Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peerke_ schreef:Er werd gezegd dat mogelijk vanaf 5 uur 1 baan van de A2 weer open gaat, A73 zal nog wel even duren denk ik, die ligt vol zoutzuur..
Gem schreef:Klopt Peerke, maar in Limburg zijn er niet zoveel mogelijkheden om dressuurmatig / wedstrijdgericht de mensport te bedrijven. Ik heb niks aan een (zand)bak van 20 x 40, heb een veld of wei nodig van minimaal 30 x 60 om voor een wedstrijd te kunnen trainen.
In Schinveld heb je een goed betaalbare menstal, waar je bovendien les kunt volgen en / of kunt laten beleren voor de wagen. En de bossen....
Uiteraard zou het uit wedstrijdoogpunt het mooist zijn om met mijn paard naar Noord Limburg of Noord Brabant te verhuizen, maar er zijn niet zoveel betaalbare menstallen of pensionstallen waar je in de wei of grote bak kunt mennen.
IndyPascalle schreef:Ik zou eigenlijk vanmiddag Peerke op moeten halen in Echt. Maar gisteren is hij zijn ijzer verloren, dus is ie gisteren mee naar huis gegaan. In dit geval een geluk bij een ongeluk.
.
shet_rules schreef:Mehhh echt tot vanavond of wat ? Beau ben jij al thuis ?
Gentlegiant schreef:Ja praat me d'r niet van
Was in roggel geweest en rijd terug file op de Napoleonsbaan bij neer dik ongeluk gebeurd gaat goed hier in Limburg zeg...