Wij willen ook nog wat komen drinken voor de gezelligheid. Maar dan moet dat wel mogelijk zijn natuurlijk. Dus, jullie gaan 18:00 de baan op en zijn 22:00 klaar, toch? Willen jullie hiervoor nog wat drinken of beginnen jullie gelijk?
Mij maakt het niet uit Natuurlijk ook even tussendoor ergens toch?
Paisano
Geplaatst: 03-02-15 15:01
Ja, maar wij weten natuurlijk niet wanneer jullie zin hebben in pauze En ik krijg de indruk dat Sebas en ik de enige zijn die niet willen skiën, dus dan heeft het weinig zijn om te wachten daar. Dus voor ons is het wel zo makkelijk om dan vooraf af te spreken, hebben we jullie iig even gezien!
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk een beetje! Vooraf gaat volgens mij niet echt. Uit mijn hoofd werkt Claudia tot 5 uur toch? En Jill rijd volgens mij met haar mee. Dus het lijkt me dat die niet echt eerder kunnen! Ik dacht, als we nou in het midden: na 2 uur: om 20.00 uur afspreken? Want erna.. Ja wanneer is dat. Wie weet zijn we het na 2 uur zat, wie weet niet :p
We zullen voorzichtig doen hoor met de beentjes! Ik ben iig heeeel erg blij dat we het een weekje op konden schuiven, want in deze staat zou ik niet eens overeind kunnen staan
Volgende week zondag zelfde tijd? Reserveert iemand of hoeft dat niet?
Melisjeee
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-15 10:46
Zelfde tijd, en ik zal het weer even regelen met de uithof! Edit: krijg net een mail dat reserveren dit keer niet hoeft haha de vorige had ik wel gedaan en nu krijg ik antwoord dat het voor vrij skiën niet hoeft
Even alles op een rijtje voor zondag, ik heb er zin innnnnn Het adres is: Jaap Edenweg 10, 2544 NL Den Haag Ik kan niet duidelijk vinden waar we moeten zijn in het gebouw, maar we zijn vast allemaal slim genoeg om de weg te vinden het lijkt me handig om af te spreken bij de tickets-balie, die kunnen we vast wel vinden. 1745 uur een goede tijd om daar te zijn? Volgens mij komt iedereen met de auto, mooi nieuws, het is gratis parkeren! Eet iedereen thuis, en nemen we een lekker hapje als we honger hebben in het café?