27 december is de eerste datum en we hopen uiteraard dat er dan gelijk al sneeuw ligt.. dus ik ga binnenkort een schema in elkaar zetten. Modellen voorkeur voor ochtend/middag?
Voor mij voorkeur voor de middag ivm wassen, drogen en afstand
Indien er in december echt al sneeuw ligt.. Is er een fotograaf op de lijst die de dag zelf kan/wil begeleiden? Als t in januari wordt kan ik alles doen, maar december ga ik niet redden.. (gebroken bovenarm), dan ben ik of net weer bewegende en hou ik t niet de hele dag vol, of het is nog niet eens genezen.. 24 december terug op controle.
Ik heb 5 januari een operatie aan mijn knie. Als het goed is, gaat dat niet zo lang duren maar wel een paar weken. Misschien kan ik een vriendin zo gek krijgen dat ze Brenin mee neemt, maar ik ga er maar van uit dat er de 27e december sneeuw ligt
Revanches
Geplaatst: 14-12-14 20:01
Het topic is behoorlijk weggezakt... En aangezien dit van toepassing zou zijn over 2 weken ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het er voor staat.
Weggezakt? Modellen, fotografen zijn gekozen, schema hebben jullie al gezien (1 klein tik foutje moet verbeterd worden maar dat is het..) en ik wilde deze week route en nog de laatste informatie er neerzetten. Voor vragen staat mijn pb box open, antwoord alles ook al zit ik gehandicapt thuis en gaat alles een stuk langzamer.. Wat had ik nog meer kunnen doen dan?
Jammer van de afmelding, zal morgen een pbtje naar reserve sturen.
En idd, iedereen wist van te voren dat er pas een paar dagen van te voren zekerheid zou zijn.. sneeuw? geen sneeuw? Naar de volgende datum.
En met de fotografen op de lijst al geregeld dat hun op de dag zelf aansturen en beslissingen nemen indien ik er toch niet bij zal zijn met mijn tijdelijke handicap = ze kennen mijn meetings dus er zal eigenlijk niks anders gaan dan wanneer ik er wel ben. Ik regel alles vooraf gewoon.. het is niet anders, pech voor mij.
Klopt, fotografen zijn gekozen, maar ik las ik 3wkn geleden van jouw (tijdelijke) handicap. En aangezien ik de eerste reserve ben wilde ik gewoon even weten hoe de status is.
Kan er nog worden geschoven in het schema? Blooming en Boots (mijn ruintje) staan namelijk op dezelfde stal en we zouden dan samen met 1 trailer kunnen komen. Scheelt rijkosten
Evt kan ik wel ruilen. Tijd maakt mij niet zo veel uit Ik blijf hopen dat er de 27e sneeuw ligt. Zo niet, dan moet ik me helaas afmelden voor de data in het nieuwe jaar. krijg 5 januari weer een knieoperatie...
Is er een fotograaf aan wie ik t schema kan mailen, zodat die het kan printscreenen en kan plaatsen? Heb 2 handen nodig voor de ctrl, alt + prtsc knopjes (voelt zich aardig hopeloos...)