Het leuk mij erg leuk om mee te kletsen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda schreef:Mijn hobby's? Paardrijden, lezen, films kijken, muziek luisteren, met de ratten knuffelen, kopenkopenkopenEn die van jou?
renate5 schreef:Hoi! Ik ben Renate uit Klazienaveen. Ook Paardloosik ben gek op Gelderse vosse paarden. Verder heb ik m fobie voor slangen
gelieve geen foto's van jullie slangenbeesten plaatsen
![]()
Het leuk mij erg leuk om mee te kletsen!
Jorinda schreef:Maar antikraak = geen huisdieren. Zonder mijn ratten ga ik nergens heen, want mijn ouders kunnen niet voor ze zorgen (hun eigen woorden hoor)Anders zou het echt super ideaal zijn.
Oh ja, series kijken is ook een hobby van me
love_western schreef:Ik had toen ik kleiner was dus een hamster. En mijn vader wou het hok wel schoonmaken. Hoort mijn moeder gerommel uit de keuken. Gaat ze kijken ziet ze mijn vader met een bouwhandschoen die hamster pakken![]()
Maar ik word liever gebeten door een python regius dan een syrische hamster
Horseland93 schreef:love_western schreef:Ik had toen ik kleiner was dus een hamster. En mijn vader wou het hok wel schoonmaken. Hoort mijn moeder gerommel uit de keuken. Gaat ze kijken ziet ze mijn vader met een bouwhandschoen die hamster pakken![]()
Maar ik word liever gebeten door een python regius dan een syrische hamster
Hahe echt?!
Ik ben ook 100% hamstergek,
Heb zelf een syrische hamster gehad, een langhaar zwarte man (h)ash, die dik 4 jaar oud is geworden, en ik mis hem nog elke dag,
Mijn ouders houden ook niet van hamsters maar deze vonden ze super, opakken en aaien was geen probleem
Heb ook even dwerghamsters gefokt, russen,
Voor ash, 1 rusje gehad zwiebertje
, was voor mij ook een lieve met een karaktertje
Horseland93 schreef:Wij hebben hier een duna kooi voor (nu 2 cavias), als deze dan helaas niet meer leven, komen er denk ik muisjes.. en anders misschien ook wel weer een syrtje
Hiervoor had ik nog de oude duna van mijn hamster, die heb ik voor best veel geld kunnen verkopen, en nog 2 nette tralie kooien, ook goed kunnen verkopen,
Kreeg nette reacties, naja op 1 na dag.
Meisje wou mijn duna kopen, nou prima toch! maar ik had een bod van 12.50 ... en zij bood 10.
Ik haar verteld dat ik eerst nog die andere koper wou afwachten, kreeg dus van de koper bericht.
Meisjes moeder verder op mail. zei dat ik dan maar lekker die kooi voor 12.50 moet verkopen,
ik was een verwaand kind, deed het om het geld, en wou alleen maar haar dochter afroffelen..
uhh ja hallo! een bak die zeer weinig gebruik is? ... tjah. toch nog lekker verkocht voor uiteindelijk 15 euro .. (ik ben nog altijd hollands, maar wel een eerlijke).
Kooi met toebehoren, geen beschadegingen, alles compleet..