Sure_lee schreef:Ik heb wel een grote partytent van 8 bij 4. Daar kunnen een hoop luchtbedjes in.
Dat is zeker een leuke optie en makkelijke optie. Ook omdat je de partytent al kunt gebruiken tijdens de BBQ. Al zijn deze tenten over het algemeen nogal kouwelijk (wind dichtheid), zeker dicht bij de grond. En ik kan uit ervaring vertellen dat je dan niet lekker slaapt. Dus het is een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden. Staat iig genoteerd.
ynskek schreef:of met z'n allen een grote leger tent achtige regelen... als iedereen die wil overnachten een kleine bijdrage daarvoor levert hoeft niet iedereen een eigen tent aan te schaffen
Dat is naast de partytent ook een leuke optie. Ik heb geen idee wat de kosten zijn en waar zoiets te huren is. Maar ik het het ook even genoteerd.
Al vraag ik me bij bovenstaande punten wel af wat men verwacht van het privacy gedeelte. Voor mij is het totaal geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen er prijs op stellen om een afgesloten privé stuk te hebben.
Temeraire schreef:Leuk idee!
Carpoolen is wat mij betreft trouwens ook prima mogelijk!
In het verleden hebben we hier bij andere grotere meetings een lijst voor gemaakt. Aanbod van autoplekken i.c.m. de te rijden route / inschrijving op die plekken van mensen die geen vervoer hebben. Dit moet wederom te regelen zijn 
Temeraire schreef:Leuk idee!
Iemand vroeg al of het niet te laat ging beginnen.
Ik zou zeggen rond 4 of 5 uur beginnen, eerst wat kletsen, wat drinken, etc. en dan de bbq aan. Mensen die van ver komen kunnen dan nog op een enigszins normale tijd naar huis. Mensen die willen feesten/pitten gaan dan gewoon nog even door!
Ja een begin halverwege de middag is ideaal. Dan is er voor de organisatie nog ontspannen de tijd om alles in gereedheid te brengen, hoeven mensen niet extreem vroeg van huis en heb je toch een redelijk lange avond. Zeker als men blijft slapen.