[Besloten] Hardlopers gaan meeten!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:52

Als het echt een rondje hardlopen wordt dan haak ik inderdaad af.. het is voor mij ook echt niet om de hoek namelijk.

Sting

Re: [Besloten] Hardlopers gaan meeten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:53

Dat is hier ook het punt; wil best wát reizen maar vanuit Groningen is het al gauw 'ver'. En als het dan inderdaad niet echt iets speciaals wordt, gaat het voor mij ook over.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:26

Helaas Pindakaas :+
Komt vast wel weer iets leuks/grappigs voorbij ... gaan we dán meeten.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:07

Dan gaan we met ons allen maar eens uitkijken naar een leuk evenement!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:31

Ik ga sowieso mensen aanmoedigen tijdens de marathon van Eindhoven :D. Tenzij de manege dan weer de derby heeft want dan moet ik mijn titel verdedigen.

Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen direct een halve of hele marathon wil lopen (ik ook niet hoor, vandaar het aanmoedigen).

Volgens mij doen er ook een aantal mensen mee aan de Tilburg Ten Miles... Maar misschien is een kleiner evenement wel leuker als we met een groep gaan. Anders ben je elkaar alleen maar constant aan het zoeken.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:58

Ik zoek nog wel een leuke halve marathon, maar vind Eindhoven wel erg uit de richting vanuit Groningen :P. Ach, eerst zaterdag maar de 11 km overleven, haha!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:52

En voor wie een keer wil survivallen, ik wil altijd mee! (maar niet langer als een uur rijden).

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:14

De Tilburg Ten Miles heeft ook een 10 km loop!

En ik hoop echt heel erg dat ik de halve marathon van Eindhoven kan lopen!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:17

schopschopschop

Ik heb een nieuwe datumprikker eruit gedaan :j

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:20

Pff wat een lijst! Alles verder weg dan juni onder voorbehoud hoor, heb nog geen vakantie gepland ;)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:21

Ja hoor en op dat moment komt google ads met een reis naar Noorwegen op de proppen. Stommerds! (Zou daar naartoe maar is helaas niet meer mogelijk door omstandigheden)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:28

Het is inderdaad een lange lijst, maar ik dacht ik maak er gewoon eentje tot en met september dan hebben we in elk geval voldoende keuze.
Ook ivm de vakanties die er nu aan komen, en ik geen idee heb wanneer iedereen vakantie heeft en weggaat :')

Jammer zeg van je reis naar noorwegen ;(

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:34

Jeetje wat een lijst :D ik ga even kijken of er al data zijn die ik sowieso niet/wel kan.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:22

Ik heb nog geen vakantie gepland en zo 123 weet ik ook geen zondagen dat ik niet kan. Maar voor mij hangt het ook een beetje van de activiteit af, ivm de afstand :).

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:08

Schop schop.

Volgens mij zijn er nu wel data dat de meeste mensen kunnen....

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:23

We hebben 3 datums:

13 Juli
20 Juli
28 September

Mijn voorkeur gaat uit naar 13 juli, en jullie voorkeur?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:28

13 juli kunnen DS en ik niet meer (strandrit).
Mijn voorkeur is tot nu toe dan 20 juli.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:11

Ohja, jeetje Fleur, jij bent echt mn wandelende agenda.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:13

Misschien moeten we eerst even kijken wat nu precies de bedoeling is om te gaan doen?
Want het lijkt toch wel van de locatie af te hangen en wat we gaan doen of iedereen al of niet komt (ik kom bijvoorbeeld niet - meer - voor een hardloopclinic en als het in brabant is, zijn er mensen voor wie dat bijvoorbeeld wel erg ver zou zijn).

Of zeg ik nu iets geks?

Dus eh ... wat is de bedoeling?
1) - Gewoon samen een gezellige middag hebben en samen ook hardlopen ... ergens in een mooi gebied, op de Veluwe of aan het strand in de duinen misschien (heb Eliine's foto's nog in mijn hoofd haha).
2) - Een hardloopclinic met instructie
3) - Een gevarieerd programma met iets van survivallen erin , gecombineerd met hardlopen
4) - Kletsen, meeten, oliebollen en ijs eten in één of andere attractie

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:33

Nee dat vind ik helemaal niet zo gek HF! Want dat is inderdaad waar het wel op spaak loopt steeds :j

Optie 1 lijkt mij persoonlijk de meeste kans van slagen hebben. Dan kunnen we een mooie centrale locatie kiezen, kosten zijn dan voor iedereen te doen want je hoeft verder niks extra's te organiseren/betalen aan locaties/trainers.
Een hardloopclinic zou ik ook wel leuk vinden maar dan zit je weer met niveau verschil, een geschikte trainer + locatie en bijkomende kosten.
Optie 3 is misschien weer lastiger ivm blessuretoestanden. Een heel programma kan misschien niet iedereen afronden en dan wordt het weer zonde van de kosten/reistijden (dat was vorige keer het geval)
Optie 4 lijkt mij het minst omdat we tenslotte wel een hardlooptopic zijn!

