Nee helaas. Weekend wil ik liever sowieso niet omdat wij al zo weinig tijd hebben voor elkaar (11 moet ik trouwens ook werken) en 13 is toevallig mijn werkmaandag. Dus het wordt t voor mij weer niet...
Ik heb ook geen voorkeur. Heb al wel zitten denken aan een tijdstip. Is van 2 tot 6 een goede tijd voor iedereen? Ik wil om 6 uur dan afsluiten en naar huis, dan kan T.yler gewoon op tijd naar bed.
Enige nadeel daar in de showroom is dat er geen magnetron of oven is. Eten voor de kleintjes kan dus niet opgewarmd worden. Kan wel een flessenwarmer meenemen. Er is wel een koffiezetapparaat en waterkoker. En ik moet eerst flink schoonmaken want dat gebeurt daar nauwelijks
Denk dat ik 5 uur weer aftaai.. eer we weer thuis zijn! Justin os tussen 7 en 8 wel weer klaar met de dag! Dus misschien wel eerder bedenk ik me nu ik dit typ..
anders van half 2 tot 5? Of 1? Nemen we wat lekkers mee als lunch
Zullen we voor de 25ste gaan? Van 13.00 tot 17.00? Ik zal denk ik uiterlijk 16.00 weggaan ivm haar avondeten... Gewoon weer lekker met zijn allen lekkers en drinken meenemen?
De 25e kan een ander weer niet dus dan blijf je bezig inderdaad. Ach ik ga kijken of ik mijn dienst kan ruilen en anders ben ik er gewoon een eventuele volgende keer weer bij!
Ik ga even een bommetje laten vallen in dit topic.
Ik kan de 25e niet meer, manlief is naar Duitsland voor werk en heb hem toch echt wel nodig om de showroom klaar te maken voor een meeting. Dus het kan niet doorgaan in onze showroom.