Ja, ik wil ook wel weer op 5 april. We hadden best goed weer vandaag.Floor, alle respect dat je mee bent gegaan met je paard. Volgende keer op de kar bij Maris mee? Dan kun je foto's maken, en hekjes open doen.
Bedankt dat vind ik een heel leuk/goed idee!Ik wacht wel tot mijn knappe spanjaard is uitgegroeid, misschien dat die ietsje minder baldadig is
Duurt nog even toch? Hoe oud is die nu? En ga je die zelf zadelmak maken?Zie het al in je profiel.... Maar als het zo ver is ga je het zelf doen?
Nou niet helemaal zelf maar wel samen met mijn instructrice, bij Edje ook gedaan zo, goed uitgepakt dus ga het weer zo doen duurt idd nog wel even!
Het was erg gezellig gister! En wat een geluk met het weer!Ik lees iets over 5 april? Wat is er dan te doen?Waar zetten jullie de foto's neer?
Volgens mij was de vorige x het idee naar boven gekomen om iedere eerste zondag van de maand te gaan hihi. De eerste foto's staan al op facebook. Maris maakt vaak leuke foto's en filmpjes.
Dat linkje lukt me niet met mijn mobiel..en weet niet of het openbaar staat. Misschien moeten we gewoon vriendjes worden hihi
Liset87 schreef:Haha, dat vindt ik wel een goed idee!Wil je mij een linkje van de FB foto's sturen?En voor alle anderen die ik niet heb getagd..Omdat ik niet iedereen ken Even een linkje naar het FB album.https://www.facebook.com/maris.jud/medi ... 832&type=3Filmpje moet ik nog even in elkaar zetten hi hi hi
Hoi Allemaal, ik voeg nog even gauw wat toe Hier het filmpje van 1 maart...en wat hadden we een mazzel met het weer hi hi hiBeter dan nu in ieder geval