Nouja dit is mijn kijk erop. Nogmaals ik vind het niet erg om er een stukje voor te moeten reizen maar het moet wel een beetje tegen elkaar opwegen.

Enne de duinen zijn heel gaaf hier hoor! Jullie zijn van harte welkom ;)

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:33

Zelf voel ik het meest voor optie 1 of 3. Bij optie 3 zal misschien niet iedereen echt ALLES kunnen, maar als je genoeg variatie c.q. keuze hebt hoeft dat denk ik niet direct een probleem te zijn.

Optie 1, ik zou zo zeggen, er zijn een aantal mensen die in een echt mooi gebied wonen. Ik bijvoorbeeld op de veluwe, Eline strand/duinen en BM drunense duinen (en misschien anderen ook nog in een mooi gebied.

Ik stel voor dat iedere bokker die zich aangesproken voelt een verhaaltje schrijft over wat in haar gebied te doen/organiseren is. Waar lopen, zijn verschillende afstanden mogelijk, waar gaan we iets drinken na afloop, kunnen we douchen/omkleden daar etc. Als we dan een aantal" promotieverhaaltjes" hebben, kiezen we er eentje.

Wat de veluwe betreft zal ik een voorstel doen. Wat het survival iets betreft had ik eerder al iets omschreven.

Is dit een idee?

Als de meerderheid voelt voor optie 2 of 4, moet iemand daar even een voorstel voor doen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:11

Ik vind 1 en 3 inderdaad ook de beste opties. Blijf er alleen bij dat het voor mij ws een behoorlijke afstand wordt, en weet niet of ik daar zin in heb ;). Voor optie 3 zou ik sneller komen dan voor nr 1, maar verder hoef je geen rekening met mij te houden. Help wel mee opties verzinnen en dan zien we wel! :D

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 07:35

Als we voor optie 3 gaan, zouden we misschien een locatie kunnen kiezen die voor jou wel te doen is? (ik heb eigenlijk even niet echt een beeld van waar iedereen zit op de kaart t.o.v. Groningen).

Mijn 'aanbieding' voor optie 1 is (was eigenlijk al bekend) gezamenlijk hardlopen in Park Berg&Bos in Apeldoorn. We zouden dan kunnen verzamelen in Park Berg & Bos, daar is ook een leuk restaurant met uitzicht over de vijver. Het is heel bekend in apeldoorn en gratis toegankelijk (als je de weg kwijt zou raken, kom je er altijd weer terug want de paden leiden altijd terug naar dit park en iedereen weet het te vinden).

Er zijn een aantal paden vanuit het park die je kunt hardlopen, je kunt kiezen voor 5 km of 9 km (er zijn er nog een paar). Het is door het bos, dus off-road paden.

Douchen/omkleden kan hier dus niet, maar ik kan wel bij mijn sportschool informeren of we daar eventueel mogen douchen (geen idee of ze dat zouden doen). Na afloop zouden we gezamenlijk in het restaurant iets kunnen drinken.

Dat is het. Niet spectaculair natuurlijk, maar een betere 'aanbieding' heb ik niet ;-).

Oh, waar je wel rekening mee moet houden is dat parkeren bij Park Berg & Bos vrij duur is! Het is betaald parkeren.

Ben benieuwd of iemand anders nog iets kan bedenken in deze categorie ;-)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:30

Ik ben voor optie 1,2 of 3 al denk ik dat 2 misschien moeilijk te organiseren is. Hier in de omgeving iets doen is niet ideaal (is hier wel mooi hoor!) maar Eindhoven zal wel voor een hoop nogal ver zijn.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:41

Ik heb het liefste een clinic maar is vaak moeilijk ivm het aantal. Maar vind wel dat we met het hardlooptopic moeten gaan hardlopen ;) Dus geen optie 4.

Over de locatie: Volgens mij komt de helft van de mensen uit het topic uit omgeving Tilburg/Eindhoven. (DS, Sunshine, BM, Ais, Martine, ik)