Bokkers Zomer BBQ

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zou je naar de Bokkers Zomer BBQ willen komen?

Ja, goed idee!
100 (55%)
Misschien
67 (37%)
Nee, tenzij ...
4 (2%)
Nee, slecht idee.
8 (4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:45

Ik zou de leeftijd ook op 18+ leggen, dan kan je ook geen gezeur krijgen met de alcohol.
Afhankelijk van de datum en de plek ben ik in voor een barbeque (en eventueel een logeerpartijtje) Ik zou het denk ik ook bokt only houden!
Ik kan als nog wel heel wat mensen meeslepen want de helft van mijn vriendinnen zitten ook op bokt haha!
Als ik niet op vakantie ben op die datum haha
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 08-01-15 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Seb8iaan

Re: Bokkers Zomer BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 21:01

Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:21

Leuk idee!

Slaapplaatsen zouden wel fijn zijn, aangezien ik uit de buurt van Den Helder moet komen.

Leeftijdsgrens is wel een goed idee inderdaad en spelletjes zijn ook leuk!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:34

Ik zie het al, het gaat een dolle boel worden!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:36

of met z'n allen een grote leger tent achtige regelen... als iedereen die wil overnachten een kleine bijdrage daarvoor levert hoeft niet iedereen een eigen tent aan te schaffen

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:39

Wat een leuk plan! Ik wil mij ook wel bijvoegen :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:40

Ik heb wel een grote partytent van 8 bij 4. Daar kunnen een hoop luchtbedjes in.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:52

Leuk idee!
Eind augustus lijkt me prima. Inderdaad bokt only houden, leeftijdsgrens ook prima.
Al neem ik aan dat er veel mensen met de auto komen en dus niet gaan drinken (waaronder ikzelf), tenzij je blijft slapen natuurlijk :P
Carpoolen is wat mij betreft trouwens ook prima mogelijk!

Iemand vroeg al of het niet te laat ging beginnen.
Ik zou zeggen rond 4 of 5 uur beginnen, eerst wat kletsen, wat drinken, etc. en dan de bbq aan. Mensen die van ver komen kunnen dan nog op een enigszins normale tijd naar huis. Mensen die willen feesten/pitten gaan dan gewoon nog even door!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 22:02

Leuk idee van het blijven slapen, voor mij is dat zoiezo wel handig omdat in zeeland de verbindingen een stuk minder zijn s'avonds.
Het lijkt mij iig erg leuk en gezellig!

Ik kan trouwens van de zomer altijd wel als is het weekend wel het leuks denk ik.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 22:11

Slaapfeestje is prima :D
Om savonds weer in Friesland te komen, is ook geen succes.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 22:31

slaap feestje klinkt goed afhankelijk van locatie als dicht bij huis is slaap ik thuis anders blijf ik hihi

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:08

Slapen is geen probleem, ik woon echt in het midden van het land en kan er denk ik 4/5 kwijt mits iedereen zelf voor een slaapzak + luchtbed wil zorgen en geen problemen heeft met een mannelijke bokker :P

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 08:14

Even een korte samenvatting van wat (volgens mij) uit jullie reacties komt:

Leeftijd: 18+, vooral vanwege het gemak rondom de minimum leeftijd om alcohol te mogen drinken.
Doelgroep: Bokt leden. In het ergste geval dat er erg weinig animo is (wat ik niet verwacht gezien de huidige belangstelling), kan dat nog bijgesteld worden naar bokt leden +1.
Prijs: €20 is voor iedereen acceptabel.
Datum: Een zaterdag aan het eind van Augustus. 22 Augustus is voorgesteld en kan vanuit gegaan worden.

Dan blijft er nog een puntje openstaan:

Locatie: Op dit moment is er 1 (hele geschikte) locatie aangeboden in Pijnacker (Zuid-Holland). Dit ligt wat minder centraal, maar is +/- 35min rijden vanaf Utrecht. Kunnen de mensen die van verder weg komen aangeven of de mogelijkheid tot overnachten (tentjes neerzetten) de “pijn” verzacht v.w.b. de lange reis?
Het lijkt er namelijk sterk op dat het lastig gaat worden een centrale locatie te vinden, zeker met de mogelijkheden die de locatie in Pijnacker biedt. Uiteraard hou ik me nog steeds aanbevolen voor suggesties.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 08:22

Sure_lee schreef:
Ik heb wel een grote partytent van 8 bij 4. Daar kunnen een hoop luchtbedjes in.

