Heb ik wat gemist? Rotterdam is maar 15 min rijden voor mij.. Of hebben jullie allemaal wel eens eerder gemeet met elkaar..
We zitten in een HK topic (zie onderschrift) met zn allen, misschien dat je daar eerst even kan kijken? In principe is dit een besloten meeting...
djuulsie schreef:Dan zijn wij de enige die drinken Alice He? ineens is Alice dr post weg of ben ik nou gek Haha sorry, mijn laptop deed raar dus had hem even verwijderd. Maar geen hig wine dan maar haha
xAlice schreef:djuulsie schreef:Dan zijn wij de enige die drinken Alice He? ineens is Alice dr post weg of ben ik nou gek Haha sorry, mijn laptop deed raar dus had hem even verwijderd. Maar geen hig wine dan maar haha Dan was ik dus gelukkig niet gek
Vinden jullie dan helemaal niets lekker!!! geen vlees geen kaas geen dit geen dat. Stelletje moeilijke mensen
Sabbientje schreef:Ik ben 35. Wie bied meer sssssst wat vinden julie van Sushi?Lekker betaalbaar en van alles wat
Wendy1978 schreef:Sabbientje schreef:Ik ben 35. Wie bied meer sssssst wat vinden julie van Sushi?Lekker betaalbaar en van alles wat Nee lust ik niet echt niet...
Ik ben niet zo moeilijk hoor met eten. Sushi jumjum Sorry Wendy. Jij bent gewoon onze topic Oma hahahahahahaha
djuulsie schreef:Wendy1978 schreef:Grenny Wenny Jorika, en dan zeg jij moeilijke eters http://restaurantsumo.com/wp-content/up ... 0kaart.pdfDe menu kaart....lust je echt niets (even buiten de sushi's om, dat verhaal snap ik dan nog wel enigszins) hihihi
Ik heb nog niemand gevonden die zn huis beschikbaar stelt Ik vind het opzich prima, maar heb alleen geen eettafel oid.