Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:11

Hoi! Ik ben Renate uit Klazienaveen. Ook Paardloos :( ik ben gek op Gelderse vosse paarden. Verder heb ik m fobie voor slangen :D gelieve geen foto's van jullie slangenbeesten plaatsen }>

Het leuk mij erg leuk om mee te kletsen!

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:15

Welkom renate5,

Love_western heeft wel een slang, haha ~~}>

Wat zijn je hobbys?
Meteen even vragen natuurlijk O:)

Jorinda

Re: Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:21

Mijn hobby's? Paardrijden, lezen, films kijken, muziek luisteren, met de ratten knuffelen, kopenkopenkopen :') En die van jou?

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:24

Jorinda schreef:
Mijn hobby's? Paardrijden, lezen, films kijken, muziek luisteren, met de ratten knuffelen, kopenkopenkopen :') En die van jou?

Als je mij bedoelt;
Wandelen met de hond, naar de kapper gaan haha! Ennn gezellige film avond met vrienden.
Ennn in de avond mag ik ook graag The Maury show kijken haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:26

renate5 schreef:
Hoi! Ik ben Renate uit Klazienaveen. Ook Paardloos :( ik ben gek op Gelderse vosse paarden. Verder heb ik m fobie voor slangen :D gelieve geen foto's van jullie slangenbeesten plaatsen }>

Het leuk mij erg leuk om mee te kletsen!

Haha mijn avatar is een slang :')

Jorinda in Hoogeveen kun je ergens antikraak wonen voor 180 per maand. Worden pas over 7 jaar gesloopt/

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:32

Maar antikraak = geen huisdieren. Zonder mijn ratten ga ik nergens heen, want mijn ouders kunnen niet voor ze zorgen (hun eigen woorden hoor) := Anders zou het echt super ideaal zijn.

Oh ja, series kijken is ook een hobby van me :P

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:33

Jorinda schreef:
Maar antikraak = geen huisdieren. Zonder mijn ratten ga ik nergens heen, want mijn ouders kunnen niet voor ze zorgen (hun eigen woorden hoor) := Anders zou het echt super ideaal zijn.

Yeh nog een knaagdieren liefhebster!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:34

*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:47

Jorinda schreef:

Oh ja niet aan gedacht :') Ik zou ook niet zonder mijn dieren kunnen. En mijn vader zal het vertikken om mijn slang te verzorgen _O- Maar goed die is ook bang voor een dwerghamster.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:57

Ik ben ook bang voor hamsters :o Die hele kleine dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:59

Ik had toen ik kleiner was dus een hamster. En mijn vader wou het hok wel schoonmaken. Hoort mijn moeder gerommel uit de keuken. Gaat ze kijken ziet ze mijn vader met een bouwhandschoen die hamster pakken _O-

Maar ik word liever gebeten door een python regius dan een syrische hamster _O-

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:10

love_western schreef:
Ik had toen ik kleiner was dus een hamster. En mijn vader wou het hok wel schoonmaken. Hoort mijn moeder gerommel uit de keuken. Gaat ze kijken ziet ze mijn vader met een bouwhandschoen die hamster pakken _O-

Hahe echt?!
Ik ben ook 100% hamstergek,
Heb zelf een syrische hamster gehad, een langhaar zwarte man (h)ash, die dik 4 jaar oud is geworden, en ik mis hem nog elke dag,
Mijn ouders houden ook niet van hamsters maar deze vonden ze super, opakken en aaien was geen probleem
Heb ook even dwerghamsters gefokt, russen,
Voor ash, 1 rusje gehad zwiebertje
, was voor mij ook een lieve met een karaktertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:13

Horseland93 schreef:
love_western schreef:

Hahe echt?!
Ik ben ook 100% hamstergek,
Heb zelf een syrische hamster gehad, een langhaar zwarte man (h)ash, die dik 4 jaar oud is geworden, en ik mis hem nog elke dag,
Mijn ouders houden ook niet van hamsters maar deze vonden ze super, opakken en aaien was geen probleem
Heb ook even dwerghamsters gefokt, russen,
Voor ash, 1 rusje gehad zwiebertje
, was voor mij ook een lieve met een karaktertje

Ja is serieus waar :')

Ik heb in het verleden ook 12 hamsters gehad. En zo opeens ziekte en alles binnen 3 dagen dood ;( Maar kan er sowieso slecht tegen dat die diertjes niet zo oud worden. Dus ben er helemaal mee gestopt.