Dat is zeker een leuke optie en makkelijke optie. Ook omdat je de partytent al kunt gebruiken tijdens de BBQ. Al zijn deze tenten over het algemeen nogal kouwelijk (wind dichtheid), zeker dicht bij de grond. En ik kan uit ervaring vertellen dat je dan niet lekker slaapt. Dus het is een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden. Staat iig genoteerd.

ynskek schreef:
of met z'n allen een grote leger tent achtige regelen... als iedereen die wil overnachten een kleine bijdrage daarvoor levert hoeft niet iedereen een eigen tent aan te schaffen

Dat is naast de partytent ook een leuke optie. Ik heb geen idee wat de kosten zijn en waar zoiets te huren is. Maar ik het het ook even genoteerd.

Al vraag ik me bij bovenstaande punten wel af wat men verwacht van het privacy gedeelte. Voor mij is het totaal geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen er prijs op stellen om een afgesloten privé stuk te hebben.

Temeraire schreef:
Leuk idee!
Carpoolen is wat mij betreft trouwens ook prima mogelijk!

In het verleden hebben we hier bij andere grotere meetings een lijst voor gemaakt. Aanbod van autoplekken i.c.m. de te rijden route / inschrijving op die plekken van mensen die geen vervoer hebben. Dit moet wederom te regelen zijn :j

Temeraire schreef:
Leuk idee!
Iemand vroeg al of het niet te laat ging beginnen.
Ik zou zeggen rond 4 of 5 uur beginnen, eerst wat kletsen, wat drinken, etc. en dan de bbq aan. Mensen die van ver komen kunnen dan nog op een enigszins normale tijd naar huis. Mensen die willen feesten/pitten gaan dan gewoon nog even door!

Ja een begin halverwege de middag is ideaal. Dan is er voor de organisatie nog ontspannen de tijd om alles in gereedheid te brengen, hoeven mensen niet extreem vroeg van huis en heb je toch een redelijk lange avond. Zeker als men blijft slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:52

Dat lijkt me leuk! Count me in! (ovb datum)
Autootje biedt nog 3 extra plekken vanaf Amsterdam of een centraal punt voor mensen die met OV komen.
Sebas, ivm al die spullen, misschien is iets als www.bbqenzo.nl iets. Zij zijn niet duur, kunnen werkelijk alle benodigdheden leveren incl picknicktafels en nemen alle zooi weer mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:53

Ik kan niet slapen op een luchtbed dus ik rij dan sowieso weer naar huis waarschijnlijk...

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 09:04

Thanks Tica, ik heb het genoteerd :)

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:12

Ik werd naar dit topic gestuurd, omdat ik toch verdomd handig in de buurt woon :P Ik weet nog niet zeker of ik er bij kan zijn, maar ik heb eventueel ook slaapplekken (ook een aantal bedden) in de aanbieding. En als het mooi weer is, is er ook plek voor een aantal tenten. (Of mensen moeten het niet erg vinden om met regen in een tent te liggen, dan is er ook dan plek voor tenten.)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 13:09

O kijk dat zou een optie voor de mensen kunnen zijn die niet op een luchtbed kunnen liggen. Al zou het natuurlijk wel zorgen voor een splitsing van de groep. Leuk dat je het aanbiedt iig! :)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:25

Ik wil mij ook graag bijvoegen, mits ik dan kan! Ik ga binnenkort mijn zomervakantie boeken, dus zal dan nog even een update geven of ik ook kan komen :)
Als dat lukt, heb ik plek in de auto vanaf Gouda (of een handig punt onderweg).

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:39

Misschien heb ik het gemist, maar wat is de locatie precies? Mag ook per pb, omdat het nog 100% vastligt.

En denk dat je er wel een beetje vanuit moet gaan dat de gehele groep niet op 1 plek kan/wil slapen. Niet iedereen wil in een tent en/of luchtbed, wat ik geheel begrijp, slaap ook liever in m'n eigen bed. En het aanbod voor eventueel tent-ruimte kwam ook omdat ik dus niet weet of dat op de locatie mogelijk is. Als dat er gewoon is, blijft mijn aanbod gewoon staan, maar dan is het misschien op de locatie wel leuker voor die personen met tent.

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:42

ik ben er bij als ik kan :D!

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 15:44

De enige locatie welke nu aangeboden is is in Pijnacker. Waar er mogelijkheid is tot het opzetten van tentjes. Maar gezien de niet centrale ligging, is dit nog even onder voorbehoud.
Maar het aanbod voor de échte bedden zou misschien een optie voor sommigen kunnen zijn :j . We wachten even de voortgang af :)

_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:02

Klinkt gezellig, zal dit topic tippen bij een aantal mensen!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:20

Mij lijkt het ook leuk om te komen :) 20 euro is ook te doen :)