo weinig gereageert is en ik onverwachts een woning kan bezichtigen in frankrijk is en mijn enige mogelijkheid nu weekend van 6 december is lijkt mij dat voor nu een slimmere keuze.
we kunnen de datum wel verplaatsen maar weet nu al dat er dan ook heel weinig gaan reageren. had juist deze datum gekozen omdat er volgens het lijstje de meeste bokkers mee konden.