leuke mensen omgeving [***]/Overijssel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: leuke mensen omgeving Deventer/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:43

Er is bijna niets te vinden in raalte, voor sommige vacatures worden wel 60+ mensen uitgenodigd of ik ben te oud (17 :P) Dus dat wordt nog moeilijk, maar ik ga geen 50 euro uitgeven aan mijn fiets als ik maar 100-120 euro ga verdienen.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 15:04

Belachelijk he, dat het zo moeilijk is om werk te vinden op het moment. En inderdaad die 'te oud' met 17 jaar....... Vraag me af of dit echt door de crisis komt of doordat ook werkgevers gewoon minder willen betalen voor personeel.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 15:46

Zijn er geen winkels die nog personeel oid zoeken? Er hing laatst bij de okay nog een briefje dat ze iemand zochten en bij de Zapp ook toen ik er langs liep.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 15:49

Eloya schreef:
Er is bijna niets te vinden in raalte, voor sommige vacatures worden wel 60+ mensen uitgenodigd of ik ben te oud (17 :P) Dus dat wordt nog moeilijk, maar ik ga geen 50 euro uitgeven aan mijn fiets als ik maar 100-120 euro ga verdienen.

Als je het niet erg vind om vroeg je bed uit te gaan zou ik toch eens kijken om als vakantie baantje de tubantia rond te gaan brengen. Kranten hebben ze daar vast ook wel haha. Maar geloof dat als je dat als vakantie vervanger doet je 10 euro per dag krijgt. (moet je wel een fiets hebben dus dat is misschien lastig)

Maar het is echt hopeloos kwa werk hoor. Moet je nagaan dan als jij met 17 al te oud bent kan ik wel met pensioen met mn 25 (goh eigenlijk geen slecht idee haha)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 16:43

Erg he majo.... Kun je je niet voorstellen. Geen slecht idee met je 25ste met pensioen. Dan kan ik ook bijna!!! *\o/*

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:45

Suusie22 schreef:
Hallo Adrienne!
Wat leuk!
Wat voor werk doe je op het moment en welke studie zou je willen volgen? :p

Ik heb vandaag ook een dagje vrij, vanmiddag maar even naar stal toe en een buitenrit maken als het weer zo mooi blijft :)

Ik werk nu in de winkel van mn ouders, mijnTafel... maar in een winkel werken is echt niks voor mij _/-\o_
Ik wilde eerst de opleiding chauffeur goederenvervoer gaan doen, maar twijfel toch nog wel een beetje... misschien, als ik een baan kan krijgen, dat ik ook wel gewoon blijf werken.

Nahh marjolein ik spring hooguit wat in de les, maar de schrik zit er goed in nadat ik een paar keer flink gevallen ben dus pak het heel rustig op. En denk/vind ook dat ze eerst achter sterker moet worden!
Maar wil eigenlijk eind augustus ofzo wel weer een rondje bb proberen...
Toen we zouden gaan teamspringen, 2 weken daarvoor ben ik er zo snoeihard afgegaan dat ik mn nek amper kon bewegen, mn arm heel dik was van schouder tot vingertop en mn rug heel erg zeer deed... was wel een flinke klap zeg maar haha

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:47

Mijn fiets is wel heel, alleen moest er een speciale standaard en bagagedrager op omdat die tassen te groot waren voor mijn standaard bagage drager.

Bij de wibra zochten ze ook mensen, maar 15-16
Bij angeli custodes zochten ze met spoed mensen, maar ik voldeed toch niet aan het profiel :/ terwijl ik gewoon hele vakantie beschikbaar ben en dichtbij woon.

Ik zoek ook nog eens een baantje voor alleen de vakantie omdat ik het eerste jaar van mijn studie graag op mijn studie wil richten en geen baantje...

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:51

Ja dat had ik gelezen inderdaad. Bah dat is niet fijn. Hopelijk krijg je het vertrouwen samen weer terug. En die andere die je rijd ook springpaard of alleen dressuur?

Dacht dat ik toen keer ergens een vacature had gezien voor geloof vrachtwagenchauffeur met opleiding en baan garantie maar kan hem helaas niet weer vinden.

haha ik heb het al zo vaak gezegd helaas is de regering het niet met mij eens Esmee haha. Nee die vinden dat ik alleen maar langer moet werken. (Helaas zit dat er voor mij niet in wegens lichamelijke klachten)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:15

Heb weer 2 sollicitaties de deur uitgedaan, voor werk bij zeeman of Big Bazar.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:26

Eloya schreef:
Heb weer 2 sollicitaties de deur uitgedaan, voor werk bij zeeman of Big Bazar.

