Als we 8 fotografen hebben zijn er precies 4 duo's maar we hebben minder fotografen dus zijn er maar een paar duo's en de rest van de fotografen zijn in hun eentje dus is nog even afwachten of er nog meer fotografen bijkomen
Volgende week is het al zover. Wanneer weten we ongeveer de tijden enz?
DohoShots
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-14 10:39
Sorry, ik had de tijden al gemaakt maar helemaal vergeten ze hier neer te zetten Er staat in het schema een kwartier voor portret maar dat wordt 10 minuten met 5 minuten looptijd van de ene plek naar de andere dus in totaal een kwartier Edit: Ik moet nog even veranderen dat AZNLady alleen fotografeert en Melissaloves met plovesb
KarinW86
Geplaatst: 13-07-14 10:45
Ow dat is jammer had aangegeven de ochtendgroep en zit nu in de middaggroep
Nouja als het allemaal niet te veel uitloopt red ik dat ook wel. Zijn om 2 uur dan echt klaar?
Volgens mij klopt het schema niet helemaal, of althans het ene schema met het andere. In het fotografen schema staat djoyzdesign, maar in het tijden schema eronder staat Jessica.daar hoort djoysdesign en niet Jessica
Ja ik heb het al in m'n worddocumentje veranderd, moet hier alleen nog even het goede schema plaatsen
plovesb
Geplaatst: 16-07-14 18:24
Hè meiden, ze geven weer lekker weer op zondag. Wil wel alvast zeggen als het regent die dag kom ik niet. M'n camera gaat dat niet heel leuk vinden denk ik en doorweekte honden op de foto zetten is ook niet fantastisch haha