Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yontheke schreef:Laulitz schreef:Uhm de keer dat ik geweest was, was het echt een drama
Ik was rond 7 uur denk ik op stal, tegen 8 uur waren we naar daar pas vertrokken want om 7 uur waren ze nog met de balkjes bezig. M'n beste vriendin moest springen, ze deed mee aan 75 cm en kon pas tegen 11 uur, als het al niet later was, pas springen. Tegen dat we beide paarden terug naar huis hadden gereden was het al bijna 1 uur 's nachts... Dus het liep echt enorm uit. De tweede keer dat ze ging was het niet zo uitgelopen maar toen was ik zelf niet mee.
Ik stond daar met Evita. Stond tussen Kiara en Djamilah in, aan de stallen met een luikje naar buiten.
Naast Kiara van Julie?
Dat was al de tijd dat ik er niet meer reed maar er nog wel kwam.
Oké, geen oefenjumping meer voor mij dus
Sta jij vlakbij de manège ergens dan?
Citaat:Rayoow - Balen
Hanna_94 - Meerhout
Snollygoster - Tongeren (Limburg)
Daaphh - Bilzen ( Limburg )
Luca03 - Erps-Kwerps (kortenberg)
Kay_kim -Mol (prov antw)
Hoppit - Mol
furioso - Puurs (prov Antwerpen)
chimello - Lanaken (Limburg/bij Maastricht)
nuvel - arendonk 20 minuutjes van mol
_Alarm_wlkp - Leopoldsburg (Limburg)
Lisse-Mol (prov. Antwerpen)
Urielle - bij Kalmthout in de buurt (noordkant Antwerpen)
Laulitz - Peer(Limburg) maar ook Mechelen & Turnhout
Dilayla- Steenokkerzeel (vlaams brabant)
Yontheke - Retie (vlakbij Mol en Arendonk)
Rebel_Jits - Tongeren (Limburg)
Zwieke - Oud-Heverlee (Leuven) (Vlaams Brabant)
Biebabeloeba - Leuven en/of Linkeroever (Antwerpen)
veenmosveen - Oosthoven ( Oud Turnhout )
MMares - Boortmeerbeek (Vlaams Brabant)
tesseke - Turnhout (Antwerpen)
Gigixponys- Oud-Turnhout
Chelinka - Brecht (antwerpen)
Hvelreki - Gent of Vlaams-Brabant
Percy - Hoogstraten
Caresje - Hoogstraten in weekend en vakantie's, doordeweeks Bilzen (school/manege) en Tongeren (internaat)
OlympicOrry- Grobbendonk(provincie antwerpen)
Roweentje89 - Zandhoven, Antwerpen.
Bumblehorse - Beerse (Turnhout/ Antwerpen)
Hetlevenwint- Kortrijk (West- Vlaanderen) < school in Antwerpen
Laulitz schreef:Jaa, dat is waar ik ook bedoelde![]()
2 Bochten verder stonden ook heel wat paarden, daar heb je ook een manege/stal achtig iets (kan even niet op de naam komen), oh en daar is ook een prachtig mooi huis met weiland, ik droomde altijd van daar te wonen! (Ik woonde vroeger aan de Lint in Oud-Turnhout en paard op het Groenhof en we reden daar altijd langs om naar de manege te gaan!)
tesseke schreef:Laulitz schreef:Jaa, dat is waar ik ook bedoelde![]()
2 Bochten verder stonden ook heel wat paarden, daar heb je ook een manege/stal achtig iets (kan even niet op de naam komen), oh en daar is ook een prachtig mooi huis met weiland, ik droomde altijd van daar te wonen! (Ik woonde vroeger aan de Lint in Oud-Turnhout en paard op het Groenhof en we reden daar altijd langs om naar de manege te gaan!)
Ik rij nu op het groenhof![]()
Is ondertussen veranderd naar De Laks Stables
tesseke schreef:Het is geen manege meer, maar je kan er nog wel les nemen denk ik. Er staan nog enkele manegepaarden. Daarstraks was er toch iemand die les had.
Gigixponys schreef:Laulitz schreef:Jaa, dat is waar ik ook bedoelde![]()
Ooh! Ik heb op het 't groenhof gereden! Maar wel pas van 2006, dus dan was jij al weg denk ik..
En precies iedereen die in oud-turnhout woont :p
Laulitz schreef:Toen ik weg ging, waren ze echt net begonnen met er een manege van te maken, ponygewenning begon toen net enzo. Paar jaar later ben ik er nog wel eens geweest en toen was het al volop manege en western
Edit; ff terug ontopic, grote vakantie zou voor mij ook goed zijn!