Goed bezig!!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:33

Die ander is ook een springer... die vertrouw ik wel haha...
Maar ben paarden van 1,70++ gewend en dit is een burggraaf x Trenton Z (zo uit mn hoofd, kan ook andersom zijn) van 1.63 ofzo haha...

Ik heb net ook weer paar sollicitaties eruit gedaan!
op www.werk.nl staan ook leuke vacatures!

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:01

Ik heb een hele tijd folders bezorgd, vond ik echt rotwerk en het verdiende slecht :/ Na de vakantie ga ik werken op de universiteit als studentassistent, dat lijkt me dan wel best leuk werk :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:09

Haha oke dus die mag volgend jaar mee met het team springen :P

Ik ben ook nog steeds op zoek. Helaas is er voor mij heel weinig te vinden.

en ondertussen ben ik studie ontwijkend gedrag aan het doen haha. Ben er zo klaar mee. Maarja moet eigenlijk nog wel meer. Zucht nouja even stoppen dan maar.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 20:02

Ahhh adrienne, dat is niet de bedoeling van springen :=
Wel leuk, chauffeurs opleiding. Alleen wel ook verdomd weinig werk. Zitten vooral Polen/Roemenen zitten op de Nederlandse vrachtwagens als ik m'n vriend moet geloven. En vooral de internationale vacatures staan open. 3 weken buitenland, 1 weekend thuis... Moet je leuk vinden.

Goed bezig met solliciteren iris!

Hier hebben we een zieke jongeman.. Arm ventje!!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:12

Beterschap met je ventje Estell

Ook nog opzoek naar een hoefsmid met mobiele hoefstal die trekpaarden wil bekappen :=
Blijkt nog heel moeilijk.
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-09-25 05:16, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 05:15

Dankjewel iris! Ach, moet kunnen voor een x toch!

Lijkt mij ook allemaal reuze ingewikkeld om de juiste mensen te vinden met de juiste spullen voor een trekpaard :=
Heb je een foto van d'r?

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:42

Ik ben ook wel benieuwd naar een foto. Zijn wel gave paarden die trekpaarden :D

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:47

Goedemorgen dames!
Ik wist dat eerder nooit dat een trekpaard niet zo bekapt kon worden..wel lastig om te vinden een hoefsmid die dat wel heeft.. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een foto!

Estell je kleine mannetje al opgeknapt?
Ben ook al weken aan het hoesten pff kom er maar niet af.. Volgende week een weekje nog werken en dan heerlijk vakantie *\o/*

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:47

Via Facebook hopelijk een smid gevonden, nu hopen dat die binnenkort tijd heeft.
Het punt met vera is dat ze bij de vorige eigenaar nooit bekapt is en dus ook niets gewend, daarom is uit de hand geen optie bij haar.

Dit is vera

Hier zit ze nog slecht in der wintervacht
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-09-25 05:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:56

Gaaf beestje zeg!! Hoe groot is ze wel niet?
Ja als ze het niet kent dan is dat idd lastig..

Ben benieuwd hoe die van mij reageert op de hoefsmid binnenkort..hij kan voetjes optillen maar is een beetje bang voor mannen heb ik het idee van..volgens mij is hij wel bekapt geweest want hij stond netjes op zn voetjes toen ik m kocht vorige maand..

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:59

Vera is ongeveer 1,75 volgens de oude eigenaar, maar zelf denk ik iets kleiner, maar moeten haar nog opmeten. Ik ben op de foto 1,68.

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:02

Mooie maat dus haha ik vond je al zo klein lijken bij haar maar je bent zelf dus ook niet zo groot. :P

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:22

Ik krijg echt niets uit mijn handen vandaag, lig alleen maar te hangen op de bank.
Nu eerst maar eens stofzuiger erdoor...
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-09-25 05:17, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 12:29

Mooi paard iris!
Haha, snap het probleem. Ik ga zo de was maar eens ophangen.... Ook geen zin in.

Kinderdagverblijf van vanmorgen was perfect!!!! Maandag gaat hij wennen. Heb d'r een goed gevoel over!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:29

Toen mijn pa vorig jaar in het ziekenhuis lag ging ook hooguit de stofzuiger er door, (harige honden) en af en toe doekje over het aanrecht en als het dan echt niet anders kon dan ook nog even dweilen... maar dan hield het echt op! :P