Goed, ik schop dit topic weer even omhoog en hopelijk reageren er wat mensen.
Gezien de slechte weersvoorspellingen wil ik het nog even aankijken tot donderdag. Als dan de voorspellingen nog zo slecht zijn lijkt het me beter om de meeting te verplaatsen.
Ik heb voor vrijdag 80% neerslag staan en voor zaterdag 50%. Maar de voorspellingen veranderen nog dagelijks, dus ik wacht ook nog even af. Heb geen zin om me nat te laten regenen.
Oh dat zal geweldig zijn Kim! Ja idd nog even afwachten. Heb zondag al een nat pak gehaald.. Was er toen na 20 min alweer klaar mee, moest ik nog 20 min terug. Havelte is dan meteen minimaal 40 min terug Maar als het zo blijft kan het dus doorgaan
Westernfreak
Geplaatst: 31-03-15 12:40
De voorspelling veranderd al voor Steenwijk. Ik heb voor zaterdag nu alleen maar wolkjes, voor zaterdagmiddag zelfs met regendruppel en 70% kans op neerslag.
urosa
Geplaatst: 31-03-15 12:52
Ik volg nog steeds wel voor de planning maar reageer inderdaad niet zo actief Zou het inderdaad wel fijn vinden om niet natgeregend van mijn paard af te waaien
Het waait nu idd wel heel hard! Hopelijk wordt het nog een beetje mooier weer deze week. Anders heb ik ook een bommetje onder mij zaterdag.. Gezien ze dan de rest vd week ook niet echt intensief heeft gereden..
wij hadden ons al afgemeld, maar even vermelden dat ons ymke in een keer ruiterbewijs heeft gehaald. dat heeft ze mooi binnen.
Mikkiej
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-15 17:58
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ben niet zo goed in die dingen...
Maar die rode lijn is de van helomaweg. Als je die naar boven volgt komt je uit bij de rotonde richting wapserveen en Kallenkote. Maar ik zat te denken, omdat Mirjam en ik de enige zijn die niet met de trailer komen en de rest wel hoeven we niet persee bij de Genieput af te spreken? Wij komen namelijk van de andere kant, via kallenkote ivm de crossmotors op het oefenterrein. Voor ons is het dan makkelijker om een pad eerder de heide op te gaan. Dat is de paarse lijn. Daar is ook ruime parkeergelegenheid
Ja het is een verhard pad. Maar heb jij al je E rijbewijs joh? Gaaf!
Kim_Asterix
Geplaatst: 03-04-15 18:57
Nee nog geen E haha, maar onze auto met trailer is onder de 3500 kg omdat we de trailer hebben laten terugkeuren dus nu mag deze combi met een B rijbewijs bestuurd worden
Alleen rij ik er normaal nog niet alleen mee, maar aangezien het zo'n klein stukje is met alleen maar wegen rechtdoor kan ik mooi alleen haha.
Hoe laat zouden we ook al weer afspreken? Dan zorg ik dat ik er een kwartier eerder ben om te zadelen enzo.
Oh kijk, beter! En volgens mij kan je daar haast nog beter keren dan bij de genieput.. Volgens mij hoef je niet eens achteruit te rijden en kan je gewoon een rondje draaien