Mayflower en karenwrmdm: van mij wel Als jullie het idee ook goed lijkt
mexxje
Geplaatst: 16-02-14 18:21
Zal ik me ook nog even voorstellen, ik ben Nynke, 22 jaar, kom uit Dokkum en heb momenteel 4 IJslanders. Mijn paarden staan in Oenkerk. Buitenrit lijkt me leuk, vooral als er een beetje tempo in zit
ovb van geld kan ik mee op meeting , en zaterdagochten werk ik mijn paar uurtjes maar ik neem aan dat we wat later gaan?
Maargoed ik ben [naam] 21 jaar (in mei al 22 pff wordt oud ) en uit Heerenveen (Vorig jaar van Heerenveen (Woongroep) naar De v eenhoop(zorgboer derij) verhuisd toen naar [plaats] (ouders), en sinds een maand weer in Heereveen is mijn eigen huurhuis echt lekkah )
ik heb helemaal geen rijbewijs dus schiet ook niet op
Sharissael
Geplaatst: 16-02-14 20:06
als het een buitenrit in lauwersoog zou worden haak ik af is mij net iets te ver weg als ik ook gewoon prachtige buitenritten in drents friese wold kan rijden of bij de genie put te havelte
Ik schommel rond de 95 kilo ik kqn niet op alle paarden stappen
AfricanLady
Geplaatst: 16-02-14 20:11
het fjordenpaard is echt top om te rijden maar een uur is te weinig daar kom je niet ver mee haha. je moet minimaal 2 uren dan gaan ik ga vaak 3 uren als ik er heen ga haha.
wil best een buitenrit maken maar moet er wel mogelijkheid zijn om paarden te huren of iemand heeft een paard over haha.
Ketly
Geplaatst: 16-02-14 20:12
Het is wel zo handig om in Friesland te houden toch? We zijn niet voor niets allemaal friezen..
Chantalla
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-14 20:12
AfricanLady schreef:
wil best een buitenrit maken maar moet er wel mogelijkheid zijn om paarden te huren of iemand heeft een paard over haha.