Ja! Ik heb het te druk om nu veel te reageren (hier en in het andere topic.) Maar als ik terug ben vakantie (18 Augustus) Ga ik nog even kijken wie er kunnen en wat we precies willen. En bellen
BlueSun
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-14 15:58
Hi!
Het is al een tijdje stil hier. Omdat het nog lang duurt.
Ik heb alleen de laatste paar weken een aantal flinke tegenslagen gehad (Ga ik niet open en bloot op het internet zetten.)
Zou iemand de organisatie van mij willen overnemen? Ik ga wel mee. Maar ik trek het de komende tijd niet om de organisatie op me te nemen
xx
Anoniem
Geplaatst: 23-08-14 21:50
Ik zou graag willen helpen maar ik denk niet dat ik het qua tijd red Dat weet ik eigenlijk wel zeker!
Ik wil het niet op me nemen, ik ben niet zo goed in organiseren
Maaaaar, ik heb me opgegeven voor een fotomeeting op 4 oktober, maar uitvaldatum is 12 oktober. Ik hoop dat het gewoon de 4e is, maar anders kan ik alsnog niet mee Het is namelijk een 'once in a lifetime' fotomeeting: [FM] Animo voor afwijkende fotoshoot op prachtige locatie?
he gaan jullie nou gewoon bijna lasergamen zonder mij? kan niet hoor!!! hahahaha ik meld me dus ook ff! ik ga niet alles terug lezen maar wie wat waar wanneer?
Zerline
Geplaatst: 29-08-14 22:50
Uhm ik kan het helaas ook niet op mij nemen. Ik ben een grote chaoot, en begin volgende week meer met stage+school+werk. Ik ben bang dat ik dat helemaal ga vergeten en aangezien ik al niet zo erg actief ben op bokt op dit moment gaat hem dat eventjes niet worden. Sorry
Anoniem
Geplaatst: 14-09-14 13:23
[naam] en ik nemen de organisatie op ons
Was de lijst met mensen die meegaan al bekend? En het gaat gebeuren bij Attractiecentrum Zoetermeer toch? Hoevaak willen jullie karten en lasergamen?
Ik kan wel mee, maar alleen vanaf 17:00 i.v.m werk en tot 20:00.
Paisano
Geplaatst: 15-09-14 13:02
Ik twijfel zo Vind het hartstikke gezellig, maar denk echt dat het niks voor mij is. Ik ben echt een watje Gaan jullie achteraf ook nog wat drinken ofzo? Dat vind ik sowieso wel leuk