Tof, hoelang is de route ongeveer? Ik heb braces voor mijn enkels gevonden dus nu rap rapido weer opbouwen met afstand. Heb er in ieder geval mega veel zin in!!! Kijken of ik een fototoestel kan scoren voor die tijd.
Zijn er meer mensen die vanaf het noorden komen? Ik vertrek vanaf Groningen, en reis samen met Kaus, kunnen altijd meer mensen aansluiten wij treinen!
In welke omgeving gaan jullie? Misschien dat als ik mn board heb, maar nog lang niet in conditie dat ik wel gewoon wil aanhaken voor het laatste stukje ofzo.
Ik kom 19 juli terug van vakantie met vriend, ik ben de twintigste wel vrij van werk gelukkig, maar moet nog even overleggen of we dat dan wel zien zitten. Maar ik schat de kans dat we gaan goed in, want zo iets leuks gebeurd niet vaak
Ff alles op een rijtje: 20 juli, verzamelen half 11 op station ede wageningen. Tourtje met eindpunt zeumeren, leuk meer waar we lekker kunnen zwemmen. Kaus kan je voor de zekerheid checken of je het board van je stiefzusje mee mag? Vanaf zeumeren is t een klein kwartiertje rollen naar t dichtsbijzijnde station
Ik probeer het zo goed mogelijk te regelen maar het is lastig. Ik ben namelijk in Groningen, het longboard is in Gelderland en het moet naar Friesland...
Ik zit in een dubio, wil heel graag boarden maar heb straks 4 weken niet meer kunnen boarden. Met 26 graden in de voorspelling a.s. zondag weet ik niet of 20 km te doen is. Maar wil wel super graag. Wat is wijsheid? Is een deel van de route ook mogelijk? Liefst wel met het downhill stukje haha