Mijn camera kan wel tegen een beetje regen (spatwater dicht) maar het houd een keer op xD Heb ook wel een rain sleeve. Maar de foto's worden gewoon niet mooi en de paarden worden ook nat, dus die staan er ook niet meer knap op. Dus mocht het morgen doorgaan, ga ik ook niet mee. Andere datum wil ik wel, als ik kan
Tot en met 9 augustus kan ik gratis reizen met de trein. Zelf zou ik iedere zondag kunnen, maar liefst wel wat later in de middag, dan kan ik nog rustig naar paardlief toe
2 en 9 ga ik beide niet redden. Ik weet het niet zeker maar is de 9e ook niet het weekeind van de cross? (die valt vaak gelijk met de kermis en marathon Wieringen en die zijn wel dat weekeind, maar ben geen ruiter dus zit daar niet zo in)
Ik kan ook die zondagen niet moet super veel werken deze 3 weken! En de cross komt idd ook nog een dan id het bos 1 of 2 weken van tevoren afgesloten voor de opbouw (denk ik) dus kunnen t beter na de cross doen?!
Steph_Lana
Geplaatst: 24-07-15 12:43
balen zeg dat het niet is door gegaan..als er een nieuw datum is wil ik wel mee als fotograaf
Even een puntje, aangezien alles opnieuw geplant moet worden, het bos daar is heel erg donker en ik heb er al is eerder een shoot gehad heel lang geleden en omdat het daar erg donker is krijg je niet hele mooie foto's. Beetje t zelfde effect als in een binnenbak, camera kan niet goed scherp stellen. Als de fotograven het daar willen maakt t mij niet uit maar misschien dat in de duinen bijvoorbeeld mooier is of vinden jullie dat te ver?
Als het in de herfst mooier weer is denk ik dat dat ook een beter idee is? Is er misschien ook meer tijd om meer mensen te zoeken?
Overigens zoek ik niet heel hard portfolio matriaal.. Maar een spaans(achtig) ras, trekpaard en shetlanders heb ik nog niet, daarom ben ik hier gekomen
Het strand is ook best leuk met zonsondergang lijkt mij vooral super gaaf!! Maar het is voor mij te ver mijn ouders gaan me daar niet heen brengen ben ik bang daarom hou ik t op t dijkgatbos het is er super mooi in de herfst!!!
Haha vind t best Eva en Stephanie maar kijk wel ff strand vind ik zelf veel mooier zal kijken wat het weer gaat doen en dan voor een paar datums kijken!!