Ik moet eerlijk toegeven dat ik in mijn buitenbakje flink moet trainen wil ik het een beetje warm krijgen met dit weer... Zeker met een laag tempo krijg ik het gauw koud nu Het moet wel leuk blijven.
Ik vrees dat ik maar een knoop moet doorhakken. Voor mezelf iig. De weerverwachting is nog niet het ergste, maar met de afgelopen bakken met regen is het in het bos ook niet echt lekker denk ik. Ik ga voor een herkansing volgend jaar. Hopelijk weer met zulke enthousiaste mensen!
Meer inde buurt van Zwolle dan dit wordt hem voor mij denk ik niet Jets. Ik ken Zwolle redelijk goed, maar heb nog nooit echt een mooi groot rijgebied gevonden daar. Weet jij iets?
als datum volgend jaar word mis wil ik dan ook mee schijnt waar ik sta ook heel mooi bos en heide in de buurt te zitten dus mis is dat wat sta in hardewijk
justkid
Geplaatst: 20-12-14 21:05
hihi ik wil ook niet zonder jouwouwouw
Zullen we meteen een nieuwe datum prikken of even wachten op mooi vriezend weer met zo'n lekker zonnetje en dan heel snel beslissen?
Ik weet dat je op de zandverstuiving bij Hulshorst mooi kunt rijden maar ik weet daar geen grote parkeerplaats waar ik mijn trailer kan parkeren en er ook weer uitkan.
Hulshorst vind ik ook prima, maar ik denk dat we beter volgend jaar even kunnen afwachten. Althans, ik. Als het echt vriesweer wordt moet ik hard trainen, anders red ik het qua temp niet buiten Dan kun je me van het paard afschrapen met een ijskrabber...