Ik zit eigenlijk met een probleempje, want ik ben dus aan het sparen voor een nieuwe camera alleen het geld stroomt niet echt binnen Dus ik weet niet of ik dan foto's kan maken, maar anders wil ik wel gewoon voor de gezelligheid mee en om te helpen oid.
Winkie en Boef mee gaat echt niet lukken... Ten eerste heb ik geen trailer. En ten tweede, vorig jaar is Boef ook al eens mee geweest naar een fotomeeting (op loopafstand), en daar was ze zó gigantisch druk... Gewoon puur omdat er zoveel andere paarden en pony's waren. En Winkie vervoer ik liever niet nu met de hoefbevangenheid. Ze hebben ook nog nooit in een trailer gestaan, dus dat gaat vast ook een hel worden... Ik laat ze wel lekker thuis
Nou ja, je zou als ik even mijn pony's aan het temmen ben mijn camera kunnen lenen, maar ik weet helemaal niet hoe het georganiseerd gaat worden op de dag dus dat kan ik je ook niet beloven. Anders moet je mijn pony's maar gewoon temmen haha
Wat moet nog gebeuren - datum afspreken - hoe afspreken (dus qua modellen en fotografen, het hele concept is voor mij iig nog niet heel erg duidelijk)
!Het lijkt mij handig dat mensen die met een model willen komen zich alleen opgeven als ze zeker weten dat het mogelijk kan zijn als de datum uitkomt! (ivm afmeldingen later, waardoor alles in de soep kan lopen...)
Fellow
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-14 12:29
__Lauraa schreef:
Fellow schreef:
Toen ik een keer in de bak op tana reed probeerde ik dr alleen maar rond te sturen en toen ging ze al stout doen hoor.
Ja, maar dan is de vraag, aan wie ligt dat?
Ik was heel lief voor Tana hoor. Tana was niet lief voor mij.
Siepie
Geplaatst: 26-12-14 12:31
Blijkbaar wilde Tana je iets leren! want ze is een grote leermeersteres! Wat heb ik al veel van die kleine dondersteen geleerd zeg!
Maar laten we weer ontopic gaan!
Weggebokt
Geplaatst: 26-12-14 16:51
Ik ga helemaal niet meer mee, dus ik kan van de lijst af