Weet je wat best eng is? Er hebben al 14 mensen gestemd dat Murthul de liefste Turtle is, maar zoveel mensen gaan er helemaal niet mee geloof ik
Murthul schreef:Weet je wat best eng is? Er hebben al 14 mensen gestemd dat Murthul de liefste Turtle is, maar zoveel mensen gaan er helemaal niet mee geloof ik Haha, jaa dat viel mij inderdaad ook al op Stiekum stuur jij mensen die PB's stemmen of een OW
Murthul schreef:Weet je wat best eng is? Er hebben al 14 mensen gestemd dat Murthul de liefste Turtle is, maar zoveel mensen gaan er helemaal niet mee geloof ik Meld zich , ik kon het niet laten om ook even te stemmen.
Murthul schreef:Hallo meelezers Fijn dat jullie mij zo lief vinden Haay Murth.Ik was het niet, mijn vinger drukte er ineens op .Foeifoei..Veel plezier op de meeting allemaal!
Oh cool! Een meeting ! Ik stem voor Utrecht, Arnhem is wel een pokkeeind ... @paulin, wij kunnen wel samen heenrijden dan denk?
He zeg, jij had het wel over dat we jou vergeten waren, maar je vergeet verdorie zelf je stadsgenoot @shirley, zeg het maar ik kan in ieder geval 1februari niet, dan ga ik uit eten bij parkheuvel
Ik weet het het lukt me alleen niet het op de telefoon te corrigeren. En op de computer vergeet ik het