Nee doe dan Amadeus meeting erna xD dat is dichtbij en ook lekker
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-14 13:15
Ik heb nog nooit sushi gegeten...en dat kan niet echt daar in de buurt geloof ik...
Ik weet niet hoe de rest er tegenover staat maar we kunnen ook wel ergens gaan eten met zijn allen? Amadeus zit er vlak naast. Geen idee wat de prijzen zijn en of het eten goed is maar het kost wel weer extra natuurlijk...
Er zit inderdaad geen sushi in de buurt. Maar een lekkere steak gaat er na zo'n rit ook wel in denk ik! Als ik mee mag dan lijkt het me erg gezellig om naderhand een hapje te eten. Als ik niet mee mag dan ga ik niet mee eten want dat is een beeeeeetje uit de buurt!
Uh, ik wil wel, maar ik zit te denken, moet je die van de reserveren lijst er dan ook op doen? (aangezien je niet zeker weet of ze mee gaan) Misschien wel maar misschien ook niet?
Maak eerst een lijst vd mensen die nu meegaan en daaronder een lijst met namen van de mensen die mee willen maar nog reserve staan.
Sure_lee
Geplaatst: 23-10-14 15:09
Kun je niet gewoon de deelname lijst quoten en dan vragen of mensen erbij willen zeten of ze mee willen eten na afloop? Dan heb je ook meteen de eerste lijst en de reservelijst bij elkaar. En als er dan iemand van de eerste lijst afvalt hoef je het ook niet meer aan een reserve te vragen.