Maar moet deze week voor het eerst mijn slang voeren. En daar heb ik nu al moeite mee. Ondanks dat het ratje al dood is. Gelukkig wil mijn vriend helpen.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:12

heee!!! iemand uit klazienaveen:D hoe oud ben je renate? ik heb overgens ook een fobie voor slangen!

ik heb nu ook een dwerghamstertje in een mega kooi voor dat beestje. er kunnen 3 plateaus in haha. hij heeft er maar 2 in zitten omdat ie op de bovenste niet kwam. ik ben echt verliefd op hem:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:33

Ik heb alle kooien nog van mijn hamsters inclusief spullen. Alleen te lui om op mp te zetten :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:35

wij hebben hier ook nog een staan. laatst had een meisje er interesse in, alles al geregeld enz kwam ze ermee dat het niet mocht van haar ouder haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:38

Ja heb daar dus geen zin in. Maar 1 kooi is ook niet helemaal goed meer. Maar kun je nog prima hamster in houden. Dus ik laatst alles gratis aangeboden op het hamster forum. Dus alleen voor opvangen. Reageert niemand. Nouja dan niet.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:55

inderdaad. graag of niet hoor haha ik zet hem binnenkort wel op mp denk ik. hij neemt toch wel wat ruimte in beslag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:57

Ja zal het binnenkort nog een keer proberen. Heb echt mega veel spullen. Allemaal karlie loopwielen.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:58

Wij hebben hier een duna kooi voor (nu 2 cavias), als deze dan helaas niet meer leven, komen er denk ik muisjes.. en anders misschien ook wel weer een syrtje :D
Hiervoor had ik nog de oude duna van mijn hamster, die heb ik voor best veel geld kunnen verkopen, en nog 2 nette tralie kooien, ook goed kunnen verkopen,
Kreeg nette reacties, naja op 1 na dag.

Meisje wou mijn duna kopen, nou prima toch! maar ik had een bod van 12.50 ... en zij bood 10.
Ik haar verteld dat ik eerst nog die andere koper wou afwachten, kreeg dus van de koper bericht.
Meisjes moeder verder op mail. zei dat ik dan maar lekker die kooi voor 12.50 moet verkopen,
ik was een verwaand kind, deed het om het geld, en wou alleen maar haar dochter afroffelen..

uhh ja hallo! een bak die zeer weinig gebruik is? ... tjah. toch nog lekker verkocht voor uiteindelijk 15 euro .. (ik ben nog altijd hollands, maar wel een eerlijke).
Kooi met toebehoren, geen beschadegingen, alles compleet..

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:59

Ik meld me ook even tussendoor, nog niet helemaal bijgelezen, doe ik later even.

Ik ben 24 jaar en woon in Nieuw-Buinen. Ik heb een mini shetlander waar ik mee men en sinds ongeveer 2 maanden een 2,5 jarige arabier die eerst nog even mag uitgroeien en waarschijnlijk van de zomer de beginselen van gaan doen betreft zadelmak etc. maken.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:02

Horseland93 schreef:
Wij hebben hier een duna kooi voor (nu 2 cavias), als deze dan helaas niet meer leven, komen er denk ik muisjes.. en anders misschien ook wel weer een syrtje :D
Hiervoor had ik nog de oude duna van mijn hamster, die heb ik voor best veel geld kunnen verkopen, en nog 2 nette tralie kooien, ook goed kunnen verkopen,
Kreeg nette reacties, naja op 1 na dag.

Meisje wou mijn duna kopen, nou prima toch! maar ik had een bod van 12.50 ... en zij bood 10.
Ik haar verteld dat ik eerst nog die andere koper wou afwachten, kreeg dus van de koper bericht.
Meisjes moeder verder op mail. zei dat ik dan maar lekker die kooi voor 12.50 moet verkopen,
ik was een verwaand kind, deed het om het geld, en wou alleen maar haar dochter afroffelen..

uhh ja hallo! een bak die zeer weinig gebruik is? ... tjah. toch nog lekker verkocht voor uiteindelijk 15 euro .. (ik ben nog altijd hollands, maar wel een eerlijke).
Kooi met toebehoren, geen beschadegingen, alles compleet..

EDIT:
Ze zou ook nog even rond vertellen aan haar Facebook vrienden dat ik niet te vertrouwen ben, en dat ze niks bij mij moesten kopen, want ik was niet te vertrouwen.. en al dat andere gedoe ...
Naja ! succes :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:02

:wave:
Omgeving Hoogeveen hier, Zuidwolde om precies te zijn

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:07

:wave: Chantal!

Ik vind hamsters eng :+ ze bijten altijd

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:08

Ik zal later even alle 5 de pagina's doorlezen, maar ik wil me ook graag melden!

Ik ben Maaike, 28 jaar en ik woon in Hoogeveen.
Ik ben opgegroeid in Meppel, voor mijn studie naar Groningen verhuisd en daar 8 jaar gewoond. Vorig jaar maart ben ik bij mijn vriend in getrokken in Hoogeveen. Gelukkig een heel leuk bijrijdpaard gevonden in de buurt (Zuidwolde).

Ik werk nog in Groningen (bij de gemeente) en ik ben begonnen aan de Pabo. Druk zat dus!