Laatste 2 weekjes van school zijn zeker druk! Ik ben bezig met een rooster maken maar als mensen zich afmelden moet en weer geschoven worden. Ik probeer het zo snel mogenlijk af te hebben en te delen!!
Caitlin_K
Geplaatst: 25-06-15 17:37
britje1997 schreef:
Laatste 2 weekjes van school zijn zeker druk! Ik ben bezig met een rooster maken maar als mensen zich afmelden moet en weer geschoven worden. Ik probeer het zo snel mogenlijk af te hebben en te delen!!
even dat je het weet , zondag is er ook een groot eventing evenement bij de vlietlanden. dus ik zou er even rekening meehouden dat je bij sommige delen niet kan komen
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel heel erg laat. Kids zijn 11 en 14 en moeten maandag gewoon weer naar school. Eer wij dan na de shoot weer op stal zijn is het 8 uur en dan de verzorging nog...
Mijn tablet is zojuist overleden dus dat nieuwe rooster gaat nu even niet lukken. De tijden en derest zijn bekend dus dat is geen probleem meer verder? Morgen regel ik het kloppende rooster
Ik moet me helaas afmelden, er is iets tussendoor gekomen. Ik had ook gerekend op een ochtend- en middaggroep. Als de eerste groep echt op tijd zou beginnen zou het lukken, maar half 11 verzamelen is dan voor mij te laat. Sorry!
In de omgeving rondom de vlietlanden is droes heb ik gehoord en het word op stal sterk afgeraden om dit door te laten gaan. Aangezien we ook veel afmeldingen hebben op het laatste moment lijkt het mij het best om de fotomeeting een andere keer te organiseren