Ik ken alleen Britt en Suus hoor (geloof ik tenminste) Of een lijstje van mensen die mee gaan/willen?
Tenshi schreef: Ondanks dat ik het idee heb dat veel mensen elkaar al kennen... toch de vraag.. mag ik ook mee? Josje jij gaat er zo bij passen!!
_PatriciaH schreef:Ik bedenk me net dat ik 6 maart jarig ben en het dus een weekend word vol eten Haha hebben we een mooie reden om op te proosten!
_Patriciaa schreef:_PatriciaH schreef:Ik bedenk me net dat ik 6 maart jarig ben en het dus een weekend word vol eten Haha hebben we een mooie reden om op te proosten!Hihi word mijn verjaardag toch nog goed gevierd!
Noet iedereen heeft die ingevuld! Als diegene die zekerweten meegaan ecen hun naam op dat lijstje zetten hebben we wat overzicht!
Ja precies ik zie namelijk heel veel aanmeldingen voorbij komen maar ben t overzicht n beetje kwijt wie er nou mee willen
Via deze link kun je wel zien wie zich allemaal gemeld hebben: http://doodle.com/nyfqx9qyf7bs3pfpMaar een lijstje vind ik een goed plan want soms melden mensen zich wel op zo'n datumprikker en dan verder niet meer.Dus bij deze:Calanddra - JenniferBritt_Sisi - Britt_Tara_ - Emma
_Tara_ schreef:Dus bij deze:Calanddra - JenniferBritt_Sisi - Britt_Tara_ - Emma_Kiki_ - KikiAdamootje - Felicity
_Tara_ schreef:Dus bij deze:Calanddra - JenniferBritt_Sisi - Britt_Tara_ - Emma_Kiki_ - KikiAdamootje - Felicityx_anne_x - Anne