Sommige delen zijn hetzelfde...ik kan het altijd vragen, volgens mij is er best veel mogelijk.Zal ik de datum doorhakken op zaterdag 25 oktober? Dan kunnen de meeste...
voor andere data staan er toch echt meer. bij de 25e zijn er gewoon dingen achter gezet waardoor het langer lijkt
Ik stem voor 18 19e moet ik jureren en de 25e hangt t er vanaf hoe laat t eindigt... dan moet ik om 19.00 uur t juryhok in
Ben heel benieuwd hihi. Ik vond Indian erg leuk om te rijden maar wil nu op die mooie zwart witte overo waar ik de naam hele tijd van vergeet xD maar zullen vast wel meer zijn die erop willen xD
ik ga even uit tellen van de week of ik die zaterdag en auto heb aangezien ik niet elke zaterdag en auto heb
Heb nog geen tijd gehad om het topic te lezen, maar ik weet dat ik reserve sta Ik neem aan dat ik 18 oktober gewoon kan, dat is nog zo ver weg
zoals het er nu uit ziet is de 18de de zaterdag dat ik geen auto heb ga even thuis overleggen of er misschien wat geregeld kan worden
weet niet of er iemand over nieuwegein heen komt eigenlijk volgens mij voor wat ik gezien heb niet namelijk
ik heb je pb terug gestuurd over het ov ik kan helaas niet met het ov enkel als ik direct al met iemand opstap als ik niks veder geregeld kan krijgen rij ik mee dus ben er sowieso bij