Oh, maar ik heb ook een auto, dus jullie kunnen ook met mij mee rijden? Weekendje Frankrijk zie ik wel zitten
Zullen we dan maar een datum prikken? Locatie is bij Natasja, neem ik aan?Zover ik kan zien is de 15e of de 29e de beste optie dan...
Ja, inderdaad. We dwalen steeds af. Ik kan me voorstellen dat bij iedereen de agenda's zo langzamerhand gevuld beginnen te raken als we nu geen datum vastleggen.
Zullen we dan de 29e doen?Dan kunnen namelijk de meeste Mijn naam staat er niet bij, want had t liever niet, maar ik kan wel
Ik vind de 29e prima..Natasja is de doorslaggevende factor hierin denk ik...Dan nog iets leuks bedenken om te doen
Er zit een pitch&putt in de buurt. Het is volgens mij mogelijk om te bowlen of glowgolfen iets verder weg. En nog iets verder weg is het mogelijk om te kunnen boerengolfen. Ehm welke lowbudget dingen er nog meer zijn.... Ik weet dat er een Holland evenementen centrum zit in Maurik.
29 is prima. Ik ben van de partij...Qua activiteiten lijkt het me allemaal wel leuk. Ik denk dat we wat eten en drinken betreft het beste af kunnen spreken dat iedereen wat meeneemt en dan onderling overleggen wat?
oohhh, bowlen of boerengolf Maar zonder activiteiten is ook leuk. Moet zelf ook nog zien hoe het met budget komt.. Ziekenhuis Monaco was duur
Flessuh schreef:oohhh, bowlen of boerengolf Maar zonder activiteiten is ook leuk. Moet zelf ook nog zien hoe het met budget komt.. Ziekenhuis Monaco was duur Ik ken het hoor, mijn werk is afgebrand.
APCIII schreef:_Natasja_ schreef:Sjoelbak is aanwezig! Dan is er niets wat een gezellige dag nog in de weg staat Misschien doe ik wel gewoon heel ongezellig en de sfeer verpesten, je weet het nooit
Joscaa schreef:APCIII schreef:[...] Dan is er niets wat een gezellige dag nog in de weg staat Misschien doe ik wel gewoon heel ongezellig en de sfeer verpesten, je weet het nooit Dat lukt je vast niet. Als er iemand ongezellig gaat doen, zetten we die buiten de deur en gaan we binnen gezellig door
Dus wat nu vast staat!zaterdag 29 augustusBij Natasja!Activiteiten die we kunnen doen:-Sjoelen-Bowlen-Glowgolven-BoerengolvenNatasja zijn er dat weekend slaapmogelijkheden?Wat doen we met het eten?Neemt iedereen iets mee, of haalt een iemand boodschappen en dat we dan een bepaald bedrag overmaken naar die persoon?
Augustus toch Maar slaapplaats ja. 2 in t logeerbed. Evt 3 in m'n kleding kamer. Evt 3 op mijn kamer. En evt kunnen we nog beneden wel wat schuiven met meubels.
Ja, ik dacht ook augustus. Juni is zo lang wachten Oh, en ik wil wel alvast een slaapplaats ergens claimen.
Oeps Augustus ja! Ben er niet meer helemaal bij Ik heb 't aangepast Ik zou ook graag een slaapplaats willen 'T liefst in 't logeerbed aangezien wij thuis geen luchtbed hebben
^^ Natasja heeft hele goede logeermatrassen hoor ...ze zijn alleen qua lengte niet echt geschikt voor mensen van 1.80+