aangezien de andere meeting waarin wij evt. samengevoegd zou worden aardig vol zit qua modellen, deze meeting toch voortzetten? Evt in afgeslankte vorm met minder modellen, indien er onvoldoende fotograven zijn?
Dat zou ik leuk vinden. Ik mocht met die andere meeting mee, maar helaas hadden ze een datum uitgekozen waarop ik net een meeting met een hond heb (ook eerste keer). Zou leuk zijn als deze wel door kan gaan omdat het anders de 2-de is die aan mijn neus voorbij gaat en het lijkt mij leuk om een keer mee te doen. Zie ook veel mooie foto's. Maar er moet wel iemand het voortouw willen/kunnen nemen. Ik ben helaas onervaren...
sannerocky
Geplaatst: 07-08-14 22:18
Ik meld mij hier af. Ben bang dat deze meeting niets meer wordt.
Ik had hem graag over willen nemen maar zit nu al krap in de tijd en als ik iets organiseer wil ik ook graag de tijd er voor hebben dus voor mij wordt het hem ook niet helaas
Heb het ook nog nooit gedaan, maar als we een locatie hebben, fotograven en modellen, dan komen we een heel eind toch? Maar paarden los laten lopen ben ik niet zo'n fan van..... is dat 'normaal' bij fotomeetings?
@ Santos Ik heb mooie foto's gezien van de genieput in Havelte. Ik heb alleen helaas ook geen ervaring maar zou graag zien dat er een meeting door gaat. Of loslopen normaal is weet ik dus niet.
Misschien handig of er aangegeven wordt wie nog wel graag iets wil? Desnoods naar een datum in september ofzo?
ik zie deze meeting nog graag door gaan! Zoals ik al eerder poste... het loslopen gebeurt in een paddock en wordt wel vaak gedaan bij FM. De lijnen worden later weggewerkt zodat het lijkt dat ze echt loslopen. Een paddock is op zich zo opgezet. aan de eigenaren altijd zelf de overweging of dit wel/niet kan met hun paard.
Santos_05
Geplaatst: 09-08-14 13:05
Augustus is voor mij ook niet handig meer, erg kort dag geworden.
Is hier al iemand die eens foto's heeft gemaakt bij de Genieput?
volgende week donderdag heb ik als het weer meezit bij de Genieput een zonsondergang meeting met paarden (samen met iemand anders georganiseerd) Hopen dat het doorgaat! de locatie lijkt me heel mooi!
Daar ben ik ook bij Hoop zo dat het goed weer wordt!
nanda1980
Geplaatst: 09-08-14 14:48
Ja helaas gaat die naar de genieput voor mij niet door. Ik mocht wel mee de 24ste maar die datum heb ik net een shoot met een hond van mij. Tot nu toe dus maar 4 mensen die nog willen? Santos, Jabbie, Kimberly en ik. Ik weet nog wel een model, maar fotografen zijn zeker nodig. Nog ff afwachten op meer reacties en dan samen iets opzetten?
jabbie
Geplaatst: 09-08-14 15:04
Ik stel voor 23 augustus Genieput Havelte. Ik kan waarschijnlijk wel paddock spullen meenemen.
Modellen: 1. Jabbie : KWPN merrie (mogelijkheid om er twee mee te nemen) 2. Nanda1980 3. Santos (ook meerdere dacht ik
Fotografen: 1. Kimberley 2.
misschien een beter idee om een nieuw topic te openen? En deze modellen sowieso vast zetten?